Ursprungligen postat av
heltoklart
Tja!
Jag måste bara kolla om liknande har hänt dig eller någon i din närhet och om någon kan svara på vad fan det här är.
Dom två senaste gångerna jag och ett par polare har poppat, så har en polare "flippat" ur (Vi kan kalla honom T), alltså det har varit relativt lugnt efter första knappen, men efter andra så spårar det, det är även dessa två gånger just T har varit med.
Iallafall till händelsen. Vi började kvällen med varsin knapp, jag är osäker på vilken T började med dock, men antingen (SoL eller Lion +++?). Vi gör som vi brukar, bara har det gött tillsammans, lyssnar på musik och bara dansar, vi rökte också rätt mycket gräs under hela tiden.
Nu ska andra knappen ner, och vi slänger i oss den (fortfarande osäker på vilken av dom två T tog), T blir skickad och börjar "spåra" ut lite. T reagerar mycket starkare på tjacket i pillret än vad vi andra gör, T's händer rör sig (föreställe er riktiga tjackryck i händerna) nästan hela tiden, och T är också väldigt speedad, går runt i huset och är allmänt snabb.
Nu till det första skumma, T är riktigt skickad, han sitter precis i jämte mig i soffan, när T peakar sönder och börjar typ "åla" sig ner från soffan, sedan total svimmar, vaknar upp efter 3-4 sekunder, och säger typ "vad hände?" sedan går vidare som ingenting har hänt. Jag och en annan polare som också såg det, bara kollar på varandra och säger typ "wtf va det där".
Detta är det skummaste av det hela, T slänger i sig en halv blå skalle. Ganska omgående börjar den kicka in också, vilket märktes. T la sig i en säng i ett rum, där ingen var och bara låg där och peakade sönder. Vi lät han ligga där ett tag, vi satte in vatten och tuggummi åt honom ifall T skulle behöva det. Vi gick alltid in emellanåt och kollade till, han hade typ "somnat" när jag gick in och kollade till honom en gång. Så jag sa hans namn, först en gång i vanligt tonläge, sedan lite högre, sedan ännu högre. Då reagerade han (T ligger just nu på sidan på en kudde med huvudet vänt mot rummet) hans ögon öppnades, men hans pupiller bara åkte fram och tillbaka, väldigt snabbt.
Några av dom andra märkte precis samma sak när dom var inne och kollade till honom.
Mellan 30min-2h senare (Hade värdelös tidsuppfattning just då haha) så kommer han och lägger sig i soffan medans vi var ute och rökte en gås. Vi satte oss i jämte honom och sa ingenting, vi fortsatte bara som innan att kolla till han då och då, han rörde sig i ansiktet nästan hela tiden när han sov
Han pratade ingenting typ heller, han sa enstaka ord då och då.
Dagen efter träffade jag honom, i vanlig ordning, då rycker han fortfarande med händerna emellanåt, och säger även att han har käk-spänningar.
T är inte en nybörjare inom droger, men molly är han ny till. T säger även att han kommer ihåg allt och att han mådde som en kung (vilket hade mycket möjligt gjorde), när det såg ut som raka motsatsen i princip, och även om detta fick det konstaterat att han inte ska ta mer än en knapp. (För så känner jag just nu.)
Varför blir T sån? Och är det lämpligt att han ska ta det igen?
Tacksam för svar!