2017-10-10, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Är det bara jag som tycker att Anna Book och Alexandra Pascalidou blir alltmer lika varandra?
Hur då menar du?
Citera
2017-10-10, 18:46
Medlem
Dennos avatar
Har hon haft en hjärnblödning eller liknande? Höger öga hänger ju inte med när hon blinkar. Ser ut som hon har en lätt förlamning i den delen av ansiktet.
Citera
2017-10-10, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Hur mycket vann hon? Tog Kronkalle allt? Eller blev hon diskad p g a Barbiedrogdoping?

enligt tv4 och biggest loosers fb sidor får vinnaren skänka pengarna till välgörenhet
Citera
2017-10-10, 19:24
Medlem
Zoom008s avatar
Jag är mest nyfiken på att se resultatet om några månader. Antingen är hon då rund som en boll eller om hon drogar och/eller bara äter som en fågel blir det lika illa. Man såg ju hur sliten hon såg ut och det är bara 2 stora ögon och en käft med jättetänder. Just nu när jag så trött på människan att jag inte ens orkar läsa om henne längre. Hur journalisterna orkar är också en gåta. Hon pladdrar som en pundare i timmar om tid finns och samma rappakalja om fina familjen och bla blabla.....Som en pårökt papegoja.
Citera
2017-10-10, 19:25
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
enligt tv4 och biggest loosers fb sidor får vinnaren skänka pengarna till välgörenhet

Anna kommer dock vägra. Hon skulle aldrig göra något för en annan människa
Citera
2017-10-10, 19:59
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Har hon haft en hjärnblödning eller liknande? Höger öga hänger ju inte med när hon blinkar. Ser ut som hon har en lätt förlamning i den delen av ansiktet.
Det är så hon ser ut när hon flörtar.
Citera
2017-10-10, 20:04
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hur då menar du?
Efter Annas viktnedgång ser hon mer galen ut i ansiktet, och det är någonstans där jag tycker de båda påminner något om varandra.
Citera
2017-10-10, 20:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Får eller måste?
Citera
2017-10-10, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Får eller måste?

måste, läste det nu
Citera
2017-10-10, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag är mest nyfiken på att se resultatet om några månader. Antingen är hon då rund som en boll eller om hon drogar och/eller bara äter som en fågel blir det lika illa. Man såg ju hur sliten hon såg ut och det är bara 2 stora ögon och en käft med jättetänder. Just nu när jag så trött på människan att jag inte ens orkar läsa om henne längre. Hur journalisterna orkar är också en gåta. Hon pladdrar som en pundare i timmar om tid finns och samma rappakalja om fina familjen och bla blabla.....Som en pårökt papegoja.
Haha!! Som en pårökt papegoja...det var mitt i prick det. Imorse på Nyhetsmorgon var det samma visa och samma floskler som vi hört från henne 5000 gånger tidigare.
Pårökt papegoja.....underbar formulering.
Citera
2017-10-10, 20:40
Medlem
Undrar vad som blir nästa steg i Tunnans "karriär" hon har hasplat ur sig Mello Allsång på Skansen och Så mycket bättre. Naturligtvis kan idioten fetglömma detta. Skönhetsfällan är mitt stalltips Hollywood garnityret börjar säkerligen snart krackelera snart och tills dess är hon uppe i matchvikt igen och kan göra det hon är bäst på låta tårarna rinna och kasta skit på de som sabbat hennes liv och karriär.
Citera
2017-10-10, 21:31
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Anna Books rädsla: Att familjen skulle lämna henne
”Var rädd att de skulle tycka att det var skönt att mamma inte var där”

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...le-lamna-henne

Fyfan vilken sjuk familj. Hon måste ju verkligen känna att hon inte är älskad. Skulle inte förvåna mig om hon hotat familjen. Så djupt störd relation dom måste ha

Givetvis kan många tycka det är skönt att inte mamma/pappa är hemma en period men att en vuxen människa är så orolig att hon tvingar ens familj att lova att inte sticka är inte normalt någonstans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in