2017-09-12, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Kan vara Flashbacks mest underhållande tråd.

Vid sidan av att ingen butik i hela min hemstad (mellanstor stad i Västsverige) accepterar Lyoness måste jag bl a käka på donken i Slovakien eller köpa en Porsche i Polen för att få 2% cashback? 😂

Du kan inte köpa en porsche i Polen, kanske en rattmuff med porsche logga men sen tar det stop, iaf om du vill använda ditt lyo kort (efter att ha skaffat ett).
Citera
2017-09-12, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farrs
😂👋👋👋👋👋

Du är ganska så rolig du. För det första så säger du att dömda brottslingar inte är något man ska lita på och samtidigt så litar du på andra dömda brottslingar. Logiskt sett så bör du bli inlagd på psyk. Att lita på dömda ekonomiska brottslingar som vinner pengar på att blåsa dej gör att om svenska staten fick nys om dej så skulle du bli omhändertagen direkt..
För din egen skull så låt någon annan få ansvar över din ekonomi.
Vet om en snubbe som dej och han har idag tre jobb bara för att gå runt...
Citera
2017-09-12, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farrs
😂👋👋👋👋👋

Av dina 11 senaste inlägg så är 10 helt meningslösa och intetsägande och består endast av "emojis"
Ett av de 11 hade lite text , men tyvärr inte tillräckligt för att göra det trovärdigt.

Jag tänkte passa på att upplysa dig att vi som försöker få klappmongon att bli normala igen är dig väldigt tacksam för dessa inlägg.

Du bevisar verkligen hur IQ befriad ett klappmongo är och att klappmongon som skall "representera Lyoness/lyconet/Cashback Card" inte precis har alla fiskar hemma i stallet.

Ni klappmongon har flertalet gånger blivit tillfrågade att kunna länka eller lägga upp dokument till era påståenden , men kategoriskt nekat
Ni klappmongon har flertalet gånger blivit tillfrågade att lägga upp bonusutbetalningar (3800:-) men kategoriskt nekat

Det enda ni kan säga är -"Kom på möte så får du se" - och nej , det är inte ett svar eller bemötande som duger för en representant för ett företag.

Skulle jag vara chef över någon av er klappmongon hade jag gett er sparken omedelbart för att..
- Ni kan inte företagets dokumentation och är inte insatta i hur företag faktiskt fungerar , och kan inte förklara detta på ett värdigt sätt till undrande (Potentiella medlemmar).
- Ni kan inte bemöta kritik på ett värdigt sätt genom att förklara ordentligt och visa detta med företagets officiella sokumentation hur det faktisk är - utan ni ser till att måla ut att företaget består av inkomptenta medarbetare.
(Och skall något av er klappmongon nämna att detta aldrig gått p.g.a. fackrörelsen så kan ni ta in på psyket. Med er som anställda hade jag gladeligen pröjsat 100k per skalle i böter för att bli av med er - bara för att ha ordentliga medarbetare)
Citera
2017-09-12, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
- Ni kan inte bemöta kritik på ett värdigt sätt genom att förklara ordentligt och visa detta med företagets officiella sokumentation hur det faktisk är - utan ni ser till att måla ut att företaget består av inkomptenta medarbetare.
Men vänta nu lite kära Pellets! Ska vi fokusera på ordet värdig ett litet tag?
Innebär det att använda ord och påhopp som: klappmongo, tokrunka, bajs, IQ plastanka, ta in på psyket....." är ok för dig? I min värld är det knappast värdigt bemötande, snarare tvärtom!
Listan på dina "värdiga" inlägg är längre än din ljugarnäsa!

Nog har jag försökt förklara både ingående och med tålamod men enbart fått påhopp från flera håll hela tiden. Att jag fortsatt beror nog på att jag naivt trodde ni ville veta på riktigt men det var helt fel.

Oavsett svar jag lämnat har du "smulat" ner dem till oigenkännlighet och fokuserat på att missförstå detaljer.
Har du fått ett svar på en fråga som en normalbegåvad person nöjt sig med så har du istället bortsett från det och plockat ut ett fragment att missförstå så att efterföljande läsare ska missa poängen!

Så kom inte och be om värdighet är du snäll, du har fått mer tid än du förtjänar!

Citat:
Med er som anställda hade jag gladeligen pröjsat 100k per skalle i böter för att bli av med er - bara för att ha ordentliga medarbetare)
Hur många gånger ska det behöva påpekas att ingen Lyconet Marketer är ANSTÄLLD av Lyoness?

"3. Juridiskt förhållande

3.2 Marketern agerar som oberoende företagare inom ramen för sin kommersiella verksamhet. Mellan Lyconet, det vill säga Lyoness Europe
AG, och Marketern upprättas inget anställnings-, tjänste- eller bolagsavtal av något slag. Marketern fullgör sina avtalsenliga prestationer
uteslutande inom ramen för en oberoende, under eget ansvar driven och från Lyconet juridiskt fristående verksamhet och är i synnerhet
inte bunden av anvisningar från Lyconet.
"
Citera
2017-09-12, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonwill85
Men vänta nu lite kära Pellets! Ska vi fokusera på ordet värdig ett litet tag?
Innebär det att använda ord och påhopp som: klappmongo, tokrunka, bajs, IQ plastanka, ta in på psyket....." är ok för dig? I min värld är det knappast värdigt bemötande, snarare tvärtom!
Listan på dina "värdiga" inlägg är längre än din ljugarnäsa!

Nog har jag försökt förklara både ingående och med tålamod men enbart fått påhopp från flera håll hela tiden. Att jag fortsatt beror nog på att jag naivt trodde ni ville veta på riktigt men det var helt fel.

Oavsett svar jag lämnat har du "smulat" ner dem till oigenkännlighet och fokuserat på att missförstå detaljer.
Har du fått ett svar på en fråga som en normalbegåvad person nöjt sig med så har du istället bortsett från det och plockat ut ett fragment att missförstå så att efterföljande läsare ska missa poängen!

Så kom inte och be om värdighet är du snäll, du har fått mer tid än du förtjänar!
Värdigt?
När inget av er klappmongon kan presentera bevisa som backar upp era påståenden?
Där det enda ni kan nämna är...
"Kom på möte"?

Vilket är totalt nonsen och skitprat - det är inte att förklara. För visst förstår vi det du skriver (Trots att du ör ett klappmongo) - men på sedvanligt sätt kan du inte backa upp dina påståenden med fakta som kommer från själva företaget...

(Och det är en viss skillnad med att det behövs 70 Nya Units mot att det behövs 14 nya units för att varje NY skapad units skapar av sig själv 4 Bonus Units - vilket ni klappmongon inte är överrens om)

Skall Lyoness/Lyconet/Cashback Card vara seriöst så skulle dom presentera ordentliga dokument och inte tvinga någon att gå på möten.

För bara den meningen "Gå på möte" och ingen fakta som kan presenteras gör att hela skiten skriker "Välkommen till sekten och bli ett hjärntvättat klappmonngo"

Inget klappmongo kan heller visa på att siffrorna inte stämmer
1 Unit = 400:- (För att räkna lågt)
14 Nya Unit = 5600:- (Steg 1 Bonus)
196 Nya Units = 78 400:- (Steg 2 fått Bonus)
2744 Nya Units = 1 097 600:- (Steg 3 fått Bonus)
38416 Nya Units = 15 366 400:- (Steg 4 fått bonus)
537824 Nya Units = 215 129 600:- (Steg 5 fått bonus)
7 529 536 Nya Units = 3 011 814 400:- (Steg 6 fått Bonus)
105 413 504 Nya Units krävs = Det krävs nu att alla klappmongon handlar för
42 165 401 600:- , alltså 42 MILJARDER för att alla i Steg 7 skall få Bonus.
Hur tror ni klappmongon att det kommer att funka?

Citat:
Ursprungligen postat av jonwill85
Hur många gånger ska det behöva påpekas att ingen Lyconet Marketer är ANSTÄLLD av Lyoness?

"3. Juridiskt förhållande

3.2 Marketern agerar som oberoende företagare inom ramen för sin kommersiella verksamhet. Mellan Lyconet, det vill säga Lyoness Europe
AG, och Marketern upprättas inget anställnings-, tjänste- eller bolagsavtal av något slag. Marketern fullgör sina avtalsenliga prestationer
uteslutande inom ramen för en oberoende, under eget ansvar driven och från Lyconet juridiskt fristående verksamhet och är i synnerhet
inte bunden av anvisningar från Lyconet.
"

Det är vi vanliga människor fullt medvetna om - och på sedvanligt klappmongo sätt förstår du inte avsikten med mitt inlägg som hänvisar till att ni kan säga och göra vad ni vill , för ni är "oberoende".
Dock kan ni få era konton nollställda (Vilket inte är risk här på FB eftersom vi är anonyma....)

Poängen på inlägget är naturligtvis att det sättet ni klappmongon behandlar eran uppdragsgivare så förstår vi vanliga att ni inte får någon vanlig anställning p.g.a. bristen av intelligens hos er.
Citera
2017-09-12, 23:07
Bannlyst
@pellets:

Angående dina påstådda konton:
Inlägg 170206:
Citat:
Jag har skapat 14 medlemmar i helgen med olika namn o.s.v.....
Inlägg 170911:
Citat:
Så , 6 miljoner påhittade gratismembers (Precis på samma sätt som jag själv har 8 användare reggade på bluffsidan)
Inlägg 170911:
Citat:
Nej - du kan ställa en fråga så får du väldigt snabbt förklarat att jag deletat c:a 20 av mina mailkonton och använder idag endast 10 stycken... 2 till vanliga privata ärenden och 8 stycken till allt "skit" som jag kallar det. Därav har jag endast 8 kvar....

Ska vi summera ihop ditt fullständigt irrationella beteende alternativt patetiska lögn:

1. Du ville med ditt första inlägg undergräva soliditeten i antalet Lyoness medlemmar genom att påstå du skapat 14 fejkade konto, dvs alla konto är inte äkta!
2. Sedan försöker du dig på samma sak med 8 fejkade konto men glömmer bort att du tidigare skrivit 14 st.
3. När detta påpekas för dig försöker du dig på lögn nr 3 genom att påstå du deletat ett antal mailkonton så du inte längre har access och det var därför du skrev 8 och inte 14.

Fasen Pellets, du är mer korkad än jag trodde!
Om det nu stämmer att du faktiskt skapat 14 konto så är det enbart till Lyoness fördel eftersom medlemsantalet faktiskt stiger och det är "positivt". Oavsett du har access eller inte så är de kvar! Du kunde i tråden faktiskt bara "dragit till" med en siffra istället! ("-nä, jag ljuger inte") men gör hellre Lyoness en tjänst!

Varför nöjde du dig inte med endast ett (1) konto eller varför slutade du efter 14?
Finns ingen logik i ditt beteende överhuvudtaget mer än att du ljuger!

Självklart har du access till alla 14 konton med "autospara" (-nä, jag använder inte den funktionen!").

Men du ska få en chans att bevisa du inte ljuger:
Dina konton är fejkade, dvs du avslöjar inte dig om du anger vilka 8 id du har kvar!

Ingen kan få reda på något om dig! Bara "länka" och rada upp dina konto id här!
Tips: börjar på 046.000.xxx.xxx

Och en sak till: du deletade 20 mail konton, har 10 kvar varav 2 är för privat bruk och resten till "all skit" som du själv kallar det!

Varför deleta konton överhuvudtaget? Låt de vara kvar men använd dem inte!
Märker du inte själv hur korkat allt är med denna historia?
Vem fasen behöver 28 konton till "all skit" om de är normala människor? Vad sysslar du med egentligen? Vet din fru om vad du håller på med på nätterna?

Och du kallar dig seriös företagare?

Du är sjuk Pellets!
Senast redigerad av anteQlimax 2017-09-12 kl. 23:12.
Citera
2017-09-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteQlimax
@pellets:

Angående dina påstådda konton:
Inlägg 170206:
Inlägg 170911:
Inlägg 170911:

Ska vi summera ihop ditt fullständigt irrationella beteende alternativt patetiska lögn:

1. Du ville med ditt första inlägg undergräva soliditeten i antalet Lyoness medlemmar genom att påstå du skapat 14 fejkade konto, dvs alla konto är inte äkta!
2. Sedan försöker du dig på samma sak med 8 fejkade konto men glömmer bort att du tidigare skrivit 14 st.
3. När detta påpekas för dig försöker du dig på lögn nr 3 genom att påstå du deletat ett antal mailkonton så du inte längre har access och det var därför du skrev 8 och inte 14.

Fasen Pellets, du är mer korkad än jag trodde!
Om det nu stämmer att du faktiskt skapat 14 konto så är det enbart till Lyoness fördel eftersom medlemsantalet faktiskt stiger och det är "positivt". Oavsett du har access eller inte så är de kvar! Du kunde i tråden faktiskt bara "dragit till" med en siffra istället! ("-nä, jag ljuger inte") men gör hellre Lyoness en tjänst!

Varför nöjde du dig inte med endast ett (1) konto eller varför slutade du efter 14?
Finns ingen logik i ditt beteende överhuvudtaget mer än att du ljuger!

Självklart har du access till alla 14 konton med "autospara" (-nä, jag använder inte den funktionen!").

Men du ska få en chans att bevisa du inte ljuger:
Dina konton är fejkade, dvs du avslöjar inte dig om du anger vilka 8 id du har kvar!

Ingen kan få reda på något om dig! Bara "länka" och rada upp dina konto id här!
Tips: börjar på 046.000.xxx.xxx

Och en sak till: du deletade 20 mail konton, har 10 kvar varav 2 är för privat bruk och resten till "all skit" som du själv kallar det!

Varför deleta konton överhuvudtaget? Låt de vara kvar men använd dem inte!
Märker du inte själv hur korkat allt är med denna historia?
Vem fasen behöver 28 konton till "all skit" om de är normala människor? Vad sysslar du med egentligen? Vet din fru om vad du håller på med på nätterna?

Och du kallar dig seriös företagare?

Du är sjuk Pellets!
Stackars klappmongo - jag har redan förklarat och vad det har med tråden att göra har jag ingen aning om.
Självklart tar jag bort mailkonton (Helt enkelt ingen lösenord längre då dom inte är viktiga)

Och vilka ID:n jag har på Lyoness inloggningen kommer jag också att hålla för mig själv - och definitivt eftersom NI KLAPPMONGON har inte levererat ett skit av det vi bett om..

* Hänvisning och dokument som backar upp att 1 Unit skapar 4 Bonus Units och att om det kommer 70 Units under denna Unit så får man en bonus på 3800:-
* Bevis på påstådda utbetalda bonusar

Ni klappmongon kan inte leverera ett skit som efterfrågas , utan det enda som ni kommer med är...
"Ni ljuger - ni är dumma *Buhuuu*"
Istället för att göra det enkla och visa hur det fungerar med hänvisning till officiella dokument.
(Not: INTE youtube)

Och jag kan fortsätta leka sandlåda eftersom du och alla andra klappmongon vill ha det på den nivån...

Vi efterfrågade materialet först , då får ni även leverera först innan vi gör någoting öht.

Vart i stegen tror du dina 3 Units har hamnat? Steg 6? Steg 7?
Tror du verkligen det tar 3-5 år för alla klappmongon hos Lyoness att handla för 42 Miljarder?

Det skulle kunna gå rätt snabbt , om ni talade sanning om 8 Miljoner medlemmar och alla medlemmar snittade 5250:-

Problemet är just att det (Enligt tidigare länkade rapporter - FAKTA som klappmongon inte förstår) inte är många som använder kortet...
Men för att vara snälla mot er klappmongon så säger vi att 30% använder kortet av era påhittade användare..

Då krävs det att varje användare handlar för 17500:- , vi säger på ett år eftersom det finns så värdelösa butiker , för att Steg 7 skall få bonus

Hur blir det sen då? När alla dessa skall få bonus?
Då krävs det att totala handeln uppgår till....
590 315 622 400 -> Vi delar det med 2,4 Miljoner som är 30% av alla påhittade klappmongon

Ops -> Varje medlem måste handla för 245964:- på ett år...

Rätt osannolikt va? Så lycka till ni klappmongon med att runka till era siffror på skärmen. Lyoness är en bluff och kommer aldrig någonsin att kunna signa upp någonting av värde i Sverige.
Det har inte hänt ett skit sen 2014 när alla klappmongon skröt om "Stadium" o.s.v.
Citera
2017-09-12, 23:35
Bannlyst
Citat:
För visst förstår vi det du skriver (Trots att du ör ett klappmongo) - men på sedvanligt sätt kan du inte backa upp dina påståenden med fakta som kommer från själva företaget...
Visst backade jnwill upp sina förklaringar på era frågor. Kompensationsplanen (KP) är högst officiell fakta direkt från Lyoness. Ni hade långa utsvävningar kring enheterna där jonwill jäkligt tålmodigt försökte förklara för dig mfl!

Citat:
(Och det är en viss skillnad med att det behövs 70 Nya Units mot att det behövs 14 nya units för att varje NY skapad units skapar av sig själv 4 Bonus Units - vilket ni klappmongon inte är överrens om)
Detta påstående är ju ett ypperligt bevis på att du inte läst KP korrekt ännu. Det är 70 st fortfarande, står klart och tydligt i KP. Ingen har påstått något annat, däremot att av dessa 70 st så kommer ett stort antal genom bonusenheter. Läs KP, står klart och tydligt.

Citat:
Det är vi vanliga människor fullt medvetna om - och på sedvanligt klappmongo sätt förstår du inte avsikten med mitt inlägg som hänvisar till att ni kan säga och göra vad ni vill , för ni är "oberoende".
Dock kan ni få era konton nollställda (Vilket inte är risk här på FB eftersom vi är anonyma....)
Oberoende innebär inte att man kan säga vad man vill. Det innebär i princip "frilans" utan fast direktanställning där var och en ansvarar för sina egna insatser och vilken information som ges. Informationen ska dock vara korrekt! Om du far med osanning riskerar du givetvis bli "avstängd"!

Citat:
Poängen på inlägget är naturligtvis att det sättet ni klappmongon behandlar eran uppdragsgivare så förstår vi vanliga att ni inte får någon vanlig anställning p.g.a. bristen av intelligens hos er.
Det är snarare du som inte förstått vad "Oberoende Marketer" innebär! Ingen Lyconet Marketer får anställning eftersom det är så Lyoness valt det från början. Därav avtalets utformning. Som sagt: oberoende men får betalt för sina arbetsinsatser genom provisioner.
Citera
2017-09-12, 23:49
Medlem
Citat:
Visst backade jnwill upp sina förklaringar på era frågor. Kompensationsplanen (KP) är högst officiell fakta direkt från Lyoness. Ni hade långa utsvävningar kring enheterna där jonwill jäkligt tålmodigt försökte förklara för dig mfl!
Nej - Att länka till kompensationsplanen är en sak.
Att inte kunna peka vart man skall hitta era klappmongo påståenden har fortfarande inte gjorts.

Citat:
Detta påstående är ju ett ypperligt bevis på att du inte läst KP korrekt ännu. Det är 70 st fortfarande, står klart och tydligt i KP. Ingen har påstått något annat, däremot att av dessa 70 st så kommer ett stort antal genom bonusenheter. Läs KP, står klart och tydligt.
Samma klappmongo argument igen.
"Läs själv" - vi har läst den , peka sidan och (om det behövs) även sektion vart detta framgår

Det vill säga , inget klappmongo har fortfarande inte gjort detta - inte du heller så fråga kvarstår fortfarande.

Citat:
Oberoende innebär inte att man kan säga vad man vill. Det innebär i princip "frilans" utan fast direktanställning där var och en ansvarar för sina egna insatser och vilken information som ges. Informationen ska dock vara korrekt! Om du far med osanning riskerar du givetvis bli "avstängd"!
Vad har det för betydelse?
Ni klappmongon försöker måla guld på väggen med vatten och misslyckas konstant.

Hur ställer ni klappmongon till att "Köp en värdecheck och få 3.800:- om 3-5 år utan att göra någonting" och det inte blir någon bonus på 3.800:-
Skall ni komma med klappmongo argumentet - "Ni jobbade inte tillräckligt hårt" då? Det rimmar liksom rätt dåligt med det ni utlovat...

Citat:
Det är snarare du som inte förstått vad "Oberoende Marketer" innebär! Ingen Lyconet Marketer får anställning eftersom det är så Lyoness valt det från början. Därav avtalets utformning. Som sagt: oberoende men får betalt för sina arbetsinsatser genom provisioner.
Stackars klappmongo

Ni har ju skrytit om att "Köp en värdecheck och få Bonus på 3800:- om 3-5 år utan att göra någonting".
Då skall ni klappmongon inte nämna arbetsinsatser.

Slutsats

Du är ett IQ befriat klappmongo

* Du kan på sedvanligt klappmongo sätt inte peka exakt var i KP, bonusen på 3800:- för en värdecheck och man behöver inte göra ett skit framkommer.
* Du kan på sedvanligt klappmongo sätt inte peka exakt var i KP det framkommer att 1 Unit kreear 4 Bonus Units som random placeras ut
* Du kan på sedvanligt klappmongo sätt inte bemöta reela siffror som bygger på er klappmongos egna påståenden och dom är fortfarande helt orimliga , och en period på 3-5 år är helt orimligt , snarare 12-15 år är mer rimligt.
Citera
2017-09-12, 23:53
Bannlyst
Citat:
Stackars klappmongo - jag har redan förklarat och vad det har med tråden att göra har jag ingen aning om.
Väldigt mycket eftersom ordet lögn är frekvent återkommande i dina egna inlägg! Du påstår alla andra ljuger men rör till det enormt för dig själv!

Citat:
Självklart tar jag bort mailkonton (Helt enkelt ingen lösenord längre då dom inte är viktiga)
Har du inga lösenord kan du inte ta bort dem! Är det anledningen så fixar du lätt nytt lösenord!
Lögn igen!

Citat:
Och vilka ID:n jag har på Lyoness inloggningen kommer jag också att hålla för mig själv - och definitivt eftersom NI KLAPPMONGON har inte levererat ett skit av det vi bett om..
Ja, där kom den! Helt menigslöst försvar från din sida:
1. Du är helt anonym eftersom du fejkade dem!
2. Om du inte använder dem (inga pengar eller Shoppingpoints innestående) så har du inget att förlora på att Lyoness ev skulle radera dem! Bara fixa nya "fejk" konto isåfall!
Alltså inget att förlora, bara allt att vinna!

Dessutom så ber jag inte om kontonas inloggnam/ lösen utan vilket ID nr dessa konto har!
Eftersom du inte förstod det så har du troligtvis inga konto alls! Du borde förstått det isåfall!

Citat:
Vi efterfrågade materialet först , då får ni även leverera först innan vi gör någoting öht.
Du har helt enkelt ljugit och kan nu inte visa några ID och kör därför med "ni först, ni får inget förrän jag fått!" Patetiskt!

Visa ett (1) enda av dessa fejkade konto ID (046.000.xxx.xxx), räcker med att du skriver det här! Tills du avstår från det är du enbart en patetisk lögnare!

Citat:
* Hänvisning och dokument som backar upp att 1 Unit skapar 4 Bonus Units och att om det kommer 70 Units under denna Unit så får man en bonus på 3800:-
Kompensationsplanen, läs pärm till pärm!

Citat:
* Bevis på påstådda utbetalda bonusar
Så att du ska påstå de är fejkade? Vad är poängen med det?
Senast redigerad av anteQlimax 2017-09-13 kl. 00:14.
Citera
2017-09-13, 01:57
Medlem
Citat:
Väldigt mycket eftersom ordet lögn är frekvent återkommande i dina egna inlägg! Du påstår alla andra ljuger men rör till det enormt för dig själv!

Har du inga lösenord kan du inte ta bort dem! Är det anledningen så fixar du lätt nytt lösenord!
Lögn igen!

Ja, där kom den! Helt menigslöst försvar från din sida:
1. Du är helt anonym eftersom du fejkade dem!
2. Om du inte använder dem (inga pengar eller Shoppingpoints innestående) så har du inget att förlora på att Lyoness ev skulle radera dem! Bara fixa nya "fejk" konto isåfall!
Alltså inget att förlora, bara allt att vinna!

Dessutom så ber jag inte om kontonas inloggnam/ lösen utan vilket ID nr dessa konto har!
Eftersom du inte förstod det så har du troligtvis inga konto alls! Du borde förstått det isåfall!

Du har helt enkelt ljugit och kan nu inte visa några ID och kör därför med "ni först, ni får inget förrän jag fått!" Patetiskt!

Visa ett (1) enda av dessa fejkade konto ID (046.000.xxx.xxx), räcker med att du skriver det här! Tills du avstår från det är du enbart en patetisk lögnare!

Kompensationsplanen, läs pärm till pärm!

Så att du ska påstå de är fejkade? Vad är poängen med det?

Snacka om att göra allt för att inte hålla sig till ämnet! Här pratar vi om lyo/lyco/cashgone och inget annat.

Lyo använder samma kompensationsplan som blivit utdömd att vara pyramidspel och snöbolls system i flera domstolar i flera länder.

Hur många fake eller riktiga användare lyo har av sitt rabattkort är inte relevant alls.
Inget företag kan 70 dubbla sin omsättning gång på gång vart 3-5år och lyo som inte ökat i omsättning sedan 2012 (innan ni patetiska parasiter kom till sverige) är inte och kommer heller aldrig bli undantaget som bekräftar regeln.
Citera
2017-09-13, 06:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mickell
Snacka om att göra allt för att inte hålla sig till ämnet! Här pratar vi om lyo/lyco/cashgone och inget annat.

Hur många fake eller riktiga användare lyo har av sitt rabattkort är inte relevant alls.
Här har det från er sida vilt diskuterats och gjorts påpekanden om personers "bristande trovärdighet". Då är det rimligt att tillåta samma argumentering av alla.
Pellets har gång efter annan ljugit (fortsätter förneka) samtidigt som han stolt proklamerar alla andra gör det.

1. Nu var det ju Pellets som startade fokuseringen på antalet konton och när detta diskuterades tidigare ansåg du inte det var irrelevant!

2. Bevisbördan lägger ni stor vikt vid.

Så, jo, det är av stor anledning Pellets behöver "bevisa" att han inte ljuger, framförallt kring sina påstådda Lyoness ID.

Det är det enklaste i världen att göra, bara skriv ner de 8 nr (046.000.xxx.xxx) som dessa "fejkade" konton har så är saken ur världen.

Han avslöjar inte sig själv och riskerar inte något överhuvudtaget om det nu är sant! Bara allt att vinna på detta "krav"!

Han kan inte eftersom han har inga fejk konton = Pellets är bevisat en patetisk lögnare som dessutom behövde 28 mail konton till "diverse skit"! 28!!!

Att du nu försvarar Pellets beror på att du inser han har gjort bort sig i denna fråga!
Senast redigerad av anteQlimax 2017-09-13 kl. 07:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in