2017-10-10, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Efter Annas viktnedgång ser hon mer galen ut i ansiktet, och det är någonstans där jag tycker de båda påminner något om varandra.
Okej.
Hon är inte frisk.
Citera
2017-10-10, 22:09
Medlem
I Nyhetsmorgon på tisdagen såg hon ut att ha gått upp flera kilo redan. Dessutom var ena ansiktshalvan svullen, precis som när hon var med sist i Nyhetsmorgon och skyllde på ögoninfektion.
Citera
2017-10-10, 22:10
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
I Nyhetsmorgon på tisdagen såg hon ut att ha gått upp flera kilo redan. Dessutom var ena ansiktshalvan svullen, precis som när hon var med sist i Nyhetsmorgon och skyllde på ögoninfektion.

Härligt😄
Citera
2017-10-10, 22:14
Medlem
Citat:

Hon garderade sig i intervjun med att säga att hon gör det för hälsan och att vara frisk och stark. Med andra ord kan hon misslyckas och gå upp i vikt och försvara sig med att hon ändå är frisk och stark.
Citera
2017-10-10, 22:14
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:

Ja, hon ser helt annorlunda ut, fylligare i ansiktet. Fast det kanske bara är så att folket på TV4 sminkar bättre än Anna.
http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp...nsidan-3938780

Var det inte Anna som hade superfriskt blod nyss? Så sitter hon och beklagar sig över sina tidigare så dåliga värden.
Citera
2017-10-10, 22:57
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Har hon haft en hjärnblödning eller liknande? Höger öga hänger ju inte med när hon blinkar. Ser ut som hon har en lätt förlamning i den delen av ansiktet.
Tippar på botox som gått fel.
Citera
2017-10-10, 23:55
Medlem
P55s avatar
Att Anna Book överhuvud taget är med i ett program beror säkert på att programmakarna för detta lågnivåprogram samlar sig en kväll, super, drar en holk eller liknande, och har roligt.

Sen när dom är riktigt dragna så börjar dom med nomineringen. " Vem fan ska vi nu förnedra och dra i skiten så mycket vi kan?" Och så drar dom en hövding till.

Och så kollar dom nätet och naturligtvis Flashback.
"Wow , Anna Book måste vi ha!" Och så en hövding till.

Och TV4, som nu förtiden är totalt skamlösa snappar; "henne måste vi förnedra"
Citera
2017-10-11, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, hon ser helt annorlunda ut, fylligare i ansiktet. Fast det kanske bara är så att folket på TV4 sminkar bättre än Anna.
http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp...nsidan-3938780

"Jag har skött mitt jobb, jag har skött min familj" .... 😂😂😂😂
Citera
2017-10-11, 02:14
Medlem
Zoom008s avatar
Kollade på klippet från morgonprogrammet i TV4. Tycker hon var ganska snygg där men väldigt rund i kroppen. Under hela tiden satt hon som den pårökta fågeln och malde om sig själv utan att dom andra fick en syl. Dom har duktiga sminkartister i vilket fall på den stationen för när hon går loss själv ser hon ut som ett spöke.

Jag fortsätter nu att invänta framåt jul och se vad som hänt med alltihop. Antingen går hon upp rejält då varje tugga kommer sätta sig på samma plats som det satt innan och lite till. Eller också blir det en fågelskrämma som ögonen kommer hålla på att ramla ur. I hennes ålder går det inte att svälta och bilringarna kommer automatiskt efter klimakteriet. I vilket fall vill jag inte höra det förbannade självberömmet och malandet en gång till. När hon själv föreslår att leda Allsången blev jag nästan förvånad? Nej förresten, av den människan kan man förvänta sig vad som helst.
Citera
2017-10-11, 02:31
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElakaSofia
Så hon ska ta ut tänderna igen och slipa ner dem mera, de är tydligen inte färdig modulerade. Då blir utseendet nog mycket bättre. Det sa hon i den 14 minuter långa Aftonbladet intervjun.
Hon hade också specialbeställt dem så dem skulle vara extra vita, de skulle var bling, bling o ingen ens av kändisarna hade så vita som hon! Kan ju vara för att de inte tycker det är snyggt, har hon inte tänkt på det, för de skulle definitivt ha råd med det om de ville, alltså hur dum kan hon vara?
Dessutom så antydde hon att försäkringspengar gått till detta kalas? Va, är det sånt vi betalar skatt till?
Hon säger sen att hon hade så dåliga tänder innan att hon inte kunde äta annat än salta pinnar, soppa, piggelinglass! Alltså säger hon det utan att ens fatta hur knäppt allt låter, vilken tragisk person, usch!
Citera
2017-10-11, 06:00
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
"Jag har skött mitt jobb, jag har skött min familj" .... 😂😂😂😂
Ler åt detta, rent tekniskt så har hon ju rätt; hon har inget jobb, så det kan hon inte sköta. Hon har skött sin familj katastrofalt, men ändå skött den. "itts lådjick", sade Tooken.
Jag stör mig enormt på att Bööl envisas med att ständigt lägga in engelska(svengelska) uttryck hela tiden, hon framstår som om möjligt ännu mer korkad.
Håller med om att det finns en viss likhet mellan Took och Pastalideloo.
Citera
2017-10-11, 08:11
Medlem
Nu är hon otroligt chockad och ledsen över Tilde de Paulas otrevliga bemötande i Nyhetsmorgon igår morse, på Instagram. Kommer bli rubriker i kvällstidningarna helt säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in