2017-08-10, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Helt sinnessjukt ju. Lögnaktig och opålitlig är bara förnamnet. Att håna fattiga när man själv sitter hos kronofogden och får tigga om ett nytt kök av arga snickaren. Det är så man häpnar.

Vad är nästa steg? Att börja racka ner på överviktiga och säga att det bara är lathet och att man kan om man bara vill. Det skulle inte förvåna mig särskilt mycket om hon blir så styv i korken av sin egen viktnedgång att hon gör det. Som hon sen i vanlig ordning får äta upp när hon gått upp alla tappade kilon igen (vilket nog bara är en tidsfråga). Men då handlar det förstås inte om lathet utan någon ny okänd sjukdom som hon är den enda i världen som lider av.

Hon verkar ju ljuga om precis allt. Som den där gången hon på ut bilder på restaurangmat och påstod att hon lagat själv. Skäms hon inte? Vad säger hennes vänner om att hon ständigt slirar på sanningen. Eller har hon inga riktiga vänner förutom låtsasvännerna på Instagram. Men en vän som Anna behöver man inga fiender.

Jag kan mkt väl tänka mig att hon kommer klanka ner på överviktiga , det skulle inte förvåna mig alls. Lite som de som slutar röka o som sen klagar på rökare hela tiden. Att klanka ner på det sätt hon gjort o gör både här o var gör mig så jävla förbannad.
Citera
2017-08-10, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Nu är det livedags på instagram!
Jag ser då inget sånt? Hur kollar man det?
Citera
2017-08-10, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Jag ser då inget sånt? Hur kollar man det?

Medlem på instagram, är du blockad
så logga ut. Men idag kanske det va så att du inte hann, hon avslutade efter fem minuter.
Citera
2017-08-10, 21:16
Medlem
HJÄLP! Nu har hon lagt ut ett nytt foto på instagram o ta mig fan så trodde jag det var en skymt av ET först. Man kan inte dela foton här? Tänker på er som är blockade
Citera
2017-08-10, 21:57
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
HJÄLP! Nu har hon lagt ut ett nytt foto på instagram o ta mig fan så trodde jag det var en skymt av ET först. Man kan inte dela foton här? Tänker på er som är blockade
Klart man kan, så länge hon inte låser kontot.

Annas konto: https://www.instagram.com/annatoledanobook/

Inlägget jag tror du syftar på: https://www.instagram.com/p/BXn9LtUB...natoledanobook

Man kan se kommentarer o.s.v. Så då slipper allting klippas, kopieras, klistras och postas efterhand hela förbannade tiden. På den länken kan alla se bilder, text och kommentarer. När man vill.
Citera
2017-08-10, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Klart man kan, så länge hon inte låser kontot.

Annas konto: https://www.instagram.com/annatoledanobook/

Inlägget jag tror du syftar på: https://www.instagram.com/p/BXn9LtUB...natoledanobook

Man kan se kommentarer o.s.v. Så då slipper allting klippas, kopieras, klistras och postas efterhand hela förbannade tiden. På den länken kan alla se bilder, text och kommentarer. När man vill.

aha, tack! Detta visste inte jag 😞 Men nu vet jag.
Citera
2017-08-10, 22:02
Medlem
MoaLjungs avatar
När var hon stark? Tycker hon har varit svag som inte kunnat hantera situationen alls.
Citera
2017-08-10, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
När var hon stark? Tycker hon har varit svag som inte kunnat hantera situationen alls.

Ja och nu är det gråtvalsen igen... jag tror att Fru Toledano är väldigt nära att braka in i den berömda väggen... detta eviga självgoda, bara slå ifrån sig, syns inte finns inte....det håller inte
Citera
2017-08-10, 22:11
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
jag tror att Fru Toledano är väldigt nära att braka in i den berömda väggen...

Hade nog varit nyttigt. Hon behöver nog braka ihop psykiskt och sen kan hon kanske göra någon sorts personlig omvändning efter det. Går inte när hon sitter på sin höga häst. No pun intended.
Citera
2017-08-10, 22:11
Medlem
karinannasson@edlundk Så klart man älskar sina barn, vad de än gör. Däremot förstår de flesta av oss att man inte alltid kan älska och försvara sina barns handlingar. Tyvärr verkar Anna inte höra dit, hon vägrar istället se att hennes son har gjort något fel och skyller på vittnen och brottsoffer. Det är fruktansvärt FULT gjort!
Jag undrar så varför du och Anna förutsätter att alla som kommenterar är tonåringar? Jag är 44 år och vet vad som är rätt och fel. En människa som beter sig så som Anna Book gör mår inte bra i sig själv.
Det är en sak att gå ner i vikt, det behöver många av oss göra, men att dessutom göra om varenda tand, använda botox så att pannan blir slätare än en persika och sola så att hon ser ut en pepparkaka tyder på att något inte står rätt till. Men så får hon beröm för det av sina beundrare!! Vad ger det för signaler till exempelvis hennes barn att "mamma måste göra om hela kroppen för att trivas"?

Denna kommentar tycker jag är så himla klok!!!!
Citera
2017-08-10, 22:14
Medlem
Kattungemammans avatar
Citat:
karinannasson@edlundk Så klart man älskar sina barn, vad de än gör. Däremot förstår de flesta av oss att man inte alltid kan älska och försvara sina barns handlingar. Tyvärr verkar Anna inte höra dit, hon vägrar istället se att hennes son har gjort något fel och skyller på vittnen och brottsoffer. Det är fruktansvärt FULT gjort!
Jag undrar så varför du och Anna förutsätter att alla som kommenterar är tonåringar? Jag är 44 år och vet vad som är rätt och fel. En människa som beter sig så som Anna Book gör mår inte bra i sig själv.
Det är en sak att gå ner i vikt, det behöver många av oss göra, men att dessutom göra om varenda tand, använda botox så att pannan blir slätare än en persika och sola så att hon ser ut en pepparkaka tyder på att något inte står rätt till. Men så får hon beröm för det av sina beundrare!! Vad ger det för signaler till exempelvis hennes barn att "mamma måste göra om hela kroppen för att trivas"?

Denna kommentar tycker jag är så himla klok!!!!

Tack, det är jag som skrivit den!
Citera
2017-08-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattungemamman
Tack, det är jag som skrivit den!

Nämen! Ja detta var så ofantligt bra skrivet! Jag är blockad hos anna , inte för jag skrev men jag gillade några kommentarer...men har ett konto till...
Men sanningen kommer till slut i kapp även Anna Book,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in