Citat:
Ursprungligen postat av
anteQlimax
Om du på fullt allvar tror jag skulle skicka dig mitt person nr saknar du all form av självinsikt! Till dig, en "anonym" dömd brottsling som suttit inne för att hotat andra personer så till den milda grad att de resulterade i ett fängelsestraff!
Tror inte det!
Mitt företag representerar inte Lyoness på något vis utan vi använder Lyoness för att få och behålla kunder! Att avslöja mitt företag för dig är samma dilemma som att du vill ha mitt person nr!
Nu har du rökt på som alla andra klappmongon.
Om ditt företag försöker få era kunder att bli Lyoness medlemmar så representerar ditt företag Lyoness - det är fakta
Citat:
Ursprungligen postat av
anteQlimax
Det är högst relevant eftersom det i vissa fall i denna tråd har varit extremt viktigt för er att påstå andra ljuger! Detta är exakt vad som är relevant här! Pellets ljuger efter bästa förmåga men då är det inte så viktigt och ni andra gör ert bästa för att hjälpa till "smeta över" det hela!
Pellets har ljugit för mig tidigare i tråden och förnekat detta med omskrivningar och gör det igen! Patetiskt att sedan belägga andra med skuld i frågan om lögner!
Nej ditt lilla klappmongo - finns ingenstans i tråden jag ljugit.
A) Nej - jag har inte ljugit om marknadsföringsavgifter - det har du fått förklarat för dig
B) Nej - jag har inte ljugit om antal konton - det har du fått förklarat för dig
Så då kan du förklara vart jag ljugit någonstans?
Citat:
Ursprungligen postat av
anteQlimax
Det är inte svårt överhuvudtaget men intresset är obefintligt eftersom ni enkom kommer påstå allt är "fejk". Därav erbjöd farrs Pellets möjligheten att i enskildhet med honom se ALLT!
Nej - ingen skall erbjuda någon att träffa någon.
(Läst reglerna på Flashback gällande anomnymitet?)
Jag skall även nämna ditt patetiska , pinsamma , klappmongo kommentar om källskydd som bara var sedvanligt klappmongo svammel
Citat:
Ursprungligen postat av
anteQlimax
Du förstod inte biten med bonusenheterna va?
På sin "resa" mot bonuschecken ger den 4 st bonusenheter som fyller på i systemet, bakom de som börjat fylla på första enheten. Eftersom en stor del av de enheter som fyller på bakom första enheten också hinner generera bonusenheter som fyller på är det inte en reell 70/1 som ni vill påstå!
Sen genererar varje bonusenhet 4 st nya bonusenheter etc etc!
Hoppa in på psyket direkt ditt klappmongo!
Ni alla klappmongon har konstant i tråden hävdat att det behövs 70 NYA units under den som Klappmongo 1 skapar. Hur skall ni ha det? Ni får gärna bevisa detta genom att hänvisa till officiella dokument , eller lägga upp officiella dokument.
Men att det kommer 4 "bonus Units" tillsammans med 1 Unit har ingen betydelse på uträkningen - den är liktförbannat ett pyramidspel/Ponzi...
1 Steg = 1 Unit skapas (+4 Bonus Units som tar vägen vart? Spelar ingen roll i uträkningen)
2 Steg = 14 Nya Units skapas (+14*4 BU - nu får 1:a steget sin bonus)
3 Steg = 196 Nya Units skapas (+196*4 BU - nu får 2:a steget sin bonus)
Detta innebär att koefficienten inte är ^70 , utan istället ^14
4 Steg = 2744 Nya Units krävs för att steg 3 skall få bonus
5 Steg = 38416 Nya Units krävs för att steg 4 skall få bonus
6 Steg = 537 824 Nya Units krävs för att steg 5 skall få bonus
7 Steg = 7 529 536 Nya Units krävs för att steg 6 skall få bonus
8 Steg = 105 413 504 Nya Units krävs för att steg 7 skall få bonus...
Vart är ni nu tror du ditt klappmongo?
Citat:
Ursprungligen postat av
anteQlimax
På frågan hur det går? Mycket fint! Ett stort antal av systemen ligger för närvarande mellan 15-20 veckor per rad vilket innebär ca 2-3 år i de systemen. Några andra går runt på uppskattad tid 4-6 år.
Synd ni inte kan se det bara!
Uppenbarligen går det åt helvette eftersom ni försöker babbla en massa skit på sedvanligt klappmongo sätt men ni kan inte...
- Backa upp era bonuspåståenden med fakta från officiella dokument från Lyoness eller Lyconet
- Backa upp att Bonusar utbetalas till konton med skärmdump/inscannade dokument
- Ni klappmongon är inte ens överrens sinsemellan hur bonusen faktiskt fungerar (stor skillnad mellan 14 & 70 nya units som krävs för bonus...)
- Förklara varför företaget inte kan få en enda stor kedja att ansluta sig i Sverige
- Ni hänvisar till "stora företag" utomlands , men så fort man granskar villkoren så visar det sig vara praktiskt omöjligt och helt värdelöst avtal.
- Ni hävdar att medlemmarna ökar med 1500 per månad men kan inte backa upp detta med fakta. Att fakta visar att antalet anslutna butiker i Sverige som accepterar kortet ligger konstant runt 400 sedan 2014 visar motsatsen blundar ni för
- Ni hävdar att det ökar omsättningen och vinsten i era företag - och för alla som ansluter sig - men ändå kan ingen av de "stora" kedjorna i Sverige ansuta sig - detta påtalades redan när tråden startade 2011 och ingenting har hänt på 6 år - mer än att det hela tiden kommer kommentarer från er klappmongon...
"SNNNNAAAAARRRTTTT - Vi är på tillväxt bara , men SSSNNNAAARRRTTT"
Men ingenting händer på 6 år....