2017-08-10, 22:33
Medlem
Kattungemammans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Nämen! Ja detta var så ofantligt bra skrivet! Jag är blockad hos anna , inte för jag skrev men jag gillade några kommentarer...men har ett konto till...
Men sanningen kommer till slut i kapp även Anna Book,

Jädrar vad attackerad JAG blir nu!
Hur gillar man kommentarer på IG? Det har jag aldrig förstått. Inte heller hur man gör Annas 400 olika smileys vet jag...
Citera
2017-08-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattungemamman
Hur gillar man kommentarer på IG? Det har jag aldrig förstått. Inte heller hur man gör Annas 400 olika smileys vet jag...

Dom är inte kloka där inne!!! Fattar de inte va som hänt???
Jo du ser ett litet hjärta till höger om kommentarer man kan klicka på så blir det rött
Citera
2017-08-10, 22:42
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Någon måste säga sanningen! Vågar knappt skriva något nu eftersom tråden tydligen har varit så tråkig på sistone, men, men...Anna har väl inte heller varit så kul? Att dra upp gamla historier är väl inte heller särskilt kul, ni som har kritiserat...?
Citera
2017-08-10, 22:44
Medlem
Kattungemammans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Dom är inte kloka där inne!!! Fattar de inte va som hänt???
Jo du ser ett litet hjärta till höger om kommentarer man kan klicka på så blir det rött
Nix, inga röda hjärtan! Varken hos Anna eller någon annan.

Nä, jag tror att det är slöseri med tid och bokstäver att försöka få Anna och hennes beundrarinnor att förstå något. Bättre att lägga tiden på att klappa katten!
Citera
2017-08-10, 22:46
Medlem
Citat:
Nix, inga röda hjärtan! Varken hos Anna eller någon annan.

Nä, jag tror att det är slöseri med tid och bokstäver att försöka få Anna och hennes beundrarinnor att förstå något. Bättre att lägga tiden på att klappa katten!

Hmmm då måste Anna tagit bort den funktionen för jag gick in o kolla på en annan person o där kan man klicka på ett hjärta vid kommentarerna som då blir rött
Citera
2017-08-10, 22:51
Medlem
Nu har du fått en ordentlig reaktion från boken Kattungemamma
Citera
2017-08-10, 23:13
Medlem
ABCD1s avatar
Undrar om och isf hur länge Anna kan hålla i med träning och nyttig (tråkig) mat?

Hon väljer tydligen bort arbete till förmån "för sig själv" just nu... Ha ha ha!

Kommer hon inte öka i vikt igen framöver eller kommer hon hålla i den här vikten och hetsen på att bli smaaaaal?
Citera
2017-08-10, 23:19
Medlem
Tror seriöst att hon börjar knäa nu. Hon är uppenbart på väg in i den berömda väggen, som någon skrev tidigare. Liven hon körde på gymmet igår, tyckte jag mej se tendenser till gråtattack för att i nästa sekund smila upp sig så där obehagligt
med elaka ögon o sturska upp sig igen. Hon mår omöjligt bra invärtes. Det som stör mej mest är hur mycket fokus hon lägget på sitt yttre mm. Hashtags om hur lycklig hon är mm när en annan hade släppt allt för sin unges skull, för trots allt älskar man ju alltid sina barn oavsett. Men jag hade gjort allt i min makt för att få honom på rätt köl, prata med honom särskilt nu när skolorna börjar igen. Han är märkt,dömd för livet som just börjat och snart är han myndig. Hur kan man vara så ego mot sitt eget barn att sitt eget utseende, livesändningar hemma i soffan är viktigare? Ta hand om din son nu,få hon att förstå att när han är myndig om bara ett år då åker silkesvantarna av, då är det fängelse som gäller UTAN ATT PASSERA GÅ!
Citera
2017-08-10, 23:25
Medlem
Oj nu har Anna druckit igen, nu ska det hotas. Vi ska minsann passa oss. Kan inte TV4 bara tvinga henne att ta timeout
Citera
2017-08-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Oj nu har Anna druckit igen, nu ska det hotas. Vi ska minsann passa oss. Kan inte TV4 bara tvinga henne att ta timeout

Fanns det inte fler kommentarer under detta i typ samma ordval?
Citera
2017-08-10, 23:30
Medlem
Är det inte så att Anna snyftar lite här?
https://www.instagram.com/p/BXoMvIgh...natoledanobook
Som någon skrev, hon är nog på väg rätt in i kaklet pga av alla ogillande kommentarer på instagram. Instainlägget innan länken här så ser det ut som om hon gråtandes biter sig i underläppen så nog börjar hon fatta att omvärlden inte ser henne som världens mest ödmjuka artist.
Citera
2017-08-10, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Är det inte så att Anna snyftar lite här?
https://www.instagram.com/p/BXoMvIgh...natoledanobook
Som någon skrev, hon är nog på väg rätt in i kaklet pga av alla ogillande kommentarer på instagram. Instainlägget innan länken här så ser det ut som om hon gråtandes biter sig i underläppen så nog börjar hon fatta att omvärlden inte ser henne som världens mest ödmjuka artist.

Ja hon kommer nog falla hårt från piedestalen hon själv satt sig på! ser flera kloka kommentarer under gymfotot eller det efter...men kan inte hjälpa det men hade hon betett sig annorlunda i detta så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in