2017-05-16, 21:31
Bannlyst
Tror inte det hr blir nn succe. Kanske Lynchen blivit fattig p gamla dar? Handlar bara om pengar tyvrr
Citera
2017-05-17, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Tror inte det hr blir nn succe. Kanske Lynchen blivit fattig p gamla dar? Handlar bara om pengar tyvrr

Jon, han vgrar ju resolut att gra s.k. capeshit s det blir ju inte fler filmer ("de filmer som fortfarande grs i Hollywood r inte den sorts filmer jag vill gra", r ett exakt citat frn honom) men det behver ju inte betyda att hans kreativitet inte blommar upp hur fint som helst d ett tillflle vl ges fr honom att faktiskt f gra ngot?
Citera
2017-05-17, 19:43
Medlem
LovableGoofballs avatar
Citat:

Att tro att han gr det hr fr pengarna knns olidligt cyniskt. Framfrallt efter det han har sagt om dagens Hollywoodsystem.
Citera
2017-05-17, 23:19
Medlem
Kollar igenom de bda ssongerna nu infr starten. Br jag bry om de tv filmerna eller kan jag skippa dem?
Citera
2017-05-18, 01:41
Medlem
Concubines avatar
Finns bara en film, Fire Walk With Me. Inget man mste se men den har i min sikt andra sidan ftt ofrtjnt dligt rykte.
Citera
2017-05-18, 04:32
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concubine
Finns bara en film, Fire Walk With Me. Inget man mste se men den har i min sikt andra sidan ftt ofrtjnt dligt rykte.

Fan vet varfr. Det r en jvligt bra film.
Citera
2017-05-18, 08:42
Medlem
emma80s avatar
I Blu-Ray-boxen innehller Twin Peaks: Fire Walk With Me ven ca 90 minuter borttagna / extra scener kallat The Missing Pieces. Det r vl s nra en andra film man kan komma.

Annars kan man alltid se det som ett jvligt fint komplement till Twin Peaks: Fire Walk With Me. En fin frdjupning och extra smakligt godis om inte annat.

Dessutom innehller Blu-Ray-boxen otroligt mycket extramaterial, sedan r serien ven mastrad i HD. En bttre uppvrmning infr kommande ssong kan man inte f.
Senast redigerad av emma80 2017-05-18 kl. 08:45.
Citera
2017-05-18, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LovableGoofball
Att tro att han gr det hr fr pengarna knns olidligt cyniskt. Framfrallt efter det han har sagt om dagens Hollywoodsystem.
tror att han r smart hr och nyttjar sin position som kultmorfar fr att dra in lite mera deg fr framtida projekt.
Citera
2017-05-18, 10:12
Medlem
Citat:
tror att han r smart hr och nyttjar sin position som kultmorfar fr att dra in lite mera deg fr framtida projekt.

Det var inte s lnge sedan han gick ut med att han inte kommer att gra fler spelfilmer, tycker inte det lnar sig att gra kvalitetsfilmer s troligen kommer det inte bli ngra framtida projekt.
Citera
2017-05-18, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Archibald10
Kollar igenom de bda ssongerna nu infr starten. Br jag bry om de tv filmerna eller kan jag skippa dem?

Du kan skippa den andra eftersom den inte existerar. Den frsta r dremot viktig enligt Lynch.
Citera
2017-05-18, 21:39
Medlem
santacls avatar
Lskigt nra Sndag nu...

https://www.youtube.com/watch?v=ZNEpKIgJ-g4

SHOWTIME | Agent Cooper's Morning Routine (Kyle MacLachlan)
Citera
2017-05-19, 06:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Det var inte s lnge sedan han gick ut med att han inte kommer att gra fler spelfilmer, tycker inte det lnar sig att gra kvalitetsfilmer s troligen kommer det inte bli ngra framtida projekt.
fast han har ju alltid varit mer konstnr n bara filmregissr, s drfr skrev jag inte "framtida filmprojekt". Han r musiker ocks och finns p Spotify om man vill lyssna. Han har nog mnga jrn i elden som behver som frsrjas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in