2018-04-08, 09:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Precis Tunnan är bannlyst inte ens Dr Alban med sin underbara fru vill längre beblanda sig med Tunnan, hon gör sig omöjlig med alla, hörde ett ”ensamma mamman” My snackar skit om Tunnan vänskapen är som bortblåst , hon har lånat pengar som hon inte betalt tillbaka

Jag har för mig att Dr Albans familj fick kritik för att hon var inbjuden. Många hade kommenterat Dr Albans frus bild där A.B är med, i skarpa ordalag. Jag har för mig att man ansåg att A.B inte skulle vara med på festen pga sonens dom eller vad det var och sedan tog deras vänskap slut.
Citera
2018-04-08, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Precis Tunnan är bannlyst inte ens Dr Alban med sin underbara fru vill längre beblanda sig med Tunnan, hon gör sig omöjlig med alla, hörde ett ”ensamma mamman” My snackar skit om Tunnan vänskapen är som bortblåst , hon har lånat pengar som hon inte betalt tillbaka
Jaså du, undrar just nu vem som ljuger och vem som talar sanning.
Skrev i morse på My:s blogg i inlägget från igår där någon undrade varför hon inte umgås med Anna mer..
Då svarade jag den undrande det som står här : att hon lånat ut pengar till Anna..etc. My svarar nu på morgonen till mig: "vad svamlar du om? Jag är vän med Anna, jag har inte lånat ut några pengar, sjukt kul!"..
Kanske hon ändå är bästis med ALLA? och någon bara sprider illasinnade rykten? Eller?
Citera
2018-04-08, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jaså du, undrar just nu vem som ljuger och vem som talar sanning.
Skrev i morse på My:s blogg i inlägget från igår där någon undrade varför hon inte umgås med Anna mer..
Då svarade jag den undrande det som står här : att hon lånat ut pengar till Anna..etc. My svarar nu på morgonen till mig: "vad svamlar du om? Jag är vän med Anna, jag har inte lånat ut några pengar, sjukt kul!"..
Kanske hon ändå är bästis med ALLA? och någon bara sprider illasinnade rykten? Eller?

En sak har jag lärt mig gällande sociala medier: Är du osams med någon så följer du inte personen på Instagram och personen du är osams med följer inte dig tillbaka.
My följer hela familjen Book, Anna följer både My, Mys fästman och Dr Alban. Alban följer Anna.

= Ingen osämja här inte.
Citera
2018-04-08, 14:26
Medlem
My är livrädd att bli bortglömd som den D kändis hon tror sig vara, törs inte konfrontera Tunnan som utnyttjar henne. Tunnan hänger sig på med sina vassa klor på DR Albans familj som är snälla och har svårt att såra Tunnan, men ingen i gänget vill längre ha med Tunnan dom tycker hon är vulgär och pinsam, jag kan inte skriva mer tydligt då jag kan bli avslöjad vem jag är, hoppas ni har förstående för detta 🙏
Citera
2018-04-08, 19:50
Medlem
Den fantastiska boken om Anna Book är nu utläst😜😩 men som avslut i boken hänvisar hon till sin hemsida dvs www.annabook.nu så med andra ord så har Tunnan och minitunna gjort hemsidan själv som vi misstänkte🤣🤣🤣🤣
Citera
2018-04-08, 20:33
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Den fantastiska boken om Anna Book är nu utläst😜😩 men som avslut i boken hänvisar hon till sin hemsida dvs www.annabook.nu så med andra ord så har Tunnan och minitunna gjort hemsidan själv som vi misstänkte🤣🤣🤣🤣

Inte en chans att Tunnan och minitunnan åstadkommit det här själva.
Tror inte dom har det här ordförrådet. Det är dessutom fullt med faktafel också.
Tex att Tunnan har sina tre barn med halmpyntet.
Nä, det är nog hit en del av prispengarna gått till, att hylla sig själv.
Människan måste ha otroligt dåligt självförtroende för att hylla sig själv så här.
Läsningen var lite kul för oss som vet hur hon troligtvis är, men samtidigt jädrigt pinsam.
Som en trafikolycka. Man vet att man inte borde titta men kan inte låta bli.
Citera
2018-04-08, 21:43
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Inte en chans att Tunnan och minitunnan åstadkommit det här själva.
Tror inte dom har det här ordförrådet. Det är dessutom fullt med faktafel också.
Tex att Tunnan har sina tre barn med halmpyntet.
Nä, det är nog hit en del av prispengarna gått till, att hylla sig själv.
Människan måste ha otroligt dåligt självförtroende för att hylla sig själv så här.
Läsningen var lite kul för oss som vet hur hon troligtvis är, men samtidigt jädrigt pinsam.
Som en trafikolycka. Man vet att man inte borde titta men kan inte låta bli.
Hela sidan är skriven på enormt dålig svenska! Jisses.
Jag orkade inte läsa igenom allt (fick klåda över hela kroppen) men hann upptäcka att det, på flera ställen, står att hon varit programledare. För vilket program, undrar jag?!
Citera
2018-04-08, 22:32
Medlem
Att Tunnan och LillTunnan knåpat ihop sidan är jag övertygad om, faktafel självförhärligande en svenska som skulle framkalla ett Ep anfall hos en lärare osv osv. Mor och dotter var säkerligen sprängfyllda av stolthet när de levererade ytterligare ett totalt fiasko.
Citera
2018-04-08, 22:34
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Åh, var hittade du den? Har sökt med ljus och lykta men intet bibliotek i närheten (och jag bor ändå i en av Sveriges största städer) behagar erbjuda den. Vill ju läsa om fadäsen med Johannes Brost i hissen!
Citera
2018-04-08, 22:50
Medlem
pilatuspilatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hela sidan är skriven på enormt dålig svenska! Jisses.
Jag orkade inte läsa igenom allt (fick klåda över hela kroppen) men hann upptäcka att det, på flera ställen, står att hon varit programledare. För vilket program, undrar jag?!

Lilla Melodifestivalen co-hostade hon 2006 med Kitty Jutbring men enligt en intressant gammal artikel i SvM så påstår hon att hon blir den första programledaren för just det programmet vilket enligt mig är mindre sant av en enkel anledning: Det har vart 7 programledare för den showen innan Anna tog "hela ansvaret på sina axlar". (Hon glömde nämna Kitty) Lite ironiskt för övrigt att hon skulle samla pengar till förmån för barn som utsatts för sexuella övergrepp.

Saxat från intervjun:

"Vad ska du göra i sommar?
-Det ser ut att bli hur många spelningar som helst. Det blir välgörenhet med Astrid Lindgrens barnsjukhus, insamlingar och stödgala i Kungsträdgården till stöd för barn som blivit sexuellt utnyttjade. Jag har jobbat en del med Barnens Rätt i Samhället (BRIS). Detta är saker som ligger mig varmt om hjärtat.
-Dessutom kan jag avslöja att jag blir programledare i lilla melodifestivalen till hösten. Jag klarade testet och det blir första gången programmet får en programledare, så nu ligger hela ansvaret på mina axlar. Sedan blir det en del jobb i studio."
Senast redigerad av pilatuspilates 2018-04-08 kl. 22:53.
Citera
2018-04-08, 23:06
Medlem
Programledare för Lilla Melodifestivalen

2014: Kim Ohlsson
2013: Behrang Miri och Kim Ohlsson
2012: Molly Sandén och Kim Ohlsson
2009: Ola Lindholm
2008: Nassim Al Fakir
2007: Josefine Sundström och Måns Zelmerlöw
2006: Anna Book och Kitty Jutbring
2005: Nanne Grönvall och Shan Atci
2004: Magnus Carlsson och Mela Mestafio
2003: Victoria Dyring1
2002: Josefine Sundström och Henry Chu
Citera
2018-04-08, 23:31
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilatuspilates
Lilla Melodifestivalen co-hostade hon 2006 med Kitty Jutbring men enligt en intressant gammal artikel i SvM så påstår hon att hon blir den första programledaren för just det programmet vilket enligt mig är mindre sant av en enkel anledning: Det har vart 7 programledare för den showen innan Anna tog "hela ansvaret på sina axlar". (Hon glömde nämna Kitty) Lite ironiskt för övrigt att hon skulle samla pengar till förmån för barn som utsatts för sexuella övergrepp.

Saxat från intervjun:

"Vad ska du göra i sommar?
-Det ser ut att bli hur många spelningar som helst. Det blir välgörenhet med Astrid Lindgrens barnsjukhus, insamlingar och stödgala i Kungsträdgården till stöd för barn som blivit sexuellt utnyttjade. Jag har jobbat en del med Barnens Rätt i Samhället (BRIS). Detta är saker som ligger mig varmt om hjärtat.
-Dessutom kan jag avslöja att jag blir programledare i lilla melodifestivalen till hösten. Jag klarade testet och det blir första gången programmet får en programledare, så nu ligger hela ansvaret på mina axlar. Sedan blir det en del jobb i studio."
Återigen ett bevis på vilken mytoman hon är. Hon ljuger om nästan allt. Någon form av grav störning måste människan ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in