Flashback bygger pepparkakshus!
2005-09-06, 13:00
Bannlyst
Åh nej, den här tråden har hamnat på tredje sidan.

Någon som kan komma med en ny bildfråga kanske? ;/
Sitter i skolan så jag kan inte nu.
Citera
2005-09-06, 17:25
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttråkad
Åh nej, den här tråden har hamnat på tredje sidan.

Någon som kan komma med en ny bildfråga kanske? ;/
Sitter i skolan så jag kan inte nu.

Visst kan jag det. Litet tråkigt när vi är max två som kommer att svara!

Vilka döljer sig på den här bilden?

Guldstjärna till den som ser vems frilla som sticker upp bakom personen längst till höger!
Citera
2005-09-06, 21:58
Medlem
Willy_Wonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper

ska fixa dator och internet snart
har varit utan det länge nu
Citera
2005-09-06, 22:13
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willy_Wonka
ska fixa dator och internet snart
har varit utan det länge nu

Skönt att höra av en gammal vapendragare! Fixa och kom sedan tillbaka till fb:s förnämsta tråd!
Citera
2005-09-08, 09:55
Bannlyst
Citat:

Vilka döljer sig på den här bilden?

Guldstjärna till den som ser vems frilla som sticker upp bakom personen längst till höger!

Hmm. Jag borde inte få gissa för jag fuskade
Visste att jag sett den bilden förr så jag kände mig tvungen att gå in och söka efter den.
Citera
2005-09-08, 15:41
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttråkad
Hmm. Jag borde inte få gissa för jag fuskade
Visste att jag sett den bilden förr så jag kände mig tvungen att gå in och söka efter den.

Som straff så får du göra en ny!

Ärligheten vara längst!
Citera
2005-09-18, 19:49
Medlem
Lutass avatar
Jag såg precis en Coca Cola reklam på MTV. Tjejen i reklamen såg ut att vara ganska så lik Laura P. Samma smile! Har ni sett den?
Citera
2005-09-18, 20:12
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutas
Jag såg precis en Coca Cola reklam på MTV. Tjejen i reklamen såg ut att vara ganska så lik Laura P. Samma smile! Har ni sett den?

Heheh nä. Måste ha missat den. Ska hålla ögonen öppna!
Citera
2005-09-19, 19:09
Medlem
Nu har jag äntligen (ungefär 10 år efter alla andra) skaffat en dvd-video och således införskaffat säsong 1 av TP på DVD. Jag skulle också vilja köpa filmen FWWM men har inte hittat den någonstans. Är det någon som vet var man skulle kunna få tag på den så vore jag tacksam för tips (Jag bor i Stlm).

Det är väl säkrast att tillägga att detta inte är något försök till köp eller sälj här. Jag ville bara ha tips på inköpsställen.
Citera
2005-09-19, 19:57
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joannaw
Nu har jag äntligen (ungefär 10 år efter alla andra) skaffat en dvd-video och således införskaffat säsong 1 av TP på DVD. Jag skulle också vilja köpa filmen FWWM men har inte hittat den någonstans. Är det någon som vet var man skulle kunna få tag på den så vore jag tacksam för tips (Jag bor i Stlm).

Det är väl säkrast att tillägga att detta inte är något försök till köp eller sälj här. Jag ville bara ha tips på inköpsställen.

Köpte min här. Finns väl säkert billigare! Kan tillägga att jag inte heller har en DVD-spelare! Bara i datorn!
Citera
2005-09-19, 20:18
Medlem
Citat:
Köpte min här. Finns väl säkert billigare! Kan tillägga att jag inte heller har en DVD-spelare! Bara i datorn!
Jo, i datorn har jag också haft förstås, men det är inte så bekvämt att sitta framför den och titta på film...

Tack för länken, priset spelar inte så stor roll - bara jag får tag på filmen är jag nöjd, men jag hittade inte FWWM på cdon.com.
Citera
2005-09-19, 21:02
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joannaw
Jo, i datorn har jag också haft förstås, men det är inte så bekvämt att sitta framför den och titta på film...

Tack för länken, priset spelar inte så stor roll - bara jag får tag på filmen är jag nöjd, men jag hittade inte FWWM på cdon.com.

Aaaah läste fel i ditt inlägg. Sorry!
Men här finns den!
Kan även rekomendera filmhusets (vid gärdet) filmshop. Där vet jag att den finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in