2019-05-21, 22:47
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangas92
Fick tag i Blåa Punisher från FS, 300mg

Som helt färsk på MDMA testade jag igår för första gången.
Helt fastande mage tog jag en halv till att börja med, och väntade 1 timme och tog den andra halvan.
4 timmar senare har jag inte känt något mer än ett minimalt eufori som kommit i vågor.
Så jag tar en till, alltså 600mg inom 4 timmar, helt färsk som sagt, och fastat hela dagen.

600mg Blue Punishers som färsking, borde jag inte blivit skönare? :S
Pissiga pills, eller så va detta inte min grej.
Du måste blivit grundlurad… 600mg MDMA — ens första gång — skulle utan tvivel lyfta upp dig i famnen på MDMA själv.

Sedan är det en annan sak att du omöjligen kan veta att det verkligen var 300mg per knapp.

Går du på något läkemedel (SSRI till exempel) eller något annat?
Citera
2019-05-22, 07:46
Medlem
kangas92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Du måste blivit grundlurad… 600mg MDMA — ens första gång — skulle utan tvivel lyfta upp dig i famnen på MDMA själv.

Sedan är det en annan sak att du omöjligen kan veta att det verkligen var 300mg per knapp.

Går du på något läkemedel (SSRI till exempel) eller något annat?

Jag köpte de knappar som hade mest omdömmen på FS, och säljaren hade också top omdömmen.
Jag går på SNRI, säkert skrivit det ett par gånger i tråden Garanterat SNRI som gav utebliven/låg effekt.
Citera
2019-05-23, 02:42
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangas92
Jag köpte de knappar som hade mest omdömmen på FS, och säljaren hade också top omdömmen.
Jag går på SNRI, säkert skrivit det ett par gånger i tråden Garanterat SNRI som gav utebliven/låg effekt.
99.99% säker.
Citera
2019-05-23, 02:45
Medlem
SvampDamp.s avatar
Är det lugnt att droppa 3 E (Rosa Diamanter) samtidigt under det att jag, i trots av ett uppehåll på 11 månader, inte erfarar ett magiskt rus av ~700-800mg MDMA i kristallform.
Citera
2019-05-24, 18:07
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Är det lugnt att droppa 3 E (Rosa Diamanter) samtidigt under det att jag, i trots av ett uppehåll på 11 månader, inte erfarar ett magiskt rus av ~700-800mg MDMA i kristallform.
Lägg drogen på hyllan tillsvidare om du inte får önskad effekt ens av vansinnigt höga doser. Det är inte värt risken och du kommer inte att finna vad du jagar efter.
Citera
2019-05-25, 07:28
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:

Du droppade ju enligt utsaga för lite mindre än en månad sen. Lägg ner detta nu, inse att MDMAt är bränt för dig, kanske för alltid.
Citera
2019-05-27, 09:35
Medlem
123margarinpakets avatar
Jag har nu lyckats lägga vantarna på fyra stycken orange soundcloud, sägs vara 265 mg.

Nu ska jag på en festival snart, jag kommer ta E för fjärde gången, så jag känner mig rätt lugnt. Däremot har jag med mig 3 totala färskingar som alla säger sig vilja testa. 1 har inte testat annat än lagliga droger, medan de andra två har rökt cannabis då & då.

Hur orolig ska jag vara? Ska jag låta de testa en halva? Med eller utan alkohol (jag personligen kör bara utan alkohol)? Vad är risken att de inte kan hantera den starka uppgången/ATn & vad är mitt ansvar i det hela?

Tacksam för lite input kring hur ni tänker!

Hälsningar margarinpaket.
Citera
2019-05-27, 10:08
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123margarinpaket
Jag har nu lyckats lägga vantarna på fyra stycken orange soundcloud, sägs vara 265 mg.

Nu ska jag på en festival snart, jag kommer ta E för fjärde gången, så jag känner mig rätt lugnt. Däremot har jag med mig 3 totala färskingar som alla säger sig vilja testa. 1 har inte testat annat än lagliga droger, medan de andra två har rökt cannabis då & då.

Hur orolig ska jag vara? Ska jag låta de testa en halva? Med eller utan alkohol (jag personligen kör bara utan alkohol)? Vad är risken att de inte kan hantera den starka uppgången/ATn & vad är mitt ansvar i det hela?

Tacksam för lite input kring hur ni tänker!

Hälsningar margarinpaket.

Jag hade givit färskingarna en halv tablett till att börja med, och utan alkohol.
Citera
2019-05-27, 11:51
Medlem
123margarinpakets avatar
Tack för svar! Låter dem nog läsa FAQ:en här innan också, för lite framhållning. Sedan får jag väl hoppas på att de inte är för veka när pirret stiger från tårna & man ser sig själv i 3e person.
Citera
2019-05-27, 13:58
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Tack för svar! Låter dem nog läsa FAQ:en här innan också, för lite framhållning. Sedan får jag väl hoppas på att de inte är för veka när pirret stiger från tårna & man ser sig själv i 3e person.

Ser sig själv i 3e person? Fan är detta för E o_o, eller äre jag som har fått skit
Citera
2019-05-27, 14:15
Medlem
ant's avatar
Citat:
Hur orolig ska jag vara?
Lagom.
Citat:
Ska jag låta de testa en halva?
Låter rimligt, men jag skulle avråda från att fylla på med mer.
Citat:
Med eller utan alkohol (jag personligen kör bara utan alkohol)?
Ett par bärs kan lugna nerverna, men mer än så är bara onödigt.
Citat:
Vad är risken att de inte kan hantera den starka uppgången/ATn
Förklara att uppgången kan vara lite obehaglig men att det snabbt går över. Se till så att de inte har druckit för mycket alkohol, käka nånting innan så att ni inte droppar på helt tom mage och ha med vatten åt hela gänget. Men det kanske viktigaste är att ni låter alla börja peaka innan ni drar in mitt i folkhavet, stark uppgång + mycket människor kan vissa finna obehagligt.
Citat:
vad är mitt ansvar i det hela?
Det är dina kompisar och det är du som introducerar dom till denna drog så jag skulle se dig som ansvarig för hela gänget, se dig själv som en onykter tripsitter.
Citera
2019-05-27, 23:49
Medlem
JoeBidens avatar
Halva är lagom. Tom mage alternativt något lätt mål minst två timmar är att rekommendera. Käkar man värsta brakmåltiden innan man droppe kan det ta ut effekten.

Gärna en bärs eller två men ej mer en så. Kan vara najs att röka gräs under nedgången. Pissa gärna innan (kan vara svårt att pissa under ruset) slipper ni oroa er över det oxå.

Hare bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in