2013-01-11, 07:46
Medlem
FlensFittas avatar
Tjo!

Vi är ett gäng polare som kommer få in en mindre mängd MDMA inom en snar framtid. Jag har alltid varit sjukt nyfiken på det, och nu händer det äntligen.

Vad jag har fått höra så ska det vara 60% rent, bra / dåligt?

Något man bör göra på MDMA?
Något man INTE bör göra på MDMA?

Hur pass vaken blir man? Kan man race:a 2-3 dygn?

Vi kommer att poppa lite benzo för att landa när vi känner att det är dags att lägga ner.
Citera
2013-01-11, 10:29
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Tja!

Det är helt okej, finns bättre och finns sämre.

Något speciellt? Skön musik, gott sällskap.
Undvik: Inget. Gör det ni känner för.

Nej, ni kommer inte kunna race:a på MDMA. Tillslut får du ingen effekt och blir bara mer och mer trippad och tillslut kommer skallen vara helt slutkörd.

Dessutom borde dessa frågor tas i nybörjartråden

Skrivet från mobilen så ganska dålig post, hade väl kunnat utveckla allt lite mer men ville framförallt svara på din fråga om att race:a på MDMA.

Hoppas ni får en bra kväll
Citera
2013-01-11, 10:55
Medlem
16.20s avatar
Tycker inte man ska racea på MDMA, du kommer förlänga ett rus som blir halvbra och kommer inte kunna uppnå lika bra rus i framtiden. Serotonergiska droger är enligt mig de man verkligen ska ha respekt för och inte missbruka.

MDMA är enligt mig den drog som ger det absolut bästa välmåendet och jag har testat de flesta. Men det är väldigt lätt att använda lite för mycket och för ofta, för att sedan aldrig riktigt kunna uppnå samma euforiska totala lycka som man gjorde i början även om man har långa uppehåll.

Vad ni bör göra, börja med en bra startdos, kanske kör nån refill men fyll helst inte på mer efter det, du kommer aldirg högre upp. Efter några timmar in på ruset när det inte är lika intensivt, rök lite cannabis (om ni gillar det). Tycker det är en sjukt fin kombo, men det är individuellt och många har olika åsikter om det.

Lycka till!
Citera
2013-01-11, 11:15
Medlem
FlensFittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Tja!

Det är helt okej, finns bättre och finns sämre.

Något speciellt? Skön musik, gott sällskap.
Undvik: Inget. Gör det ni känner för.

Nej, ni kommer inte kunna race:a på MDMA. Tillslut får du ingen effekt och blir bara mer och mer trippad och tillslut kommer skallen vara helt slutkörd.

Dessutom borde dessa frågor tas i nybörjartråden

Skrivet från mobilen så ganska dålig post, hade väl kunnat utveckla allt lite mer men ville framförallt svara på din fråga om att race:a på MDMA.

Hoppas ni får en bra kväll

Tack för svar. Gott sällskap samt musik, check!

Citat:
Ursprungligen postat av 16.20
Tycker inte man ska racea på MDMA, du kommer förlänga ett rus som blir halvbra och kommer inte kunna uppnå lika bra rus i framtiden. Serotonergiska droger är enligt mig de man verkligen ska ha respekt för och inte missbruka.

MDMA är enligt mig den drog som ger det absolut bästa välmåendet och jag har testat de flesta. Men det är väldigt lätt att använda lite för mycket och för ofta, för att sedan aldrig riktigt kunna uppnå samma euforiska totala lycka som man gjorde i början även om man har långa uppehåll.

Vad ni bör göra, börja med en bra startdos, kanske kör nån refill men fyll helst inte på mer efter det, du kommer aldirg högre upp. Efter några timmar in på ruset när det inte är lika intensivt, rök lite cannabis (om ni gillar det). Tycker det är en sjukt fin kombo, men det är individuellt och många har olika åsikter om det.

Lycka till!

Tur att jag frågade, jag hade tänkt att race:a lite, aja.

Får bli att dra en splirre och må kalas med andra ord.

P.S Går det att dra MDMA och köra lite vaket? Tjack? RC? Något uppåt? Eller är det för riskabelt?
Citera
2013-01-11, 11:23
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlensFitta
Får bli att dra en splirre och må kalas med andra ord.

P.S Går det att dra MDMA och köra lite vaket? Tjack? RC? Något uppåt? Eller är det för riskabelt?
En spliff när man dalar på mdma är något av det bästa som finns!

Det går att köra mdma tillsammans med tjack men det blir betydligt mer neurotoxiskt. Ska ni bara sitta hemma och ta det lugnt tycker jag du skippar tjacket, blir mysigare så.
Citera
2013-01-11, 11:28
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Blanda inte med kola det förstör ruset.
Citera
2013-01-11, 12:51
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
En spliff när man dalar på mdma är något av det bästa som finns!

Det går att köra mdma tillsammans med tjack men det blir betydligt mer neurotoxiskt. Ska ni bara sitta hemma och ta det lugnt tycker jag du skippar tjacket, blir mysigare så.

Tycker tjacket, liksom kola, förstör ruset.. Plus att de som du säger är väldigt skadligt. Man verkligen känner hur det bränner i huvudet. Gör aldrig om det igen, fått månadslånga depressioner de två ggr jag har blandat ordentligt. Det är verkligen inte värt det

Ta en rejäl startdos (140-180), sen fyll på EN gång vid eller strax innan peaken med ca 100 eller ngt. Inga fler refills efter det.. Annars blir man tok-bränd dagen/dagarna efter...

Enjoy denna underbara med aningen problematiska drog
Citera
2013-01-11, 13:18
Medlem
Pipharens avatar
60% låter inte bra när det vanligtvis är >95% rent. Hur räknade de ut det till 60%?

Man kan inte racea 2-3 dygn, ruset varar i typ 2½ timme. Dansa och umgås är mycket trevligt under ruset, men man bör inte råna en bank påverkad.
Senast redigerad av Pipharen 2013-01-11 kl. 13:21.
Citera
2013-01-11, 13:22
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
60% låter inte bra när det vanligtvis är >95% rent. Hur räknade de ut det till 60%?

Man kan inte racea 2-3 dygn, ruset varar i typ 2½ timme. Dansa och umgås är mycket trevligt under ruset, men man bör inte råna en bank påverkad.

84% är max i kristallform då det är mdma.hcl.

Sen är det inte bara % som är viktigt utan råvarorna mdma't är gjort på. Är det PMK-Olja kommer ruset vara tio gånger bättre än samma % men gjort på något annat skit för att ersätta PMK-Oljan...
Citera
2013-01-11, 13:31
Medlem
tycker det finns väldigt mycket MDMA på marknaden nu. Kan iof bara tala om egen erfarenhet, har själv inte velat testa det ännu då det inte är kristaller folk köper. grått pulver.
Skulle själv aldrig testa en RC drog men känns som många blir lurade på massa droger som liknar nått annat i ruset idag.
Tjack i min stad idag är inte va de brukade vara. skulle aldrig köpa de, därför är enda laternativet Ritalina så man vet vad man får.

jävla nätdroger. . . :P
Citera
2013-01-11, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppezon

Sen är det inte bara % som är viktigt utan råvarorna mdma't är gjort på. Är det PMK-Olja kommer ruset vara tio gånger bättre än samma % men gjort på något annat skit för att ersätta PMK-Oljan...

Det är ett stort missförstånd det där med att max är 84% (dom 16% som fattas är hcl molekylen). Det korrekta hade varit att skriva ut 100% MDMA, med anledning att hela molekylkedja ska ses som ett, med andra ord det finns ingen anledning och det äär rent ut sagt fel att inte räkna med de 16 % för DOM e en del av MDMAn. Detta är förklarat av nån kemist på SR. Hoppas det gick att begripa.. 84% är nån sne grej som säljare fått som vana attskriva ut, dom förstår inte kemi och tolkat det som dom vill.
Citera
2013-01-11, 18:53
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppezon

Det är fortfarande rent eller hur? Det är inte MDMA.HCl utblandat med mjöl eller nått. Vill man berätta om att doseringen inte är det samma för man förklara att molekylvikterna skiljer sig. För att säga att det är 84% rent är inkorrekt, det får obildade personer att tro att det är 16% smuts i det, vilket inte stämmer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in