Nu tummar du på sanningen. Du skriver att islamister delar judehatet med nazisterna. Det stämmer inte. Det är en Orwellsk sanning för att ingen ska förstå vad det handlar om.
Det du talar om är de tusenåriga tribalistiska klanfejderna mellan araber och judar i Mellanöstern. Maskerat i antisemitism för annars hade du inte dragit in nazisterna i ditt resonemang. Ser du inte att det handlar om klanfejder mellan araber och judar? Ungefär som hatet mellan danskar och svenskar som har funnits sedan urminnestider. Men vi kallar det inte för antisemitism eller antiskandinavism - för när det gäller våra folk så försöker vi inte luras med sanningen.
Leta upp den islamist från Kenya, Nigeria eller Gambia som uttryckt antisemitiska åsikter om judar i Mellanöstern. Du kommer inte hitta en endaste. Jag upprepar Nil, Nul, Noll!
Om vi ska komma vidare så ska vi också beskriva verkligheten så korrekt som möjligt. Allt detta importerade judehat som finns i Malmö är inte antisemitism. Det är hat som grott i tusentals år mellan araber och judar. Och du ska inte tro att judar är bättre än araber. I så fall hade inte judar och sedermera den judiska etnostaten Israel understött krig i Mellanöstern.
Så vad ska vi göra med det importerade judehatet i Malmö? Till att börja med ska sluta kalla det för antisemitism. Två semitiska folkslag kan inte utöva antisemitism mot varandra. Istället ska vi behandla det som vad det är; tusenåriga klanfejder som nu äger rum på svensk mark. Då kanske vi kan komma med lösningar på problemet i Malmö?
Ett sätt att sticka hål på lögnen om importerad antisemitism mot judar i Malmö är att ställa frågan:
- Vilken etnicitet hade förövaren?
Jag lovar dig att den Judiska Församlingen i Malmö kommer tagga ned - för tvingas judarna bekänna etniciteten på förövarna. Ja då fattar alla att det handlar om tusenåriga klanfejder och ska behandlas som sådana. Inte som antisemitism.
EDIT:
Fundering nummer två på detta inlägg. Varför skulle inte judar känna samma blodtörstiga längtan efter att få utrota misshagliga folkslag som nazister och araber?
Är inte detta "blodtörstig längtan efter att få utrota misshagliga folkslag"? Israel kastrerar afrikanska flyktingar för att de inte ska degenera den judiska genpoolen:
1.
http://foreignpolicy.com/2017/06/27/...uganda_rwanda/
2.
http://www.haaretz.com/israel-news/i...emium-1.496519
Du får sluta fara med osanning. Jag börjar tro att du är avlönad av antingen Peter Wolodarski eller Judiska Församlingen i Stockholm. För det är rena lögner du kommer med. Håll dig till sanningen.
Varför skulle judar vara bättre än andra folk? Säg mig det...