2017-10-10, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Att gå ner till 56 kilo är starkt gjort. Missa inte Anna hos Tilde och Peter idag på morgonen.
Men hon har ju i ärlighetens namn gjort en GB-operation! Vore skamligt om hon inte gick ner i vikt då.
Citera
2017-10-10, 08:40
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Men hon har ju i ärlighetens namn gjort en GB-operation! Vore skamligt om hon inte gick ner i vikt då.
Det var ju flera år sedan! Det hade också Loulou gjort för övrigt.
Citera
2017-10-10, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det var ju flera år sedan! Det hade också Loulou gjort för övrigt.

Det här har ju varit en tävling i avmagring på snabbaste tid. Allt löst skinn, som inte hängt med, måste nu tas om hand. För Annas kropp handlar det om två vägar; gå tillbaks till "normalläge" (snabbt ta igen det förlorade), eller en rejäl tummy tuck. Fortsättning följer!
Citera
2017-10-10, 09:29
Undrar om Anna såg DOX-dokumentären om var hennes hår kommer ifrån?
Dvs. från fattiga, religiösa människor i Indien som offrar sitt och sjuka familjemedlemmars hår i templen. Och där sedan underbetalda kvinnor sitter och rensar bort löss och skit. Eller hår som samlas upp från golven på frisersalonger.

Inget jag skulle vilja ha på huvudet, av flera skäl.
Citera
2017-10-10, 09:30
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Det här har ju varit en tävling i avmagring på snabbaste tid. Allt löst skinn, som inte hängt med, måste nu tas om hand. För Annas kropp handlar det om två vägar; gå tillbaks till "normalläge" (snabbt ta igen det förlorade), eller en rejäl tummy tuck. Fortsättning följer!
Jag såg inga sådana tendenser när hon stod på vågen. Hon har gått ner i vikt tidigare, hon kan ju redan ha gjort det.
Citera
2017-10-10, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisklisa
Under tiden på slottet går Anna från att vara blekgrå till att bli brunare och brunare i sin hy.
Kan hon verkligen ha upplevt så många soltimmar med tanke på alla dom timmar på gymmet dom tillbringar?
Jag misstänker starkt att Anna har tagit hjälp av barbiedrogen.
I övrigt ser hon ut som en gammal methamfetaminist med sina insjukna kinder.
Påsarna under ögonen verkar hon dock ha fixat till.
Jag tänker att alla hennes nyförvärvade pengar läggs på hennes utseende, kanske hade varit schysst att bidra lite till familjen då hennes man försörjt henne i alla år.

Ja hon har lagt ner en jäkla massa på utseendet på slutet. Hon vill se ut som en sån där "Real Houswife", som i "Real Housewives of Atlanta" och vad dom där serierna nu heter. Jag tycker själv att hon ser smutsig ut på en del bilder, pga all fejkbränna. Alltså hon ser på riktigt ut som att hon rullat runt i geggamoja typ.
Citera
2017-10-10, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Undrar om Anna såg DOX-dokumentären om var hennes hår kommer ifrån?
Dvs. från fattiga, religiösa människor i Indien som offrar sitt och sjuka familjemedlemmars hår i templen. Och där sedan underbetalda kvinnor sitter och rensar bort löss och skit. Eller hår som samlas upp från golven på frisersalonger.

Inget jag skulle vilja ha på huvudet, av flera skäl.

Detta bryr sig inte Lilla Anna om, det är hon som är viktigast i världen. Undrar om hon ens vet var Indien ligger..
Citera
2017-10-10, 09:54
Medlem
ElakaSofias avatar
Så hon ska ta ut tänderna igen och slipa ner dem mera, de är tydligen inte färdig modulerade. Då blir utseendet nog mycket bättre. Det sa hon i den 14 minuter långa Aftonbladet intervjun.
Citera
2017-10-10, 10:10
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Detta bryr sig inte Lilla Anna om, det är hon som är viktigast i världen. Undrar om hon ens vet var Indien ligger..
Anna är klok, hon talar som en book.

"Var Indien ligger??"
"Ja, nu kom jag på det, Västindien, där ligger Indien"
"Huvudstaden i Indien heter Jamaica"
"Mitt hår kan inte komma från Jamaica, där har alla lockigt hår, mitt hår är rakt"
Senast redigerad av trottwell 2017-10-10 kl. 10:54.
Citera
2017-10-10, 10:53
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.expressen.se/noje/tittar...biggest-loser/

"Flera tittare är arga efter Anna Books vinst i "Biggest loser VIP".

De tycker att fel person vann – och är inte nöjda att Book fick vara med, trots hennes beslut att genomgå en magsäcksoperation innan programmet:

"Det kan inte vara sant", skriver en person."
Citera
2017-10-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Ringt har hon säkert gjort men AB och EX driver med denna sångfågel, blir ju ett ännu ett klipp i hennes klippbok. Vilken misslyckad människa hon är. Att inte barnen stoppar henne. Såg bilderna med tänder och ögonbryn. Haha snyggare blev hon inte. Som arga snickaren , nu ligger nog tandläkaren illa till. Hallejulla när är jag full och det är jobb imorgon. Men vem bryr sig?
Full! Ja det var nog Anna Books tandläkare också! Ser ju tungt ut också. Men det mest vätränade på Anna är väl käften. Var nog samma tandläkare som "lurade" Jimmy Åkesson och satte nya tanden för långt ut så att han både visslade och läspade när han pratade. Det är som väl fixat nu på vår nästa statsminister!!
Citera
2017-10-10, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-potatisgris
Full! Ja det var nog Anna Books tandläkare också! Ser ju tungt ut också. Men det mest vätränade på Anna är väl käften. Var nog samma tandläkare som "lurade" Jimmy Åkesson och satte nya tanden för långt ut så att han både visslade och läspade när han pratade. Det är som väl fixat nu på vår nästa statsminister!!
Ja Jimmies tand är lite knepig. Men själv är han ju TOPPEN.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in