Jag såg några minuter av en livesändning hon hade tidigare ikväll. Där kom det på tal i chatten att det ska ha läckt ut vem som vinner BL, och att det skulle vara Booken som kammade hem segerbucklan.
Anna klargjorde att det var någon sjuk människa på Bloggbevakning som har läckt ut dessa lögner.
Naturligtvis var jag tvungen att gå in på
Bloggbevakning för att kolla, och där visade det sig (genom en skärmdump) att "läckan" var inget mindre än... *trumvirvel* ... Annas egna Instagram!
Citat:
Ursprungligen postat av
Faglum
Alban valde säkert ett datum för resan som han visste inte passade Anna pga BL-inspelningen.
Att tro att Alban anpassar datum för sitt födelsedagsfirande utifrån att det ska vara en dag när Anna Book är upptagen, det är nog att tillskriva henne på tok för mycket betydelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
KIBy
Låter jobbigt att ha såna bekanta som tvångsinbjuder sig själva!
På tal om annat: var hos tandläkaren idag och både han och sköterskan har nu på bild sett dessa monstruösa tänder som Anna skaffat sig, jag sa att Annas tandläkare erbjuder även botox, gör du det frågade jag, hahaha, svarade han, det kanske vore något för folktandvården att starta upp med...ja,ja, ett STORT misstag att gråta ut i aftonbladet m.fl. om sina tänder, nu vet varenda kotte om det här, såå pinsamt!
I det fallet gör nog Aftonbladet varken till eller från. Det räcker med att hon öppnar kakhålet för att alla i närheten ska bli snöblinda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Brewingmob
https://www.instagram.com/p/BYON3W9h...natoledanobook
Här är hon faktiskt snygg. Fint hår, fina vita tänder, brundbränd och ett ansikte som tillhör någon som tränar hårt.
Vad är problemet?
Problemet är porslinsgaddar, att hon spraytanat sig så hon ser ut som en solariegrillad 60-taggare, tatuerade ögonbryn, extensions och att hon bantat ned sig till ett Uffe-Larsson-utseende.