2017-08-06, 10:58
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Termovägen är inte så långt bort från Solna. Fixar ni en bra affisch så kan jag printa ut och sätta upp den i Solna och hela järvaområdet, jag kan även sätta upp dessa här i Kallhäll. Det kan vara lite trevlig omväxling för grannskapet att läsa om Anna Book och inte bara om Darrarklanen. Det finns säkert grannar här i området som har Anna som sin idol

Tänker mig att Anna kommer kuta runt som en dåre och dra ner dina lappar när hon går ut och får syn på dom. Som att radera kommentarer fast i verkligheten. Kanske blir en skön omväxling för henne och komma bort från datan lite. Frisk luft och motion samtidigt
Citera
2017-08-06, 10:58
Medlem
Jag läste att sonen har en flickvän och att Book umgås med flickvännens förändrar. Skumt att flickvännen stannar hos honom. Han har ju bevisligen varit otrogen mot henne.
Citera
2017-08-06, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Tänker mig att Anna kommer kuta runt som en dåre och dra ner dina lappar när hon går ut och får syn på dom. Som att radera kommentarer fast i verkligheten.

Bra för då kommer hon behöver röra på sig😀
Citera
2017-08-06, 11:00
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Bra för då kommer hon behöver röra på sig

Ja. Precis. Så kan hon bli ännu mer smal och fin.
Citera
2017-08-06, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Ja. Precis. Så kan hon bli ännu mer smal och fin.

Med tanke på hur jävla ilsk hon blev på kommentaren om att hon gick långsamt i sitt klipp på 56 sekunder när hon skröt om sin PW på två timmar så kommer det ta lång tid för henne att få ner lapparna.
Citera
2017-08-06, 11:08
Medlem
Det kan inte finnas så många skolor som har bygg och fordon i sitt gymnasieprogram så det är väl bara för dom med dom och FUP att skicka iväg till skolorna rektorer.
Citera
2017-08-06, 11:10
Medlem
Tagelapas avatar
Tydligen hade hon varit ute partat igår enligt en kommentar på hennes IG. Den människan är fanimig inte klok. Istället för att stanna hemma och se till så att även sonen förblir i hemmet så skiter hon i alltihop och festar vidare.
Grabben borde ju få husarrest.
Jag blir inte klok på den familjen. INGEN tar ansvar för någonting. Det är skrämmande.
Citera
2017-08-06, 11:10
Medlem
wimsespindelom mitt barnbarn som är lika gammalt som din son hade blivit dömd för barnvåldtäkt, i TVÅ domstolar så hade jag tagit ansvar. Hela förundersökningen finns att beställa eller läsa på nätet, varför Anna gör du så här? jag förstår att det är hemskt jobbigt för er MEN man kan inte försvara denna handling oavsett! Man älskar sina barn självklart o vill dem väl men när historien upprepas om o om igen så får man be om hjälp. Du har ju själv läst förundersökningen eller hur och om du vill hävda att det är lögner så är min fråga " det din som säger att han är rädd för han redan har så många prickar hos soc och polis för flera andra saker berör dig det inte?" om ens ungdom hamnar snett måste man ju ta tag i det. Jag förstår att vissa försvarar dina okvädningsord men de personerna borde läsa domarna och polisens utredning. du är inte bättre än någon av oss andra, vi är slla stöpta i samma form! Ta ett break o låt oss slippa dej ett tag tills du kan vara ärlig
Citera
2017-08-06, 11:11
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Med tanke på hur jävla ilsk hon blev på kommentaren om att hon gick långsamt i sitt klipp på 56 sekunder när hon skröt om sin PW på två timmar så kommer det ta lång tid för henne att få ner lapparna

Ja. Tar väl ett tag. Vad gör du om hon konfronterar dig när du står och klistrar?
Citera
2017-08-06, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Tydligen hade hon varit ute partat igår enligt en kommentar på hennes IG. Den människan är fanimig inte klok. Istället för att stanna hemma och se till så att även sonen förblir i hemmet så skiter hon i alltihop och festar vidare.
Jag blir inte klok på den familjen. INGEN tar ansvar för någonting. Det är skrämmande.

Du menar den
camilla_holmgrenKul att ses idag på festen 💕 Bra tacklingar 👏 Ha det gott 😘
Citera
2017-08-06, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa

håller med till fullo! dessutom verkar ju sonen ha klippkort hos soc o polis
Citera
2017-08-06, 12:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja bara det tyder ju på att man är retarderad. För en gång skull verkar ju hovrätten gjort något vettigt, d v s skärpt straffet. Att fläsktunnan är svagbegåvad är ju dock ingen nyhet. Undrar hur i h-vete Roberto står ut med henne, han som måste jobba dubbelt. Han måste ju vara helt pantad i huvudet med.

Måste vara det. Att hon överhuvudtaget har anhängare som ideligen skickar "styrkekramar" och ber om recept till de mest enkla rätter, det kan röra sig om allt från sallad till en pasta är för mig en gåta. Fast ni har väl varit inne på här att hon köper sig följare.

Att de försvarar henne nu efter detta är märkligt. Vad som är ännu märkligare är hennes beteende efter domen. Hon var inte på plats och strax efter domen instagramar hon om hennes deltagande i biggest loser. Tragiskt när ytan och att synas är viktigare än sonen som uppenbarligen har vissa problem och antagligen inte mår bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in