Citat:
Nej - 1) Marknadsföring har du fått förklarat för dig
2) Min mail har du fått förklarat för dig
Så åter igen - ingen lögn har skett från min sida - oavsett vad du eller annat klappmongo tycker och tänker.
Det jag skriver är som det är och inget påhitt.
Citat:
Men stackars klappmongo - jag kommer inte att lämna ut mina kontons ID nummer till någon.
Ja, där kom den! Helt menigslöst försvar från din sida:
1. Du är helt anonym eftersom du fejkade dem!
2. Om du inte använder dem (inga pengar eller Shoppingpoints innestående) så har du inget att förlora på att Lyoness ev skulle radera dem! Bara fixa nya "fejk" konto isåfall!
Alltså inget att förlora, bara allt att vinna!
Dessutom så ber jag inte om kontonas inloggnam/ lösen utan vilket ID nr dessa konto har!
Eftersom du inte förstod det så har du troligtvis inga konto alls! Du borde förstått det isåfall!
1. Du är helt anonym eftersom du fejkade dem!
2. Om du inte använder dem (inga pengar eller Shoppingpoints innestående) så har du inget att förlora på att Lyoness ev skulle radera dem! Bara fixa nya "fejk" konto isåfall!
Alltså inget att förlora, bara allt att vinna!
Dessutom så ber jag inte om kontonas inloggnam/ lösen utan vilket ID nr dessa konto har!
Eftersom du inte förstod det så har du troligtvis inga konto alls! Du borde förstått det isåfall!
Däremot så skapade jag dessa INNAN Lyoness gjorde om med Lyconet då det bara var att slå in nummer "1" som referens för att skapa alla användare.
Detta finns längre bak i tråden av mig (2014 - isch?)
Citat:
Nej - för åter igen - ni klappmongon får ingenting av oss - förrens ni levererar det vi begärt sedan tråden startade
Du har helt enkelt ljugit och kan nu inte visa några ID och kör därför med "ni först, ni får inget förrän jag fått!" Patetiskt!
Visa ett (1) enda av dessa fejkade konto ID (046.000.xxx.xxx), räcker med att du skriver det här! Tills du avstår från det är du enbart en patetisk lögnare!
Visa ett (1) enda av dessa fejkade konto ID (046.000.xxx.xxx), räcker med att du skriver det här! Tills du avstår från det är du enbart en patetisk lögnare!
Fel - det är det vi gjort - det är det vi kommenterat och då skriker alla klappmongon att vi har fel.
Sedan vägrar ni klappmongon att säga var i KP som era påståenden backas upp med fakta.
Citat:
[/quote]Nej ditt klappmongo.
Är det fejkat så kommer det att märkas - om det är riktigt kommer det att märkas och då står vi för det.
Men ni klappmongon har fortfarande inte levererat ett skit under hela tråden.
Så länge ni klappmongon inte levererar ett skit - kommer ni klappmongon att få skit och bli påhoppade konstant.