2017-09-21, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Hon ljuger alltså om att hon har gjort egen pasta; när det i själva verket var micrad snabbmat

Hon ljuger om att hon är född i Spanien, när det i själva verket var i Sverige.

Hon ljuger om att hon bor granne med Kronprinsess-familjen

Hon ljuger om att familjen äger en våning i Spanien..

Tar henne lögner aldrig slut?

hon ljuger om att hon gör egen sås fast hon använder pulversås också, finns fim på det om du googlar tex anna book pulversås
Citera
2017-09-21, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda77
Sorry, men tyvärr har du fel. Som jag skrev i ett tidigare inlägg är jag varken fan av Anna Book eller Pernilla Wahlgren. Men det kanske är svårt att läsa innantill.

Tycker man hemskt illa om en offentlig person är det ingen som tvingar en att följa dennas uppträdande i tv, tidningar och sociala media. Man kan välja själv.

Jag håller också med om att våldtäkten var en hemsk händelse, men det ska i första hand sonen stå till svars för.

Och hur många här på Flashback verkar inte vara elaka människor som beter sig otrevligt?

Det handlar inte om att var "fan" av dessa damer som artister, och visst kan man ogilla båda. Men att jämföra dem tyder på dåligt omdöme!

Vad man än tycker om Pernilla Wahlgren, så har hon varit artist på riktigt! Hon har ensam försörjt 4 barn, bott i bra bostadsområden och sett till att alla barnen kan dra in pengar för egen maskin.

Våldtäkten är vidrig, och ett kvitto på dåligt eller obefintligt föräldraskap. När Anna Book och Stolledano knullar på ICA Maxis toalett, bland alla bakterier och virus, och annat smuts, och samtidigt handlar mat så är det äckligt och omdömeslöst. Visar på samma bristande impulskontroll som en våldtäktsman har när det kliar i könsorganen.

Att gå ut offentligt med att man knullar i tid och otid visar också på vilka signaler man sänder sina barn.

Att påstå att barn inte är föräldrarnas ansvar är idioti och ett hån mot alla andra föräldrar som tar ansvar för sina barn och hur de utvecklas. I Anna Books fall är sonen förlorad, bortom all räddning, då insatser från soc eller en våltäktsdom inte biter på henne och hennes eländige karlslok. Någon borde se till att sonen slutar flina!

Att kalla våldtäkten mot ett barn som en hemsk händelse visar att du är för korkad för att förstå vad som händer i Sverige och hur media normaliserar det triviala på bekostnad av "riktiga" nyheter. Anna Book är så fejk en människa kan bli, och allt media skriver om henne är fejk news som vi medborgare nu ska fokusera på, i stället för att bli förbannade när vi ser hur hon får ta plats i det som kallas för spalter i tidningar.
Citera
2017-09-21, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Löfvens svenska modell så klart.
Okej, tur att Book inte är statsminister då :-)
Citera
2017-09-21, 09:38
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Du har läst inlägget helt fel.

Hon talar om två olika saker. Dels empati, som en psykopat inte besitter, och dels en form av manipulation där psykopaten strategiskt spelar på olika känslor för att få sin vilja genom.

Hon nämner två olika motpoler i samma mening och nämner att Anna inte har den sistnämnda, då kvarstår att hon har det förstnämnda, alltså empati.

Men hon har fel, Anna har ingen empati, hon har psykopatiska drag och manipulerar genom känslor för att få fram sin vilja och gör sig själv till offer hela tiden.

"Nej, hon är inte psykopat eller ligger inom det spektrat, hon är alldeles för känslostyrd av det. En psykopat känner inte empati med andra och kan inte sätta sig in i andras känslor -- däremot är de farliga därför att de lär sig att läsa andra och att använda den kunskapen till sin egen fördel. Den kompetensen saknar Anna B."

Hon säger att psykopater inte har empati men DÄREMOT kan läsa andra. För att förklara att psykopater inte använder empati för att läsa andra. Inte för att påstå att Anna har empati.

Jag håller med om att Anna är empatistörd. Men jag uppfattar inte att hon har en total avsaknad av empati. Psykopater har nästan alltid ett beteende där dom med stor skicklighet skadar andra människor. Specifikt med anledningen att skada. Anna skadar människor, särskilt sina barn, men jag ser inte att hon skadar dom bara för att skada dom. Hon verkar bara göra som hon vill och skiter i hur det påverkar andra. Det gör henne inte nödvändigtvis till psykopat.
Citera
2017-09-21, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det handlar inte om att var "fan" av dessa damer som artister, och visst kan man ogilla båda. Men att jämföra dem tyder på dåligt omdöme!

Vad man än tycker om Pernilla Wahlgren, så har hon varit artist på riktigt! Hon har ensam försörjt 4 barn, bott i bra bostadsområden och sett till att alla barnen kan dra in pengar för egen maskin.

Våldtäkten är vidrig, och ett kvitto på dåligt eller obefintligt föräldraskap. När Anna Book och Stolledano knullar på ICA Maxis toalett, bland alla bakterier och virus, och annat smuts, och samtidigt handlar mat så är det äckligt och omdömeslöst. Visar på samma bristande impulskontroll som en våldtäktsman har när det kliar i könsorganen.

Att gå ut offentligt med att man knullar i tid och otid visar också på vilka signaler man sänder sina barn.

Att påstå att barn inte är föräldrarnas ansvar är idioti och ett hån mot alla andra föräldrar som tar ansvar för sina barn och hur de utvecklas. I Anna Books fall är sonen förlorad, bortom all räddning, då insatser från soc eller en våltäktsdom inte biter på henne och hennes eländige karlslok. Någon borde se till att sonen slutar flina!

Att kalla våldtäkten mot ett barn som en hemsk händelse visar att du är för korkad för att förstå vad som händer i Sverige och hur media normaliserar det triviala på bekostnad av "riktiga" nyheter. Anna Book är så fejk en människa kan bli, och allt media skriver om henne är fejk news som vi medborgare nu ska fokusera på, i stället för att bli förbannade när vi ser hur hon får ta plats i det som kallas för spalter i tidningar.

EXAKT!!!! Att babbla om hur man pippar både här o där, att som Anna vilja frottera sig med unga killar typ han i paradise hotell är så vedervärdigt äckligt! Hon sitter live o kräker ur sig om kvinnor som fläker ut sig o får pattar betalda av sugardaddys, sen stänger hon av o gör exakt likadant själv. Verkar inte som hon kan hantera sin viltnedgång heller för det har stigit henne över huvudet så nu skall hela jävla hon ändras med tänder o botox o säkert barbiedrogen. Jag förundras över hur hon ens fixar att gå upp ur sängen på mornarna med tanke på all kritik hon rättmätigt får iom kommentarer etc, att radera o blockera hjälper ju föga för det kommer nya, och hon kan ju inte komma åt att radera på alla ställen där folk kommenterar henne. Att man kan fortsätta o bete sig som hon gör i detta måste tyda på att hon är jävligt sjuk. Dessutom hur fan orkar vanessa med sin mors galenskaper? Hade jag gått ut o babblat om mitt sexliv så hade mina barn skämts ihjäl och med all sannolikhet inte velat visa sig ute bland kompisar
Citera
2017-09-21, 10:01
Medlem
Zelda77s avatar
[quote=Vresrosen|61844151]Det handlar inte om att var "fan" av dessa damer som artister, och visst kan man ogilla båda. Men att jämföra dem tyder på dåligt omdöme!

Att kalla våldtäkten mot ett barn som en hemsk händelse visar att du är för korkad för att förstå vad som händer i Sverige och hur media normaliserar det triviala på bekostnad av "riktiga" nyheter. Anna Book är så fejk en människa kan bli, och allt media skriver om henne är fejk news som vi medborgare nu ska fokusera på, i stället för att bli förbannade när vi ser hur hon får ta plats i det som kallas för spalter i tidningar.[/QUOTE

Använde för milda ord. Våldtäkten var en genomvidrig händelse.
Citera
2017-09-21, 10:13
Medlem
hur fan orkar fanskapet? nu ska de ha trekant också....

http://www.hant.se/anna-books-flirt-...-mitt-frikort/
Citera
2017-09-21, 10:26
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Det finns inget stoppknapp på denna människan...

Vad är nästa nyhet?
"Anna & Roberto har sex med häst -Det var helt otroligt säger Anna."
Citera
2017-09-21, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det finns inget stoppknapp på denna människan...

Vad är nästa nyhet?
"Anna & Roberto har sex med häst -Det var helt otroligt säger Anna."

Rubrik Expressen; "Anna arg på hästen. Orättvist, hästen har finare tänder!"

Rubrik Aftonbladet: "Ja, det är helt otroligt, hästen fuskar!"

Brödtext: Stolledando juckade på hästen och glömde bort Anna helt, det var hästens feiktänder som bländade stollen. Anna aldrig varit så kränkt!
Citera
2017-09-21, 10:59
Medlem
såg en snutt från en live nu, nu är hon ute o åker taci mellan terminalerna på Arlanda ihop med My Martens...
Citera
2017-09-21, 11:08
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Plus att de känner flera par som är swingers...tillåt mig tvivla
Citera
2017-09-21, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
"Nej, hon är inte psykopat eller ligger inom det spektrat, hon är alldeles för känslostyrd av det. En psykopat känner inte empati med andra och kan inte sätta sig in i andras känslor -- däremot är de farliga därför att de lär sig att läsa andra och att använda den kunskapen till sin egen fördel. Den kompetensen saknar Anna B."

Hon säger att psykopater inte har empati men DÄREMOT kan läsa andra. För att förklara att psykopater inte använder empati för att läsa andra. Inte för att påstå att Anna har empati.

Jag håller med om att Anna är empatistörd. Men jag uppfattar inte att hon har en total avsaknad av empati. Psykopater har nästan alltid ett beteende där dom med stor skicklighet skadar andra människor. Specifikt med anledningen att skada. Anna skadar människor, särskilt sina barn, men jag ser inte att hon skadar dom bara för att skada dom. Hon verkar bara göra som hon vill och skiter i hur det påverkar andra. Det gör henne inte nödvändigtvis till psykopat.

Hon säger att Anna är för känslostyrd för att kunna vara psykopat och att Anna inte besitter förmågan att läsa av andra och situationen för att skapa egen fördel, som en psykopat kan. Hon säger också att psykopater inte känner empati. Hon nämner alltså Annas känslor och empati för att utesluta att Anna är psykopat.

Ge dig nu. Micro har redan gett upp och insett att hon hade fel.

En psykopat gör saker och ting enbart för sin egen vinning. Att psykopaten skadar andra är en följd av att psykopaten gör allt för att uppnå sina mål. Så du har fel återigen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in