2017-07-01, 21:39
Medlem
Xer0s avatar
Kan såhär påefterhand säga att det inte var värt det. Det som hände var att jag vaknade upp i eftermiddags utan några minnen alls av vad jag gjort.

Köket var fullt av krossat porslin och glas. Det var stora märken i golvet.

Har funderat på om jag skall försöka laga det eller om jag måste lägga in ett helt nytt golv i köket, hallen och vardagsrummet pga detta. (Det som är sämtst med att bo i en sk . "studio apartment". Allting sitter ihop)

Lite väl mycket omkostnader för att det skall vara värt kan man tycka, dessutom så kommer man inte ihåg något.
Senast redigerad av Xer0 2017-07-01 kl. 21:43.
Citera
2017-07-02, 04:05
Medlem
bananajoe33s avatar
Sjukt bra medicin, Tog två 7.5mgs och sov som en stock i 12 timmar utan att vakna upp någonting. Fungerar även rejält bra mot ångest om man inte har tolerans på Imovane, håller dock inte i så länge.
Citera
2017-07-04, 02:26
Medlem
Tycker jag utvecklat en sån förjävlig tolerans... äter 10mg varje kväll o i början sov jag fett bra men hade lite minnesluckor, men nu har det inte mycket effekt alls även om jag kombinerar med lite alkohol eller xanor+ikto... vad gör man åt det?
Citera
2017-07-04, 02:54
Medlem
Hur många dagar i rad kan man äta Zolpidem utan att bli beroende? Använder jag det regelbundet i kanske 5 dar kan jag inte sova öht om jag slutar vilket håller i sig i några dagar.

Finns det nån chans att få det utskrivet till varje natt? Det är ett stressmoment för mig att inte kunna sova, skulle vara otroligt skönt att slippa det. Men jag somnar oftast inte på bara 10mg.
Citera
2017-07-06, 19:39
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag har käkat 7.5mg för att somna nästan dagligen i flera år 5-6år och jag är inte det minsta fysiskt beroende så det tror jag inte du behöver oroa dig för

Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag har klarat mig på en 7.5mg per natt i flera år och får ingen som helst toleransökning.
Öh. Jo. Du är såväl fysiskt beroende av bensodiazepiner som tolerant gentemot dem. Däremot så har du väldigt lite av båda delarna eftersom du bara har ätit en varje natt.

Det är lite som att säga: "Man kan inte dö av heroin. Jag har tagit 25 mg varje dag i tjugofem år, och jag lever!". En sak kan existera, utan att det för den delen märks. Äter man 7,5 mg zopiklon per dygn så blir man beroende av dem och får tolerans mot dem, men väldigt svag/t, eftersom dosen är så pass låg. Så svag/t att du kanske inte ens praktiskt märker det.

Låtsas inte som att det inte är så, dock. Du lurar bara dig själv.
Citera
2017-07-07, 22:16
Medlem
Ni som kombinerar stilnoct med annan medicin för att sova längre, vad kombinerar ni med? Äter stilnoct men har börjat vakna så tidigt, sover ca fem h.
Citera
2017-07-07, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Ni som kombinerar stilnoct med annan medicin för att sova längre, vad kombinerar ni med? Äter stilnoct men har börjat vakna så tidigt, sover ca fem h.

Jag brukar kombinera 10mg Stilnoct med 25-50mg Atarax. Fungerar kanon om man vill sova lite längre..
Citera
2017-07-07, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reductil4You
Jag brukar kombinera 10mg Stilnoct med 25-50mg Atarax. Fungerar kanon om man vill sova lite längre..

Hur många h sover du då och hur är det med morgontröttheten?
Citera
2017-07-08, 00:41
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:

Har melatonin och stilnoct.
Om du blir hjälpt av melatonin är det kanon.
Ätit många karameller genom åren men har den turen att melatonin hjälper mig.
Inga bieffekter eller farligheter!
Citera
2017-07-08, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Har melatonin och stilnoct.
Om du blir hjälpt av melatonin är det kanon.
Ätit många karameller genom åren men har den turen att melatonin hjälper mig.
Inga bieffekter eller farligheter!

Ja det vore ju skönt om det funkade, inte prövat. Ska höra vad dr tror.
Citera
2017-07-08, 19:22
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ja det vore ju skönt om det funkade, inte prövat. Ska höra vad dr tror.

Det är ju absolut värt att prova!
Citera
2017-07-09, 05:33
Medlem
prille1s avatar
Får en konstig känsla av stilnoct.
Ger mig ens känsla att någon kompis finns närheten. Jag känner mig inte ensam fast jag är det just nu får väldigt kalla vibbar. Någon som råkat ut på något liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in