Citat:
Ursprungligen postat av
Imiron
Markus, hur ser du på att vad du VILL göra och vad du BÖR göra för att bli av med oskulden ibland (ofta) skiljer sig åt?
Vad menar du med "hur ser jag på det"?
Citat:
Ursprungligen postat av
deBKatzenbach
Jag kan inte låta bli att fundera på vad som åsyftas med "det här". Vi talar om gifta män som inte går efter kvinnor, vi talar om resor till Tyskland, vi talar om att förlora oskulden. Därför funderar jag kring innebörden av "det här".

Vadå, menar du att de tänker vara otrogna, eller?
Citat:
Och när jag har funderat klart kring innebörden av "det här" - vilket tar ungefär 50 millisekunder - funderar jag kring lämpligheten i att diskutera frågan med någon inblandads föräldrar. Denna senare fundering går ännu fortare. Jag drar mina slutsatser. Fast jag har kanske snuskig fantasi?
Kan du förklara bättre vad du menar, tack?
Citat:
Därför har jag en fråga till TS: Markunator, vad tror du att gärningsman syftar på med "det här", det som han och hans gifta polare (av vilka ingen springer efter kvinnor) kan hjälpa dig med?
Träffa tjejer, antar jag. Det innebär inte att
de också tänker göra det.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrsteve2
Av nyfikenhet, vad gör du när du umgås med din kusin? Vad snackar ni om? Pratar ni om tjejer, eller går ni typ ut och bowlar?
Alltså, det är två kusiner som jag oftast umgås med. (De andra två bor långt bort.) Vi brukar sitta och titta på YouTube. När jag var hos min kusin över helgen så gick vi även i affärer lite grann.
Citat:
Alltså Markus detta har blivit enormt stort! Du har redan blivit inbjuden till Linköping och sen en resa till Tyskland. Jag förstår att du säger nej eller är tveksam, MEN vad har du att förlora?
Tyskland är väldigt annorlunda än Linköping. Jag måste verkligen fundera över detta. Veta betydligt mer och så.
Citat:
Du har absolut inget att förlora. Hur många gånger har du tidigare fått förfrågan av att åka till Tyskland? Se det som en kul grej.
Ja, det beror väl på vad resan kommer att innefatta, eller hur?
Citat:
Vad är alternativet till att INTE åka? Troligtvis att du kommer spendera två dagar hemma i lägenheten.
Jo, men det är ändå rätt läskigt att hänga på två vilt främmande människor till ett annat land...
Citat:
Fortsätt träna salsa. Om du behöver uppehåll pga operation, försök göra lite moves hemma. Använd YouTube.
Nej, jag tänker inte gå på den mer. Det finns en annan kurs som börjar på ett annat ställe om exakt en månad. Den skulle jag kunna gå på.