Citat:
Ursprungligen postat av
ParanormalParanoia
Testa att ta lite mindre mängder samt blanda med tjack.
Jag skulle aldrig ta över 100 mg mdma numera, då jag bara blir mer eller mindre handikappad på för höga doser.
Nu är förvisso mdma inte speciellt rolig längre heller, dock kan jag uppskatta att kombinera det med någon mysig dissociativ eller nån trevlig tryptamin.
Men då i extremt låga doser nasalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
-spitzlix-
Som tidigare sagt; dra i dig lite tjack med. Sätter inte det fart vettefan, dåligt batch kanske? Fast idag vet man ju inte vad substanserna innehåller, knappt så man litar på weedkranar åh då är det illa. Annars kan du testa jaga draken/röka E:n/bitar av kristallen på folie eller så köper du en crack/glaspipa lämpad för denna kategori. Du käkar ingen medicin som kanske tar bort effekten eller delar av den?
Lite det här jag varit inne på. Finns det bra/dålig MDMA? Jag har som sagt testat både kristaller och knappar med EZ-test och fått svar på att jag åtminstone har MDMA i mina kristaller och mina knappar. De har varit olika rena men även de som visat på åtminstone relativ hög renlighet har gett samma dåliga effekt, dvs att känslorna helt uteblir och jag känner endast effekter på kroppen.
Jag äter ingen medicin öht och har tänkt på vad jag stoppat i mig för andra substanser inom närmaste månaderna för att utesluta just den faktorn.
Att kombinera med amfetamin åter som ett bra tips måste jag säga. Någonting jag kommer prova nästa gång! En kapsel á 100mg MDMA + en kapsel á 100mg amfetamin? Eller kanske tom blanda båda substanserna i samma kapsel? Tacksam för svar hursomhelst!