Under tiden på slottet går Anna från att vara blekgrå till att bli brunare och brunare i sin hy.
Kan hon verkligen ha upplevt så många soltimmar med tanke på alla dom timmar på gymmet dom tillbringar?
Jag misstänker starkt att Anna har tagit hjälp av barbiedrogen.
I övrigt ser hon ut som en gammal methamfetaminist med sina insjukna kinder.
Påsarna under ögonen verkar hon dock ha fixat till.
Jag tänker att alla hennes nyförvärvade pengar läggs på hennes utseende, kanske hade varit schysst att bidra lite till familjen då hennes man försörjt henne i alla år.
Under tiden på slottet går Anna från att vara blekgrå till att bli brunare och brunare i sin hy.
Kan hon verkligen ha upplevt så många soltimmar med tanke på alla dom timmar på gymmet dom tillbringar?
Jag misstänker starkt att Anna har tagit hjälp av barbiedrogen.
I övrigt ser hon ut som en gammal methamfetaminist med sina insjukna kinder.
Påsarna under ögonen verkar hon dock ha fixat till.
Jag tänker att alla hennes nyförvärvade pengar läggs på hennes utseende, kanske hade varit schysst att bidra lite till familjen då hennes man försörjt henne i alla år.
Tror också hon använt barbiedrogen. Synd läkaren inte kollade deras blod inför finalen.
Hon såg förskräcklig ut. Vad är det för tandläkare som sätter in såna där kritvita stora kolosser. Kommer se hemskt ut ju äldre hon blir. Normalt ändras färgen men inte åt det vitare hållet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!