2017-08-25, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men WTF? Är inte Den stora stjärnan bjuden ner till Dubai på Dr Albans stora 60-års kalas? Är det ytterligare en "bff" som inte vill ha henne på sin fest. Det är säkert därför han har festen lååångt hemifrån. Annars vet man vem som hade dykt upp och crashat kalaset.

Där har vi nog orsaken till hennes lipande på liven här om dagen.

Alban valde säkert ett datum för resan som han visste inte passade Anna pga BL-inspelningen.
Citera
2017-08-25, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Alban valde säkert ett datum för resan som han visste inte passade Anna pga BL-inspelningen.
Låter jobbigt att ha såna bekanta som tvångsinbjuder sig själva!

På tal om annat: var hos tandläkaren idag och både han och sköterskan har nu på bild sett dessa monstruösa tänder som Anna skaffat sig, jag sa att Annas tandläkare erbjuder även botox, gör du det frågade jag, hahaha, svarade han, det kanske vore något för folktandvården att starta upp med...ja,ja, ett STORT misstag att gråta ut i aftonbladet m.fl. om sina tänder, nu vet varenda kotte om det här, såå pinsamt!
Citera
2017-08-25, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Låter jobbigt att ha såna bekanta som tvångsinbjuder sig själva!

På tal om annat: var hos tandläkaren idag och både han och sköterskan har nu på bild sett dessa monstruösa tänder som Anna skaffat sig, jag sa att Annas tandläkare erbjuder även botox, gör du det frågade jag, hahaha, svarade han, det kanske vore något för folktandvården att starta upp med...ja,ja, ett STORT misstag att gråta ut i aftonbladet m.fl. om sina tänder, nu vet varenda kotte om det här, såå pinsamt!
Ha ha.. tack för ett gott skratt.
Citera
2017-08-25, 17:09
Medlem
FarbrorAgges avatar
I dagens poddavsnitt (avsnitt 274) med Alex & Sigge hånas Anna Book rejält.
Citera
2017-08-25, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
I dagens poddavsnitt (avsnitt 274) med Alex & Sigge hånas Anna Book rejält.
Vad sägs?
Citera
2017-08-25, 17:58
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Kan det vara så att gästerna själva förväntas stå för en del kostnader, inte kan väl familjen Alban bara ha arrangerat så att allt automatiskt sätts på deras nota? En sak att gama på kalas på Lidingö dit det går buss, eller få låna en liten lägenhet av svärfar, men Dubai är väl inte billigt precis och Stolledanos har ju inte strålande ekonomi...
Citera
2017-08-25, 18:38
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Kan det vara så att gästerna själva förväntas stå för en del kostnader, inte kan väl familjen Alban bara ha arrangerat så att allt automatiskt sätts på deras nota? En sak att gama på kalas på Lidingö dit det går buss, eller få låna en liten lägenhet av svärfar, men Dubai är väl inte billigt precis och Stolledanos har ju inte strålande ekonomi...
Så kan det vara. Men vår Stolle skulle hellre gå på gatan för att dra ihop pengarna, än att tacka nej. Hon är inte bjuden.

Vad gäller datumet så är det flera som har kommit senare. Gästerna har kommit olika dagar, så Anna hade hunnit dit efter BL Vip- inspelningen om hon hade varit bjuden. Dessutom kan vi vara HELT SÄKRA på att hon hade basunerat ut det ifall hon blivit bjuden, och ojat sig och grinat offentligt över att inspelningen kom emellan.

Hoppas någon frågar om det på hennes live😁
Citera
2017-08-25, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag bara undrar..
Går Anna på Efedrin?

Efedrin är ett centralstimulerande läkemedel som i styrketräningssammanhang tas för dess fettförbrännande och uppiggande egenskaper.

Efedrin är läkemedelsklassat sedan 2005 och det höjer blodtrycket, ökar pulsen, blockerar hunger- och sömnkänslor samt höjer smärttröskeln.

Medlet marknadsförs som ett fettförbrännande bantningsmedel i olika kosttillskott och ofta i kombination med koffein för att öka ämnesomsättningen.
Tror att det ökar sexlusten också. Är det inte så?

Efedrin står på WADA:s dopinglista över förbjudna medel inom idrotten.

Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Va äre för jävla bilder som "läcker" ut på henne nu. Normalt sett brukar man vara snyggare när man gått ner i vikt. Hon har ju bara, om möjligt blivit fulare. Ser ju sjuk ut.

Även om jag tvivlar på det så är det ju nte omöjligt. Hon har ju erhållit det där utseendet man får efter att ha bantat med tjackliknande substanser. Det är ju inte hälsosamt att helt enkelt bara stänga av lusten att äta och dricka vilket gör att man rasar i vikt fort och man ser bara utmärglad och sliten ut. Hon har ju aldrig lyckats gå ned i vikt innan, jag är fördomsfull och utgår ifrån att hon som kvinna och överviktig gjort konstanta försök under alla år, kanske gick det med lite hjälpmedel. Book har ju typ blivit en ny Linda Rosing.
Citera
2017-08-25, 19:02
Medlem
https://www.instagram.com/p/BYON3W9h...natoledanobook

Här är hon faktiskt snygg. Fint hår, fina vita tänder, brundbränd och ett ansikte som tillhör någon som tränar hårt.

Vad är problemet?
Citera
2017-08-25, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob

Här är hon faktiskt snygg. Fint hår, fina vita tänder, brundbränd och ett ansikte som tillhör någon som tränar hårt.

Vad är problemet?
Problemet är att vi sett bilder som hon inte var lika tjusig på. Nu kan man ju göra om bilder efter eget tycke och smak vilket dottern gjort och förmodligen även fru Book själv. Vi får väl se nu i programmet om hon kommer ut som en svan efter att trätt in i såpan som en liten rund boll. Mycket spännande och om hon blivit så vacker kanske hon kan vara med i Top model nästa säsong då en av bantarna där , Jonas, borde kunna ordna en plats. Sen kan hon ju också leda "Du är vad du äter" och något annat hälsoprogram? Den som tittar får se och vi väntar med spänning.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-25 kl. 19:50.
Citera
2017-08-25, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Problemet är att vi sett bilder som hon inte var lika tjusig på. Nu kan man ju göra om bilder efter eget tycke och smak vilket dottern gjort och förmodligen även fru Book själv. Vi får väl se nu i programmet om hon kommer ut som en svan efter att trätt in i såpan som en liten rund boll. Mycket spännande och om hon blivit så vacker kanske hon kan vara med i Top model nästa säsong då en av bantarna där , Jonas, borde kunna ordna en plats. Sen kan hon ju också leda "Du är vad du äter" och något annat hälsoprogram? Den som tittar får se och vi väntar med spänning.

https://imgs.aftonbladet-cdn.se/v2/i...=1100&38475a96

Du menar denna eller? Det ser ju vem som helst att bilden är tagen i sitt moment och ingen människa är snygg med hängande haka och sneglande ögon.

Hon ser fräscht ut i sitt nya jag. Det är väl bara och kolla på random gym-tjej med stram kost, de ser likadana ut i ansiktet.
Citera
2017-08-25, 20:07
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob

Vad är problemet?
Problemet är en kvinna med ett sjukt behov av uppmärksamhet. Det leder till att hon inte skaffar sig ett rekorderligt jobb eller tar hand om sina barn ordentligt, eftersom allt handlar om henne själv. För mig får en person se ut hursomhelst, det handlar ju bara om yta trots allt. I och med hennes kommentarer efter sonens våldtäktsdom tycker jag att hennes fixering vid sitt eget utseende är riktigt otäck, jag tycker ärligt talat inte att hon verkar mentalt stabil. Jag tycker att det är läskigt att en sådan människa får så mycket utrymme i media. Jag blir motvilligt fascinerad och äcklad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in