2016-11-17, 17:11
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Vad är Annas jobb egentligen?
Instagramprofil?

Hon verkar inte ha gett ut något regelrätt studioalbum på 20 år. Kanske 30, har ingen koll på vad skivan "Anna" från 1996 egentligen är. Några turnéer hör man heller aldrig talas om. Artist är väl därmed för mycket att kalla henne såhär år 2016. På 80-talet hade jag köpt det, möjligen under 90-talet. En diskvalificering från Melodifestivalen med en låttext författad av Camilla Läckberg kan inte ses som en comeback eller merit, dessutom verkade hon inte få släppa mer än det där plagiatet till låt heller.
Citera
2016-11-17, 17:36
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
annatoledanobookSvårt att somna när knät värker konstant😕 När jag inte rider, så blir knät sämre faktiskt 😔 & det gör mig ledsen. & jag ångrar att jag lyssnade på Läkarnas råd att vila & inte rida alls under 6 veckor 😔👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽 För sedan vart jag TVUNGEN att börja träna ändå trots förbudet & läkarintyget som till och med sjukskrev mig ~ FAN FAN FAN!!!!!! Hon förstörde för mig & jag hade kunnat vara såååå sjukt mycket bättre ryttarinna & hoppryttarinna också OM JAG HADE VÅGAT LITA PÅ MIG SJÄLV👊🏽👊🏽👊🏽 Fan!!!!! Och ingen absolut INGEN RINGDE &
Peppade mig alls från stalle att komma ändå.

Självinsikt och självrannsakan är inte direkt Tunnans paradgren. Att ingen ringde och peppade på beror säkerligen att de är innerligt trötta på fettsäcken som är helt övertygad att jorden snurrar runt henne. Hoppas verkligen hon kommer till start och att det blir Bingos revenge, dvs att hästen kastar av Tunnan.

Lite längre ner i samma inlägg är hon också arg på SVT som inte ger henne träningstider. Nu är det alltså SVT:s fel att Anna inte kan rida. Underbart.

"👊🏽👊🏽 Fan!!!!! Och ingen absolut INGEN RINGDE &
Peppade mig alls från stalle att komma ändå. Utan det var först då jag själv sa ifrån och började träna alla dom pass som jag fick presenterade för mig & jag har hela precis hela tiden tagit & sagt ja till dom tiderna jag blivit mig given & aldrig sagt emot. Men idag fick jag ingen tid😔 så där förlorade jag dyrbar tid i sadeln och som det ser ut just nu så kommer jag inte att få rida torsdag lördag & söndag heller & idag förlorade jag också dyrbar tid & det gör mig stressad besviken & ledsen eftersom jag vill inget hellre än att rida, öva & bli så bra jag kan på den här tiden. Känner att jag inte riktigt kan gå med på det upplägget faktiskt. Så jag får ringa imorgon igen🙏🏼❤️🏇👊🏽💪🏽 till @svt & @"
Senast redigerad av Photoshopped 2016-11-17 kl. 17:39.
Citera
2016-11-17, 17:48
Medlem
Readyfreddies avatar
Nu har det kommit upp nya bilder. Varnar för både bara ben och prinskorvar till tår.

Hon lever ju i total förnekelse när hon tror att "nu" på den senaste av jämförelsebilderna är korrekt. Jämför låren när hon rider runt på stackars Bingo med den bilden.

Snart är det tydligen dags för magoperation nummer 18, på skattebetalarnas bekostnad.

https://www.instagram.com/annatoledanobook/?hl=sv
Citera
2016-11-17, 17:56
Medlem
Logik är inte heller Annas starka sida, hon har sjukskrivit sig och är sur att inte Svt försöker tvinga dit henne. Om Svt kommit med lite glada tillrop typ kom och försök så hade Tunnan blivit oxtokig och beskyllt dem för att försöka göra henne till invalid. Ser framför mig hur häskraken skenar och Tunnan släpas efter vrålande med foten fast i stigbygeln.
Citera
2016-11-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Nu har det kommit upp nya bilder. Varnar för både bara ben och prinskorvar till tår.

Hon lever ju i total förnekelse när hon tror att "nu" på den senaste av jämförelsebilderna är korrekt. Jämför låren när hon rider runt på stackars Bingo med den bilden.

Snart är det tydligen dags för magoperation nummer 18, på skattebetalarnas bekostnad.

https://www.instagram.com/annatoledanobook/?hl=sv

Den senaste jämförelsebilden som hon kallar NU är minst 2 år gammal. Hon lurar bara sig själv, sorgligt!
Hon har sagt i flera år nu att hon gått ner 60 kg men ska gå ner 12-15 kg till. Har hon alltså varken gått upp eller ner ett enda kg på dessa år?
Citera
2016-11-17, 19:42
Medlem
Nintendokids avatar
12-15 kg? Multiplicera med 3! Lägg sedan till en hudoperation på det!
Citera
2016-11-17, 21:22
Medlem
Jag tror att de flesta av oss kunde varsko och skrev, någonstans längre bak i tråden. Att Anna skulle aldrig ställa upp i stjänhoppningen. Mer än att hon fått leka skadad och ha ont och lidande hallelulja.
Jag undrar om hon och Gunilla Persson(svenska Hollywoodstjärnor) lider av samma fel? Ingen av dem kan rida, båda påstår sig ha ridit som yngre. Noll självinsikt. Ständig mytomani. De kanske rent av är släkt? Anna som vill påtrycka att utseendet inte är allt, men sen sminkar sig, fixar sina bilder och förblir fet, men leker smal, och fattar sedan inte att leka är en sak, sanning en annan. Hur hon än gör sig smalare på bilder, så... STACKARS BINGO!!!! Helt förståligt att ingen från stallet hörde av sig för att peppa, var förnuftig hästvän vill inte se Anna i total obalans försöka hoppa hinder och slita hästkraken i munnen.

Kan det vara så väl att Anna fått sparken? Där av först inlägget att hon gick med på att dela Bingo, sen kommer det ett:" Tyvärr, Anna är skadad, kan inte rida Bingo men... SÅDAN TUR att ANNA då var SÅ SNÄLL och delade med sig av Bingo.". Sen kan alla vi, plus Anna försörja oss som spåkärringar och tro oss vara synska... För att vi alla visste hur det skulle bli: En massa böl och tjut från en kvinna som borde hålla sig till gunghästar.
Citera
2016-11-18, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Logik är inte heller Annas starka sida, hon har sjukskrivit sig och är sur att inte Svt försöker tvinga dit henne. Om Svt kommit med lite glada tillrop typ kom och försök så hade Tunnan blivit oxtokig och beskyllt dem för att försöka göra henne till invalid. Ser framför mig hur häskraken skenar och Tunnan släpas efter vrålande med foten fast i stigbygeln.

Dessutom var hon i Spanien hela sommaren så vad hade det hjälpt om dom hade ringt?
Citera
2016-11-18, 08:26
Medlem
fredrikdenstores avatar
Tunnan har bantat 62 kg
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...-forandringen/
Citera
2016-11-18, 08:51
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Tunnan har bantat 62 kg
För 1 år sedan skrev Expressen att Book hade gått ner ca 60 kg, alltså är det i princip inget nytt de har att komma med såhär 1 år senare.

Inlägg med länk, december 2015: (FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Sedan vill jag inte kalla det att banta. Book låter operera sig lite mindre tjock. Gastric bypass är inte att banta. I samma artikel i Expressen, alltså december 2015, nämner de också tjejmilen i september 2015. DET skulle jag däremot vilja veta lite mer om, t.ex. varför hon aldrig syntes i resultatlistan. Gärna med uppföljning av sitt påstående (på Instagram var det väl) att hon gick en 1,2 mil lång powerwalk på 1 h. Däremot hade jag kunnat köpa 1,2 km.
Citera
2016-11-18, 09:08
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Tunnan har bantat 62 kg
Ja vad ska man säga? Hon har då media i sin hand. Vilken katastrofal ickenyhet som Expressen kreerar. Helt hittepå av Anna dessutom som tidigare påpekats. Fy f-n vad pinsamt för alla parter!!!
Senast redigerad av Bladguld 2016-11-18 kl. 09:35.
Citera
2016-11-18, 11:48
Medlem
Foerklaedeshaexans avatar
Tunnan är verkligen i en klass för sig när det gäller bedrövlighet, narcissism och förmågan att ljuga. Finns det något överhuvudtaget som den människan inte ljuger om? Hennes ständiga tugg om hur lycklig hon är och hur mycket hon älskar sin familj är det väl bara de allra tjockskalligaste som går på. Om hon verkligen älskade dem (vilket hon inte gör, hon älskar bara sig själv) skulle hon inte behöva tjata om det.

Förresten, hur har det gått med det där mirakulösa kosttillskottet som nämnts tidigare i tråden och som Tunnan fått (köpt?) av någon frisörkompis och som skulle fixa till både hennes hår och Robertos? Det skulle ju göra susen inom sex månader, skrävlade hon. Har Tunnan fått bättre hår nu och har det börjat gro hår på Robertos flint? Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in