2016-05-19, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Hon kanske har ramlat av hästen?
Skall tydligen vara med i någon kändishoppning på TV.

undra om svt fick användning för lyftkranen finns inte en möjlighet att anna kommer upp på hsten annars med den magen
Citera
2016-05-19, 14:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
publicerat idag, står dock inget om någon hästrelaterad olycka
http://blogg.svt.se/barnkanalen/2016...tjarnhopparna/
Fy fan, vilket djurplågeri att krana upp henne på det stackars djurets rygg. Vart kan man anmäla?
Citera
2016-05-19, 17:31
Medlem
Minkybabys avatar
Annas insta öppen igen, hon måste ju få berätta om Kändishoppet.
Kan också berätta att Anna skådades idag vid tretiden i Solna C i närheten av H&M, såg ut att må bra trots att hon tydligen tillbringat större delen av natten på sjukhus, mellan 18 och 13 timmar sedan om tidsmarkeringarna på instabilderna är korrekt
Citera
2016-05-19, 17:40
Medlem
Photoshoppeds avatar
Men kära nån - hon är alldeles för fet och otränad för att kunna rida och än mindre hoppa. Hon kommer att skada sig och sedan är det över. Vem har kommit på att ha med henne i det där?
Citera
2016-05-19, 18:04
Medlem
Två hästraser är lämpade att bära denna varelse: Clydesdale och Ardenner.
Citera
2016-05-19, 18:33
Medlem
Kan det vara sista gången vi ser den otursdrabbade världsstjärnan? Hon har en förmåga att råka illa ut även på marken. Om djuret får panik av den ovana ryttarinnan kan galopp uppstå ifall hästen vill bli av med det tunga ekipaget.

Ägaren kan inte tycka om sin häst speciellt mycket som utsätter den för detta. Anmälan till djurskydd borde ske som någon här föreslog.
Citera
2016-05-19, 19:07
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Men kära nån - hon är alldeles för fet och otränad för att kunna rida och än mindre hoppa. Hon kommer att skada sig och sedan är det över. Vem har kommit på att ha med henne i det där?
Går det att hoppa hinder med häst och vagn

För ingen är väl så elak mot hästen att de låter Anna rida på dess rygg?
Citera
2016-05-19, 19:30
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Nu är hon på sjukhus! Hon har lagt ut två bilder därifrån men ingen förklaring. #varförjustnu och hundra hashtags till

Söker inte hon vård väldig ofta?

Btw apropå kändisridning, här är den enda hästras jag kan anse vara lämplig för Tunnan. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Shirehäst
Citera
2016-05-19, 22:54
Medlem
ebba112s avatar
En bild på Anna och resten av gänget i tävlingen och texten hon skrivit på hennes instagram :

Annatoledanobook🐎⭐️ Stjärnhoppningen på Svt presenterar idag ( äntligen ) det var jobbigt att vara Joker så länge😉 Alla nya säsongens stjärnor. Som ska lära sig att hoppa med fantastiska hästar. Till finalen i Friends Arena i November senare i år ~ DETTA är verkligen en DRÖM för mig som äntligen slår in🙏🏼🐎❤️ Har inte ridit på över 25 år pga en allvarlig ridolycka, min 1a graviditet, sedan min mångåriga övervikt & slutligen 17!!!!! st magoperationer som allt tillsammans har lett till att jag inte vågat rida på som sagt var 25 år. Dessutom har jag aldrig ridit annat än småponnys. Så detta blir en stor utmaning & på det, så ska jag lära mig att hoppa🐎🙈🙊🙈 Men jag är genuint lycklig över den här chansen & jag kommer träna så hårt & mycket jag bara kan😉 Det kommer krävas mycket skratt, krafter, blod, svett & tårar😂 Men vill man? Så kan man! & jag vill ~ Så nu börjar den nya säsongen utav @svt_stjarnhoppningen & jag ska kämpa, träna, ha kul & njuta heeeela vägen🐎❤️🐴❤️🐎❤️🐴 & det är ett härligt gäng jag får göra det tillsammans med också ~ tack för en väldigt fin & rolig start🙏🏼😘🙏🏼 @maxidamarak @mos123 @dermotclemenger @ellenbergstrom & Dogge Doggelito & vår grymma programledare @rickardolsson samt min fina ridlärarinna @lenabredberg Vi ses snart du & jag, tack för allt so far🙏🏼😘🙏🏼 #svt #stjärnhoppningen #horses #passion #fun #nyautmaningar #tacksam #sihs2016 #geallt #njuta #hakul #hööks
Citera
2016-05-19, 22:57
Medlem
Parallaxs avatar
Alltså, fet och tung behöver inte höra ihop per automatik. Väger hon ens över 90 i dagsläget? Vilket visserligen är mycket för hennes längd men rent objektivt inte jättetungt.
Citera
2016-05-19, 22:58
Medlem
StigAllans avatar
17 magoperationer!
Är det inte läge för kärringen att byta matvanor?
Frukterian kanske eller kan vegan vara ett alternativ?

Något radikalt behövs.
Citera
2016-05-20, 00:23
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Två hästraser är lämpade att bära denna varelse: Clydesdale och Ardenner.
Ja och enhörningar finns! Inte en chans att det finns någon häst som orkar ha tunnan på ryggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in