2017-09-11, 20:01
Medlem
Får vi hålla tillgodo med de officella siffrorna och helt enkelt utgå ifrån att våra egna svenska klappmongon är en bit däreunder

föresten appropå cashback era klappmongon. så här ser det ut när det inte är en ponzi/bedrägeri som erbjduer cashback.

https://www.americanexpress.com/us/c...cash-everyday/

Finns även för den svenska marknaden. men med tanken på hur obetydligt jämförelsen skulle bli (finns ni ens i sverige annat än på låtsas?) så kan vi ju börja där.

-Och nej du kan inte double dipp med ditt lyoness kort. finns ju ingenstans att använda det, inte ens i rumänien
Citera
2017-09-11, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mickell
Ok du kan pma mej ditt personnummer så ska jag be erat hk om siffrorna för ditt bolag och ditt esp nätverk, ok?
Om du på fullt allvar tror jag skulle skicka dig mitt person nr saknar du all form av självinsikt! Till dig, en "anonym" dömd brottsling som suttit inne för att hotat andra personer så till den milda grad att de resulterade i ett fängelsestraff!

Tror inte det!

Citat:
Varför är ditt företag med och representerar ett bolag som blivit dömda för olaga pyramidspel samt att vara ett snöbolls system i flera länder är en mer relevant fråga? Vad heter ditt företag?
Mitt företag representerar inte Lyoness på något vis utan vi använder Lyoness för att få och behålla kunder! Att avslöja mitt företag för dig är samma dilemma som att du vill ha mitt person nr!

Citat:
Pellets 14 konton är idag 14 medlemmar som aldrig har handlat för en krona (med största sannolikhet). Så hur många aktiva användare av lyos kort som inte är en lyconetare har egentligen lyo?

Om pellets har 7 eller 14 konton är inte relevant i diskussionen om lyoness som pyramidspel över huvud taget.
Det är högst relevant eftersom det i vissa fall i denna tråd har varit extremt viktigt för er att påstå andra ljuger! Detta är exakt vad som är relevant här! Pellets ljuger efter bästa förmåga men då är det inte så viktigt och ni andra gör ert bästa för att hjälpa till "smeta över" det hela!
Pellets har ljugit för mig tidigare i tråden och förnekat detta med omskrivningar och gör det igen! Patetiskt att sedan belägga andra med skuld i frågan om lögner!

Citat:
Så svårt ska det väl ändå inte vara att lägga upp siffror på hur det går för dej?
Eller går det så dåligt att du inte vågar visa upp dom?
Att du inte har koll på hur det går för lyo har du redan bevisat men släng upp dokumenten om hur bra det går för dej... så svårt är det väl ändå inte? Min farmor kan scanna ett dokument...
Det är inte svårt överhuvudtaget men intresset är obefintligt eftersom ni enkom kommer påstå allt är "fejk". Därav erbjöd farrs Pellets möjligheten att i enskildhet med honom se ALLT!

Citat:
Hur går det att 70 dubbla, just ja 4 bonus.. 74 dubbla er omsättning vart 5te år?
Du förstod inte biten med bonusenheterna va?
På sin "resa" mot bonuschecken ger den 4 st bonusenheter som fyller på i systemet, bakom de som börjat fylla på första enheten. Eftersom en stor del av de enheter som fyller på bakom första enheten också hinner generera bonusenheter som fyller på är det inte en reell 70/1 som ni vill påstå!
Sen genererar varje bonusenhet 4 st nya bonusenheter etc etc!

På frågan hur det går? Mycket fint! Ett stort antal av systemen ligger för närvarande mellan 15-20 veckor per rad vilket innebär ca 2-3 år i de systemen. Några andra går runt på uppskattad tid 4-6 år.

Synd ni inte kan se det bara!
Citera
2017-09-11, 22:53
Medlem
Synd att vi inte kan se ... ja vadå? Positioner i en cykler.?

Vad får dig att tro att du specefikt ska få utdelning? Lyoness solida afärsmodell (sic) eller trovärdigheten företaget leverar i otaliga domstolar och brottsutredningar.?

Gör er inte dummare än nödvändigt klappmomgon. Än en gång. Lyoness är inte ens top 100 bland bedrägerierna som rullar

Där majoriteten av positionerna för utdelning dessutom innehas av topparna. Hur jävla dum och naiv får man vara. värt att ha i åtanke är att när du väl får tillbaks en blygsam del av din investering så kommer den från nästa klappmongo i ledet efter dig. Vem va sisst in . Jomwill väll?
Citera
2017-09-11, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteQlimax
@pellets

Du behöver inte gå till ett infomöte, farrs erbjöd dig ett privat möte, er två emellan.

Angående ANONYMITET så skrev jag ta med din jurist. Då kan ni två komma överens om ett avtal där ni inte röjer varandras identitet.

Snälla klappmongo , jag kommer ALDRIG att avsläja min identitet på Flashback för någon.
Farrs har fått instruktioner om hur klappmongot kan ladda upp dokument anonymt på internet - om kalappmongot inte gör det så finns det bara ett svar på klappmongots uttalanden...
Klappmongot ljuger..

Citat:
Angående "post Lyoness" så menade jag inte en "bokföringspost" utan en tidsangivelse där ordet post syftar till efter vi började med Lyoness. Googla orden pre - per -post så förstår du.
Stackars klappmongo - läs ditt inlägg ordentligt...
"I vårt företag finns en bokföring "post Lyoness" som visar förbättrade siffror samtidigt som vår "branch" backar!"
Då tar vi samma sak åter igen...
För att ett klappmongo överhuvud taget skall kunna ha det , OCH kunna bevisa det....
1) Du skall titta på Intänkterna OCH utgifterna år 1 (Innan Lyoness Bluff)
2) Du skall titta på intäkterna OCH utgifterna år 2 (Med Lyoness Bluff)
OM - (Dock lär helvettet frysa till is innan) det är så att skillnaden är större år 2 så skall klappmongot även kunna påvisa att differensen härrör sig till Lyoness Bluff och ingen annan påverkan.

Citat:
Angående dina lögner om "fejkade" konton: du är fortfarande patetisk om du försöker den varianten att du "deletat" mailkonton. Dina eventuella Lyoness konton försvinner inte på det viset. Det är bara ytterligare ett patetiskt försök från din sida att efterkonstruera dina lögner. Du glömde helt enkelt bort att du tidigare ljög om 14 fejkade konton.

Hade du varit det minsta begåvad hade ju din lögn fått bättre effekt om du nu istället drog till med 20 konton, inte tvärtom!
Stackars klappmongo - nej , jag har inte ljugit. Jag har de mailkonton jag har kvar - resten har jag helt enkelt deletat och slopat. MAILKONTON fungerar på det viset och det har ingenting med Lyoness att göra - mer än att jag skulle behöva återuppliva mailkontona för att komma åt Lyonesskontona igen eftersom jag inte skrivit upp inloggninguppgifterna.

Väldigt enkelt - och absolut ingen lögn. Hade jag skrivit 20 hade jag ljugit.

Citat:
Angående dokument: be om dem från HK istället så slipper vi tjafset om att vi "fejkat" dem! Finns ingen mening lägga upp dokument så du ska kunna köra "fejk tjafset".

Du duckar och ljuger och svarade inte på frågan hur du ser att dokument är fejkade i Phoptshop!
Du och alla andra klappmongon kan lägga av med att "be HK om dokument" - "Gå på möte så får du se" o.s.v.

Nej - vi ber er som vurmar och försöker intala oss normala att detta inte är en bluff - att bevisa att det just inte är en bluff.
Uppenbarligen har ni väldigt svårt för det på sedvanligt klappmongo sätt.
Citera
2017-09-11, 23:46
Medlem
Citat:
Om du på fullt allvar tror jag skulle skicka dig mitt person nr saknar du all form av självinsikt! Till dig, en "anonym" dömd brottsling som suttit inne för att hotat andra personer så till den milda grad att de resulterade i ett fängelsestraff!

Tror inte det!

Mitt företag representerar inte Lyoness på något vis utan vi använder Lyoness för att få och behålla kunder! Att avslöja mitt företag för dig är samma dilemma som att du vill ha mitt person nr!
Nu har du rökt på som alla andra klappmongon.
Om ditt företag försöker få era kunder att bli Lyoness medlemmar så representerar ditt företag Lyoness - det är fakta

Citat:
Det är högst relevant eftersom det i vissa fall i denna tråd har varit extremt viktigt för er att påstå andra ljuger! Detta är exakt vad som är relevant här! Pellets ljuger efter bästa förmåga men då är det inte så viktigt och ni andra gör ert bästa för att hjälpa till "smeta över" det hela!
Pellets har ljugit för mig tidigare i tråden och förnekat detta med omskrivningar och gör det igen! Patetiskt att sedan belägga andra med skuld i frågan om lögner!

Nej ditt lilla klappmongo - finns ingenstans i tråden jag ljugit.
A) Nej - jag har inte ljugit om marknadsföringsavgifter - det har du fått förklarat för dig
B) Nej - jag har inte ljugit om antal konton - det har du fått förklarat för dig

Så då kan du förklara vart jag ljugit någonstans?

Citat:
Det är inte svårt överhuvudtaget men intresset är obefintligt eftersom ni enkom kommer påstå allt är "fejk". Därav erbjöd farrs Pellets möjligheten att i enskildhet med honom se ALLT!
Nej - ingen skall erbjuda någon att träffa någon.
(Läst reglerna på Flashback gällande anomnymitet?)
Jag skall även nämna ditt patetiska , pinsamma , klappmongo kommentar om källskydd som bara var sedvanligt klappmongo svammel

Citat:
På sin "resa" mot bonuschecken ger den 4 st bonusenheter som fyller på i systemet, bakom de som börjat fylla på första enheten. Eftersom en stor del av de enheter som fyller på bakom första enheten också hinner generera bonusenheter som fyller på är det inte en reell 70/1 som ni vill påstå!
Hoppa in på psyket direkt ditt klappmongo!

Ni alla klappmongon har konstant i tråden hävdat att det behövs 70 NYA units under den som Klappmongo 1 skapar. Hur skall ni ha det? Ni får gärna bevisa detta genom att hänvisa till officiella dokument , eller lägga upp officiella dokument.

Men att det kommer 4 "bonus Units" tillsammans med 1 Unit har ingen betydelse på uträkningen - den är liktförbannat ett pyramidspel/Ponzi...

1 Steg = 1 Unit skapas (+4 Bonus Units som tar vägen vart? Spelar ingen roll i uträkningen)
2 Steg = 14 Nya Units skapas (+14*4 BU - nu får 1:a steget sin bonus)
3 Steg = 196 Nya Units skapas (+196*4 BU - nu får 2:a steget sin bonus)

Detta innebär att koefficienten inte är ^70 , utan istället ^14

4 Steg = 2744 Nya Units krävs för att steg 3 skall få bonus
5 Steg = 38416 Nya Units krävs för att steg 4 skall få bonus
6 Steg = 537 824 Nya Units krävs för att steg 5 skall få bonus
7 Steg = 7 529 536 Nya Units krävs för att steg 6 skall få bonus
8 Steg = 105 413 504 Nya Units krävs för att steg 7 skall få bonus...
Vart är ni nu tror du ditt klappmongo?

Citat:
På frågan hur det går? Mycket fint! Ett stort antal av systemen ligger för närvarande mellan 15-20 veckor per rad vilket innebär ca 2-3 år i de systemen. Några andra går runt på uppskattad tid 4-6 år.

Uppenbarligen går det åt helvette eftersom ni försöker babbla en massa skit på sedvanligt klappmongo sätt men ni kan inte...
- Backa upp era bonuspåståenden med fakta från officiella dokument från Lyoness eller Lyconet
- Backa upp att Bonusar utbetalas till konton med skärmdump/inscannade dokument
- Ni klappmongon är inte ens överrens sinsemellan hur bonusen faktiskt fungerar (stor skillnad mellan 14 & 70 nya units som krävs för bonus...)
- Förklara varför företaget inte kan få en enda stor kedja att ansluta sig i Sverige
- Ni hänvisar till "stora företag" utomlands , men så fort man granskar villkoren så visar det sig vara praktiskt omöjligt och helt värdelöst avtal.
- Ni hävdar att medlemmarna ökar med 1500 per månad men kan inte backa upp detta med fakta. Att fakta visar att antalet anslutna butiker i Sverige som accepterar kortet ligger konstant runt 400 sedan 2014 visar motsatsen blundar ni för
- Ni hävdar att det ökar omsättningen och vinsten i era företag - och för alla som ansluter sig - men ändå kan ingen av de "stora" kedjorna i Sverige ansuta sig - detta påtalades redan när tråden startade 2011 och ingenting har hänt på 6 år - mer än att det hela tiden kommer kommentarer från er klappmongon...
"SNNNNAAAAARRRTTTT - Vi är på tillväxt bara , men SSSNNNAAARRRTTT"
Men ingenting händer på 6 år....
Citera
2017-09-12, 06:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Synd att vi inte kan se ... ja vadå? Positioner i en cykler.?
Hur enheter ("positioner") utvecklas, vilka tider dessa har etc!

Citat:
Vad får dig att tro att du specefikt ska få utdelning?
Dels att jag redan har fått det ett antal gånger, dels för jag ser vad andra får och under vilka rad tider dessa ger ifrån sig sin provision= bara att jämföra med mina egna och vilka veckor dessa "placerades" i systemet.

Citat:
Där majoriteten av positionerna för utdelning dessutom innehas av topparna.
Det är ett vanligt missförstånd från er sida att "topparna" innehar alla "aktieposter" i Balans systemen. Det är skillnad mellan att ha tagit sig upp längs med karriärstegen och nått "toppen" och ha bra utdelning från Balans systemen.

Citat:
Hur jävla dum och naiv får man vara. värt att ha i åtanke är att när du väl får tillbaks en blygsam del av din investering så kommer den från nästa klappmongo i ledet efter dig. Vem va sisst in . Jomwill väll?
Har inte med när en person ansluter sig till Lyconet överhuvudtaget. Allt beror på när dina enheter skapades i systemet. Själv bör jag isåfall vara en av de sista eftersom jag själv placerade 3 st igårkväll - enbart på shoppingpoints genererat av konsumtion genom "mitt nätverk".

Dessa enheter är sist in, inte jag eller jonwill eller farrs eller någon annan!

@pellets:
Det är fortfarande 70/1 som behövs men det skapas en stor andel "gratis enheter" genom bonus enheterna som fyller ett stort antal av dessa nödvändiga positioner! Fler bonusenheter kommer efterhand.

Nä, jag representerar inte ett kriminellt företag, jag nyttjar Lyoness för marknadsföring och det fungerar. Det blir patetiskt när du, en liten BABS tekniker ska sitta och tala om för mig att mitt företag inte har haft glädje av Lyoness!

Patetisk lögnare är du! Du efterskonstruerar dina lögner och hoppas andra ska uppfatta dem precis som du!
Citera
2017-09-12, 06:52
Medlem
Citat:
Hur enheter ("positioner") utvecklas, vilka tider dessa har etc!

Dels att jag redan har fått det ett antal gånger, dels för jag ser vad andra får och under vilka rad tider dessa ger ifrån sig sin provision= bara att jämföra med mina egna och vilka veckor dessa "placerades" i systemet.

Det är ett vanligt missförstånd från er sida att "topparna" innehar alla "aktieposter" i Balans systemen. Det är skillnad mellan att ha tagit sig upp längs med karriärstegen och nått "toppen" och ha bra utdelning från Balans systemen.

Har inte med när en person ansluter sig till Lyconet överhuvudtaget. Allt beror på när dina enheter skapades i systemet. Själv bör jag isåfall vara en av de sista eftersom jag själv placerade 3 st igårkväll - enbart på shoppingpoints genererat av konsumtion genom "mitt nätverk".

@pellets:
Det är fortfarande 70/1 som behövs men det skapas en stor andel "gratis enheter" genom bonus enheterna som fyller ett stort antal av dessa nödvändiga positioner! Fler bonusenheter kommer efterhand.

Nä, jag representerar inte ett kriminellt företag, jag nyttjar Lyoness för marknadsföring och det fungerar. Det blir patetiskt när du, en liten BABS tekniker ska sitta och tala om för mig att mitt företag inte har haft glädje av Lyoness!

Patetisk lögnare är du! Du efterskonstruerar dina lögner och hoppas andra ska uppfatta dem precis som du!

stackars klappmongo....
Enkel matematik..

Om det kommer 4 "bonus Units" som "random" placeras ut i samband med att 1 unit skapas hjälper inte ett skit...

Det är fortfarande en koefficent på ^14 vilket gör att istället för att omsättningen måste öka med ^70 , så måste den öka med ^14 för att systemet skll kunna fortsätta.

om det nu är så - bevisa det genom länk till officiella dokument och förklara exakt vart det framgår att det är så..

Och som det klappmongo du är , så får gärna försöka kalla mig lägnare - men du kommer ingenstans med det...

A) Nej - jag har inte ljugit om marknadsföringsavgifter - det har du fått förklarat för dig
B) Nej - jag har inte ljugit om antal konton - det har du fått förklarat för dig

Så då kan du förklara vart jag ljugit någonstans?
Citera
2017-09-12, 06:58
Medlem
Citat:

Stackars klappmongo...

Då kan vi se när du kan räkna med att få bonus på detta...

1 Steg = 1 Unit
2 Steg = 14 Nya Units
3 Steg = 196 Nya Units
4 Steg = 2744 Nya Units
5 Steg = 38416 Nya Units
6 Steg = 537 824 Nya Units
7 Steg = 7 529 536 Nya Units
8 Steg = 105 413 504 Nya Units (Här är dina Units)
9 Steg = för att dina 3 Units skall generera Bonus så krävs det alltså...
1 475 789 056 behöver skapas för att du skall få bonus på dina 3 units.
(Detta för att vara säker och "slumpen"/"Lotteriet" skall man inte ens fundera på)

Hur lång tid tror du (eller annat klappmongo) det tar att skapa över 1 Miljard Units?
Citera
2017-09-12, 09:40
Medlem
Citat:

Tror inte det!

66 gångers ökning av omsättning eller 70 gör knappast något i det stora hela.
Att fler bonus enheter ev hamna under andra får det inte att minska från 66 gånger.
Men sen är frågan om bonusenheterna försvinner eller om dom blir kvar och också har rätt att mogna (till förmån för vem?).
Ni kan babbla om bonus enheter hit och dit faktum kvarstår att lyoness är ett snöbolls system.
Du och ditt företag är en del av ekonomisk brottslighet!

Det klart att du inte vill outa ditt företag för det kan inte vara bra publicitet att vara en del av ett dömt pyramidspel och snöbolls system.

Det är samma kompensationsplan som det alltid har varit så siffrorna 1,2,3,4,5,6 år som ni babblar om är bara fantasifloskler....
Siffrorna är baserade på att ni ska 70 dubbla antalet esp inbetalningar eller det ännu mer omöjliga 70 dubbla handeln inom systemet.
Lycka till ditt klappmongo.
Citera
2017-09-12, 10:03
Medlem
Citat:
66 gångers ökning av omsättning eller 70 gör knappast något i det stora hela.
Att fler bonus enheter ev hamna under andra får det inte att minska från 66 gånger.
Men sen är frågan om bonusenheterna försvinner eller om dom blir kvar och också har rätt att mogna (till förmån för vem?).
Ni kan babbla om bonus enheter hit och dit faktum kvarstår att lyoness är ett snöbolls system.
Du och ditt företag är en del av ekonomisk brottslighet!

Det klart att du inte vill outa ditt företag för det kan inte vara bra publicitet att vara en del av ett dömt pyramidspel och snöbolls system.

Det är samma kompensationsplan som det alltid har varit så siffrorna 1,2,3,4,5,6 år som ni babblar om är bara fantasifloskler....
Siffrorna är baserade på att ni ska 70 dubbla antalet esp inbetalningar eller det ännu mer omöjliga 70 dubbla handeln inom systemet.
Lycka till ditt klappmongo.
😂👋👋👋👋👋
Citera
2017-09-12, 16:29
Medlem
Krakems avatar
Kan vara Flashbacks mest underhållande tråd.

Vid sidan av att ingen butik i hela min hemstad (mellanstor stad i Västsverige) accepterar Lyoness måste jag bl a käka på donken i Slovakien eller köpa en Porsche i Polen för att få 2% cashback? 😂
Citera
2017-09-12, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Kan vara Flashbacks mest underhållande tråd.

Vid sidan av att ingen butik i hela min hemstad (mellanstor stad i Västsverige) accepterar Lyoness måste jag bl a käka på donken i Slovakien eller köpa en Porsche i Polen för att få 2% cashback? 😂
* Du måste käka på Donken i Slovakien
* Köpa din Porsche hos Franschisföretagaren i Polen (Notera att du kan inte betala som du vill om du vill ha cashback)
* Handla mat i Österrike
* Tanka i Rumänien
.....

400 butiker (-isch) som accepterar kortet i Sverige - och siffran är konstant sedan 2014 - och inget klappmongo undrar vad som händer och varför företaget Bluff & Båg inte lyckas få med (Läs: Lura) fler företag i cirkusen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in