2017-08-25, 20:42
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
https://www.instagram.com/p/BYON3W9h...natoledanobook

Här är hon faktiskt snygg. Fint hår, fina vita tänder, brundbränd och ett ansikte som tillhör någon som tränar hårt.

Vad är problemet?

Men hon är fortfarande lika korkad, egofixerad, oärlig, babyspråks-pratande, hysteriskt blockerande och.... våldtäktsförsvarande.
Då spelar inte vikt, löshår, tatuerade ögonbryn, lösögonfransar och sockerbitständer ett skit!!!
Hon är ett obehagligt "borderline-case"
Citera
2017-08-25, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Problemet är en kvinna med ett sjukt behov av uppmärksamhet. Det leder till att hon inte skaffar sig ett rekorderligt jobb eller tar hand om sina barn ordentligt, eftersom allt handlar om henne själv. För mig får en person se ut hursomhelst, det handlar ju bara om yta trots allt. I och med hennes kommentarer efter sonens våldtäktsdom tycker jag att hennes fixering vid sitt eget utseende är riktigt otäck, jag tycker ärligt talat inte att hon verkar mentalt stabil. Jag tycker att det är läskigt att en sådan människa får så mycket utrymme i media. Jag blir motvilligt fascinerad och äcklad.

Det är ju ett instagram och ingen socialtjänst-journal. Är inte de flesta kvinnor som hon idag? Skillnaden är väl att hon gapar det rakt ut medan andra kvinnor hymlar och snackar bakom ryggen.
Citera
2017-08-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Men hon är fortfarande lika korkad, egofixerad, oärlig, babyspråks-pratande, hysteriskt blockerande och.... våldtäktsförsvarande.
Då spelar inte vikt, löshår, tatuerade ögonbryn, lösögonfransar och sockerbitständer ett skit!!!
Hon är ett obehagligt "borderline-case"

Hon är en frisk fläkt.
Citera
2017-08-25, 21:07
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Hon är en frisk fläkt.

.... frisk????....
Citera
2017-08-25, 21:10
Medlem
Citat:
.... frisk????....

Hon är väl som folk är idag, galna och opålitliga.
Citera
2017-08-25, 21:20
Medlem
JH1960s avatar
Citat:
.... frisk????....
Får be om att hålla med dig. Anna Book var mycket snyggare i original, detta är en ren chimär.
Citera
2017-08-25, 23:20
Medlem
Jag såg några minuter av en livesändning hon hade tidigare ikväll. Där kom det på tal i chatten att det ska ha läckt ut vem som vinner BL, och att det skulle vara Booken som kammade hem segerbucklan.
Anna klargjorde att det var någon sjuk människa på Bloggbevakning som har läckt ut dessa lögner.
Naturligtvis var jag tvungen att gå in på Bloggbevakning för att kolla, och där visade det sig (genom en skärmdump) att "läckan" var inget mindre än... *trumvirvel* ... Annas egna Instagram!

Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Alban valde säkert ett datum för resan som han visste inte passade Anna pga BL-inspelningen.
Att tro att Alban anpassar datum för sitt födelsedagsfirande utifrån att det ska vara en dag när Anna Book är upptagen, det är nog att tillskriva henne på tok för mycket betydelse.

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Låter jobbigt att ha såna bekanta som tvångsinbjuder sig själva!

På tal om annat: var hos tandläkaren idag och både han och sköterskan har nu på bild sett dessa monstruösa tänder som Anna skaffat sig, jag sa att Annas tandläkare erbjuder även botox, gör du det frågade jag, hahaha, svarade han, det kanske vore något för folktandvården att starta upp med...ja,ja, ett STORT misstag att gråta ut i aftonbladet m.fl. om sina tänder, nu vet varenda kotte om det här, såå pinsamt!
I det fallet gör nog Aftonbladet varken till eller från. Det räcker med att hon öppnar kakhålet för att alla i närheten ska bli snöblinda.

Citat:

Här är hon faktiskt snygg. Fint hår, fina vita tänder, brundbränd och ett ansikte som tillhör någon som tränar hårt.

Vad är problemet?
Problemet är porslinsgaddar, att hon spraytanat sig så hon ser ut som en solariegrillad 60-taggare, tatuerade ögonbryn, extensions och att hon bantat ned sig till ett Uffe-Larsson-utseende.
Senast redigerad av DilsNacke 2017-08-25 kl. 23:52.
Citera
2017-08-25, 23:26
Medlem
Några av kommentarerna som Anna fått, några har hon redan raderat men några har hon inte hunnit ta bort. Vi får se hur länge de är kvar.

Citat:
lucas31218Hej Anna. Tycker att det du gör är fel. Du låtsas vara så snäll och trevlig. Men bakom din fasad är du väldigt otrevlig. Så fort du får kritik eller frågor så blockar du dem. Förmodligen blir den här kommentaren också blockad. Jag vet personer du har gjort såå ledsna. Om du inte vill svara här kan du göra det på dm

miserywitchSå häftigt... nu när du gått ner i vikt så ser dina ögon helt enooorma ut! Coolt!

lucasstormnIstället för att blocka och ta bort kommentarer som är mot dig. Be istället om ursäkt och om du inte vet vad du gjort så kan du fråga och sedan be om ursäkt. Sorry men fegt att hantera på det viset Du får ta bort kommentaren men skriv då på dm. Istället för att lotsas om att inget har hänt.

mel8is1E du mulatt? de visste jag inte

wahn86Jag hoppas att du blir någonting bättre, något större i ditt nästa liv. Dom sidor jag sett av dig dom senaste dagarna på ditt EGET Instakonto, det är fan en riktigt stor skam. Vuxna människa. Blir så otroligt besviken att en vuxen människa, kvinna, mamma, syster, fru tycker att hon gör rätt och beter sig rätt. Vidrigt, och ännu vidrigare att du blir påhejad av andra. Vart fan är vi på väg?..... Så jäkla tragiskt.

julia_larssonsDu ser ut som 25!!

aagatann@julia_larssons Det är inte första april ännu

Hon lovar i alla fall att det kommer mera...

annatoledanobook@gisela.balz Respekterar din åsikt. Men det är faktiskt min åsikt, mina tankar och känslor som är det absolut viktigaste - så det är det som jag utgår ifrån och jag tar som sagt var inte så stor hänsyn till vad utomstående känner. För jag är framför allt mycket friskare och starkare och sundare nu och det här är bara början / Tro mig det kommer mera😀💪🏽🔥
Citera
2017-08-25, 23:31
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Att tro att Alban anpassar datum för sitt födelsedagsfirande utifrån att det ska vara en dag när Anna Book är upptagen, det är nog att tillskriva henne på tok för mycket betydelse.
Noppes anhöriga gjorde misstaget att hålla begravningen när Anna inte var upptagen, som bekant en riktig miss.
http://www.hant.se/wp-content/upload...42-650x975.jpg

Likadant med Annika Ljungbergs som skulle ordnat ett blixtbröllop när Anna var i "sitt andra hem".
Citera
2017-08-26, 00:23
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Vad är problemet?
Insidan. Den är rutten, ful och falsk.
Citera
2017-08-26, 00:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
ser hon frisk ut?
ni måste se något jag inte ser.
https://www.pixeltopic.com/files/201...hphrzdfznz.jpg
Citera
2017-08-26, 00:57
Medlem