2017-06-30, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Varför lägger du inte undan tabletterna på ett ställe som är svåråtkomligt under sömmen?

Förövrigt tycker jag Imovane är mycket bättre. Om man håller dosen och endast använder för sömn så tycker i alla fall inte jag att de har någon toleransökning.

Jag har dom i en låda längst ner i köket. Det är bara helt omöjligt, i början tror jag att jag tar nån mer eller 2 för att somna, sen slår de över och man glömmer ? Eller bara vill ha fler.
Jo dumma grejer gör man, en gång åt en hel ask med 7.5 mg imovane, försökte hänga mig först i ett såntdär snöre ur tröjor, gick av, provade något srarkare, gick av. Aldrig mee imovane
De värsta är när man gömmer nocten när man tagit dom, har hittar några få tabletter här och där imellanåt
Citera
2017-06-30, 19:51
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Jag har dom i en låda längst ner i köket. Det är bara helt omöjligt, i början tror jag att jag tar nån mer eller 2 för att somna, sen slår de över och man glömmer ? Eller bara vill ha fler.
Jo dumma grejer gör man, en gång åt en hel ask med 7.5 mg imovane, försökte hänga mig först i ett såntdär snöre ur tröjor, gick av, provade något srarkare, gick av. Aldrig mee imovane
De värsta är när man gömmer nocten när man tagit dom, har hittar några få tabletter här och där imellanåt

Hade jag varit du skulle jag inte rört Immovane eller Stilnoct.
Citera
2017-06-30, 22:28
Medlem
Xer0s avatar
Var hemma och letade enkronor, så hittade jag knappt en halv karta zoppisar i skåpet.

Altså 4 st zoppisar, 7,5 mg.
Om jag tar dem + några öl, hur fackad blir man då?

Man blir ju så jävla skön på dessa, men kommer man börja få andningssvårigheter eller möblera om lägenheten?

Vad är egentligen den farliga gränsen för den här typen av tabletter?'

Har inte använt dessa på länge, så har typ ingen tollerans mot dem heller.
Citera
2017-06-30, 22:38
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Tja. Om man tar imovane en 7.5mg till kvällen hur lång tid tar det innan man är fysiskt hooked?

Jag har käkat 7.5mg för att somna nästan dagligen i flera år 5-6år har jag för mig och jag är inte det minsta fysiskt beroende så det tror jag inte du behöver oroa dig för. Fast det blir ännu svårare att somna helt utan hjälpmedel om du är van, det är ända nackdelen.

Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Var hemma och letade enkronor, så hittade jag knappt en halv karta zoppisar i skåpet.

Altså 4 st zoppisar, 7,5 mg.
Om jag tar dem + några öl, hur fackad blir man då?

Om du vill bli soft så räcker 1-2st UTAN alkohol. Alkohol förstör bara imovane ruset så man knappt märker det sköna.
Om du vill bli mysig så ta 1-2st, vill du bli fucked up så skit i imovanen helt och svep en flaska whiskey eller ta en grymt stor dos svamp eller något beroende på vilket sätt du vill bli fucked på.
Senast redigerad av kool-g-rap 2017-06-30 kl. 22:42.
Citera
2017-06-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn

Om du vill fortsätta leva måste du nog sluta med stilnoct. Reagerar du så på imovane och liknande på stilnoct kommer det att sluta illa.
Citera
2017-06-30, 22:40
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag har käkat 7.5mg för att somna nästan dagligen i flera år 5-6år har jag för mig och jag är inte det minsta fysiskt beroende så det tror jag inte du behöver oroa dig för. Fast det blir ännu svårare att somna helt utan hjälpmedel om du är van, det är ända nackdelen.

Tycker man blev avtrubbad på dom där rätt fort. Efter en månad räckte inte en halv längre. Sedan tog man alltid en, alltid två osv.

Beroende, nej, men däremot finns det en tillvänjning som är enorm.
Senast redigerad av Xer0 2017-06-30 kl. 22:42.
Citera
2017-06-30, 23:06
Medlem
Xer0s avatar
Det här var rätt sämst fö. Man blev mest trött.
Kanske de inte har samma verkan när de är gammla.
Citera
2017-06-30, 23:21
Medlem
Xer0s avatar
Nu kom det lite fakitsk. Rätt lagom med 4.
Detär fan najs. Man mår bättre på det här viset. Synd att det är temporärt :/.

Fast en till hade nog varit pricken över i.
Citera
2017-06-30, 23:26
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Tycker man blev avtrubbad på dom där rätt fort. Efter en månad räckte inte en halv längre. Sedan tog man alltid en, alltid två osv.

Beroende, nej, men däremot finns det en tillvänjning som är enorm.

Jag har klarat mig på en 7.5mg per natt i flera år och får ingen som helst toleransökning.
Citera
2017-07-01, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag har klarat mig på en 7.5mg per natt i flera år och får ingen som helst toleransökning.

Skit fick de utskrivit idag, har noll tolorans, ätit i mig 11 x 7,5 or, ligger ja illa till nu?
Citera
2017-07-01, 01:32
Medlem
Lekbarns avatar
Idioten1-> Gå och lägg dig annars kommer du få black out och göra massor utav opassande saker...

Fast minns en viss synth festival där jag hade med mig ett 100 pack som togs med tjack, sprit och röka. Sjuk ball festival tills jag började hallucinera. Minns inte så värst mycket utav de 3 dagarna men det jag minns är fan guld haha
Citera
2017-07-01, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Idioten1-> Gå och lägg dig annars kommer du få black out och göra massor utav opassande saker...

Fast minns en viss synth festival där jag hade med mig ett 100 pack som togs med tjack, sprit och röka. Sjuk ball festival tills jag började hallucinera. Minns inte så värst mycket utav de 3 dagarna men det jag minns är fan guld haha

De roligARW J minns ifrån igår var att jag hade joinat ett big Europa Universlis game och tagit Austria, typ de landet som är svårast att spela, o så hada jag bara fått fnattet o gjort no cb på masssa seketländer och bleve perma bannad på reddit eu4..detta 'är det ja iten kommer ighåg förhoppningsvis var de inget mer o ja dukade under sänger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in