Citat:
Ursprungligen postat av
anteQlimax
@pellets:
Angående dina påstådda konton:
Inlägg 170206:
Inlägg 170911:
Inlägg 170911:
Ska vi summera ihop ditt fullständigt irrationella beteende alternativt patetiska lögn:
1. Du ville med ditt första inlägg undergräva soliditeten i antalet Lyoness medlemmar genom att påstå du skapat 14 fejkade konto, dvs alla konto är inte äkta!
2. Sedan försöker du dig på samma sak med 8 fejkade konto men glömmer bort att du tidigare skrivit 14 st.
3. När detta påpekas för dig försöker du dig på lögn nr 3 genom att påstå du deletat ett antal mailkonton så du inte längre har access och det var därför du skrev 8 och inte 14.
Fasen Pellets, du är mer korkad än jag trodde!
Om det nu stämmer att du faktiskt skapat 14 konto så är det enbart till Lyoness fördel eftersom medlemsantalet faktiskt stiger och det är "positivt". Oavsett du har access eller inte så är de kvar! Du kunde i tråden faktiskt bara "dragit till" med en siffra istället! ("-nä, jag ljuger inte") men gör hellre Lyoness en tjänst!
Varför nöjde du dig inte med endast ett (1) konto eller varför slutade du efter 14?
Finns ingen logik i ditt beteende överhuvudtaget mer än att du ljuger!
Självklart har du access till alla 14 konton med "autospara" (-nä, jag använder inte den funktionen!").
Men du ska få en chans att bevisa du inte ljuger:
Dina konton är fejkade, dvs du avslöjar inte dig om du anger vilka 8 id du har kvar!
Ingen kan få reda på något om dig! Bara "länka" och rada upp dina konto id här!
Tips: börjar på 046.000.xxx.xxx
Och en sak till: du deletade 20 mail konton, har 10 kvar varav 2 är för privat bruk och resten till "all skit" som du själv kallar det!
Varför deleta konton överhuvudtaget? Låt de vara kvar men använd dem inte!
Märker du inte själv hur korkat allt är med denna historia?
Vem fasen behöver 28 konton till "all skit" om de är normala människor? Vad sysslar du med egentligen? Vet din fru om vad du håller på med på nätterna?
Och du kallar dig seriös företagare?
Du är sjuk Pellets!
Stackars klappmongo - jag har redan förklarat och vad det har med tråden att göra har jag ingen aning om.
Självklart tar jag bort mailkonton (Helt enkelt ingen lösenord längre då dom inte är viktiga)
Och vilka ID:n jag har på Lyoness inloggningen kommer jag också att hålla för mig själv - och definitivt eftersom NI KLAPPMONGON har inte levererat ett skit av det vi bett om..
* Hänvisning och dokument som backar upp att 1 Unit skapar 4 Bonus Units och att om det kommer 70 Units under denna Unit så får man en bonus på 3800:-
* Bevis på påstådda utbetalda bonusar
Ni klappmongon kan inte leverera ett skit som efterfrågas , utan det enda som ni kommer med är...
"Ni ljuger - ni är dumma *Buhuuu*"
Istället för att göra det enkla och visa hur det fungerar med hänvisning till officiella dokument.
(Not: INTE youtube)
Och jag kan fortsätta leka sandlåda eftersom du och alla andra klappmongon vill ha det på den nivån...
Vi efterfrågade materialet först , då får ni även leverera först innan vi gör någoting öht.
Vart i stegen tror du dina 3 Units har hamnat? Steg 6? Steg 7?
Tror du verkligen det tar 3-5 år för alla klappmongon hos Lyoness att handla för 42 Miljarder?
Det skulle kunna gå rätt snabbt , om ni talade sanning om 8 Miljoner medlemmar och alla medlemmar snittade 5250:-
Problemet är just att det (Enligt tidigare länkade rapporter - FAKTA som klappmongon inte förstår) inte är många som använder kortet...
Men för att vara snälla mot er klappmongon så säger vi att 30% använder kortet av era påhittade användare..
Då krävs det att varje användare handlar för 17500:- , vi säger på ett år eftersom det finns så värdelösa butiker , för att Steg 7 skall få bonus
Hur blir det sen då? När alla dessa skall få bonus?
Då krävs det att totala handeln uppgår till....
590 315 622 400 -> Vi delar det med 2,4 Miljoner som är 30% av alla påhittade klappmongon
Ops -> Varje medlem måste handla för 245964:- på ett år...
Rätt osannolikt va? Så lycka till ni klappmongon med att runka till era siffror på skärmen. Lyoness är en bluff och kommer aldrig någonsin att kunna signa upp någonting av värde i Sverige.
Det har inte hänt ett skit sen 2014 när alla klappmongon skröt om "Stadium" o.s.v.