2017-07-18, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fotfilen
Anna skriver så här i en kommentar på Insta:

"annatoledanobook@lillhoran 🙈 Tack, det var snällt skrivet 🙏🏼☀️ Jag går olika länge. Ibland mer högintensivt & ibland lågsinnade & ibland mixar jag.

Bra dagar går hon alltså sex timmar per dag plus annan träning, fantastiskt! Hur länge och många gånger orkar hon hålla på med det?

Och bland lågsinnade dessutom, var fan hittar hon dom? Går hon runt utanför psyk eller?
Citera
2017-07-18, 23:48
Medlem
alicewonderlands avatar
Tänk att varken Sigrid, Samir eller Linda har brytt sig om att lägga ut någon mysbild från besöket hos finaste bästisarna los B T på sina respektive Insta-konton? Linda verkar ändå rätt skärpt, skulle hon kanske ge AB lite goda råd om mediehantering? AB måste kunna ge Sigrid och Samir massor av tips från sin tokframgångsrika artistkarriär, ödmjuk diva som hon är...
Citera
2017-07-19, 00:27
Medlem
alicewonderlands avatar
Haha fick förklaringen nu: nu har hon lagt upp en film från middagen! Får känslan av en desperat livräddningsaktion (från TV 4 kanske, som någon var inne på?)för att låta påskina att det här är en helt normal och vanlig familj...hur stelt som helst! Tycker inte käket ser så himla aptitligt ut heller, ja, kära nån...men Samir och Antonio verkar ju absolut ha funnit varandra! Ja men då är han ju en fin kille i a f!
Citera
2017-07-19, 01:02
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Roberto visar dem runt på "tomten" och säger att "här kan man vara sig själv, inga fotografer". Nä, men en fru som lägger ut allt ni gör på Instagram. Tönt!
Ja, det var pinsamt. Roberto är snudd på värre än sitt benrangel till fru.

Men nu förstår man hur Anna fungerar. Hon vet att hon inte är ödmjuk för att vara en vanlig Svensson, men hon jämför sig alltså med superstjärnor till divor. Celine, Beyonce och ABC-Anna...
Citera
2017-07-19, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Gud, han tror verkligen att han och Anna är typ Beyonce och Jay-Z, som måste kämpa för att gömma sig för paparazzis.
😂😂😂 Ingen självinsikt i den familjen. Book, Wahlgren och annat patrask som viker ut hela sin familj i diverse program är så pinsamma så man skäms på deras bekostnad. Ingen jävel behöver smyga i deras buskar för att få en smaskig bild, det sköter de så bra själva.
Citera
2017-07-19, 03:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Haha fick förklaringen nu: nu har hon lagt upp en film från middagen!

Var ser man detta?
Citera
2017-07-19, 05:11
Medlem
alicewonderlands avatar
Hon har lagt upp filmen på Instagram!
Citera
2017-07-19, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Och bland lågsinnade dessutom, var fan hittar hon dom? Går hon runt utanför psyk eller?
Hahahha, sluta, jag bröt ihop av skratt och satte morgonkaffet i "vrångstrupen".
Citera
2017-07-19, 10:26
Medlem
Nu kanske jag är riktigt borta, men vilket straff har sonen fått?
Citera
2017-07-19, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
90 tim. samhällstjänst (heter det så?) plus skadestånd på ca 102000 kr. varav Anna med make väl ska betala lite över 8000. kr. av detta belopp..Men målet är tydligen överklagat av alla parter, så det är inte helt avgjort än.
Citera
2017-07-19, 10:50
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash

Domen finns i tråden, enligt Tunnan överklagad och därmed ej laga kraft.

Och Tunnan för helskotta, när ska du lära dig att duka som folk? Vems fel är det den här gången att besticken ligger fel?
Citera
2017-07-19, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
Som vilka då t.ex..? Silvana Imam och Little Jinder?

Ingen aning om vilka dessa är...tänkte nog mer i banor som t.ex Jill Jonsson, Ewa Dahlgren, Marie Fredriksson osv...såna som också har ett långt liv inom nöjesbranschen och som har förvaltat sin förmåga att skriva musik, göra texter och framföra dessa på ett fantastiskt sätt.
Senast redigerad av SagtVar 2017-07-19 kl. 11:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in