Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-14, 20:13
Medlem
Punklivs avatar
Jag vet att det inte är optimalt, men hur dumt är tre gånger på tre månader egentligen?
Citera
2016-04-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Jag vet att det inte är optimalt, men hur dumt är tre gånger på tre månader egentligen?

Det går att köra varje månad men jag får aldrig samma effekt som när jag väntat två eller tre. Ät nyttigt och rör på dig så går det.
Citera
2016-04-14, 22:16
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Det går att köra varje månad men jag får aldrig samma effekt som när jag väntat två eller tre. Ät nyttigt och rör på dig så går det.

Okej, är lite sugen på att rulla på valborg nämligen och då blir det lite mer än en månad sen sist.

Senast jag tog det fick både jag och personen jag tog det med ganska kraftig yrsel under påslaget, samma MDMA som första gången jag tog för övrigt, och jag har båda gångerna tyckt att påslaget varit ganska obehagligt, om än värt det fantastiska ruset. Nästa gång funderar jag dock på att ta en lite mindre startdos och sedan ta en andra bomb när jag känner att den första börjar slå, är det en bra idé? Tänkte kanske 90-100 mg i den första och sedan 20-30 mg i den andra?
Citera
2016-04-15, 13:34
Medlem
Unanswereds avatar
Sabbar riktiga ruset om jag käkar en tablett först?

Har fått tag på gröna heineken som aldrig testas förut, som med alltid vet man inte vad som är i och nojjan för att hamna på sjukhus slår in.
Jag har använt väldigt, väldigt mycket E de senaste två åren och nästan alla gånger har det gått bra men detta har resulterat i en större tolerans.
Denna tolerans gör så jag brukar käka 3-4 tabletter direkt för att få uppskattad effekt.
Min fråga är nu, om jag tar en först bara för att se att inget känns fel, kommer det sabba mycket av ruset att ta 3 en timme efter då?
Tänker på det här med att de sägs att man bara kan nå peaken en gång och fylla på drar bara ut på effekten. Så borde jag käka 4 direlt eller en först?
Citera
2016-04-15, 14:48
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unanswered
Har fått tag på gröna heineken som aldrig testas förut, som med alltid vet man inte vad som är i och nojjan för att hamna på sjukhus slår in.
Jag har använt väldigt, väldigt mycket E de senaste två åren och nästan alla gånger har det gått bra men detta har resulterat i en större tolerans.
Denna tolerans gör så jag brukar käka 3-4 tabletter direkt för att få uppskattad effekt.
Min fråga är nu, om jag tar en först bara för att se att inget känns fel, kommer det sabba mycket av ruset att ta 3 en timme efter då?
Tänker på det här med att de sägs att man bara kan nå peaken en gång och fylla på drar bara ut på effekten. Så borde jag käka 4 direlt eller en först?
Käkar du så väldigt mycket, borde du väl veta bättre än de flesta hur det funkar Allmänt vedertaget är väl annars just det - att det är svårt att komma högre med återdoseringar, det är mer så att det blir lite längre... Och i detta fall blir din peak det som en knapp ger. Ez-test är väl lämpligt att skaffa annars?
Citera
2016-04-15, 15:18
Medlem
Unanswereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Käkar du så väldigt mycket, borde du väl veta bättre än de flesta hur det funkar Allmänt vedertaget är väl annars just det - att det är svårt att komma högre med återdoseringar, det är mer så att det blir lite längre... Och i detta fall blir din peak det som en knapp ger. Ez-test är väl lämpligt att skaffa annars?

Jag vet hur det funkar men de gångerna jag fyllt på så har det varit färre eller samma mängd, det här blir juh trippla första dosen och det var väl mera den ordningen jag undra över.
Tack för svar iaf, tror det blir 3 direkt bara, de få bära eller brista.
Citera
2016-04-15, 20:24
Medlem
Biverkningar av E

Hallå kära Flashbackare!

Vänder mig till er i hopp om lite tröst för dumheter kan man säga
Under en period brukade jag E varannan vecka, en period på cirka 4 månader. Samt koks då och då. Innan denna period hade jag aldrig rört något centralstimulerande.
Sista gången var i februari och efter detta har jag varje dag känt av lite bieffekter av det.

Bieffekter i form av lätta darrningar, smått svårt att fokusera blicken på ett ställe, ansträgningar i nacke som att huvudet vill skaka på sig. Försämrat periferiseende. Lite som att man väldigt smått jämnt känner dem fysiska påverkningarna under ett rus.

Idag är effekterna extra påtagliga och jag undrar nu om dessa effekter är permanenta, provisoriska och om jag bara ska låta det gå en tid. Hur lång denna tid då tänkas vara.

Är väldigt rädd att jag sabbat min kropp och huvud med detta brukande, men som man bäddar får man ligga jag vet.

Respons hade i vilket fall varit väldigt väldigt uppskattat! Flashback har varit en fin källa för folk som kan hjälpa en vet jag med erfarenhet! Tack på förhand!
Citera
2016-04-15, 20:47
Medlem
Frågan är om du har tagit koks samtidigt som E? Detta kan vara en påfrestning för hjärta och hjärna som man helst bör undvika att göra allt för ofta, om ens alls. Skulle kunna vara en orsak?

Men långvariga bieffekter som du kanske har kan även försvinna över tid (flera månader). Ta det lugnt med att påfresta seratonin och dopamindepoerna framöver så ska det nog lösa sig.
Tillägger att mina kunskaper sträcker sig endast till vad jag hört och läst av andra.
Citera
2016-04-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaskadSpray
Frågan är om du har tagit koks samtidigt som E? Detta kan vara en påfrestning för hjärta och hjärna som man helst bör undvika att göra allt för ofta, om ens alls. Skulle kunna vara en orsak?

Men långvariga bieffekter som du kanske har kan även försvinna över tid (flera månader). Ta det lugnt med att påfresta seratonin och dopamindepoerna framöver så ska det nog lösa sig.
Tillägger att mina kunskaper sträcker sig endast till vad jag hört och läst av andra.

Tackar så hjärtligt för svar!
Nej, jag har aldrig brukat koks med E.
När du säger "kan försvinna över tid" menar du då att dem även kan vara permanenta?
Citera
2016-04-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gil-
Tackar så hjärtligt för svar!
Nej, jag har aldrig brukat koks med E.
När du säger "kan försvinna över tid" menar du då att dem även kan vara permanenta?
Det kan mycket väl vara permanent då kola och e är två av det styggastes preparaten du kan ta just mot hjärnan. Vissa klarar hur mycket som helst andra för permanenta skador fort.

Men håller tummarna för
Dig att det släpper.
Citera
2016-04-15, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlazedNBaked
Det kan mycket väl vara permanent då kola och e är två av det styggastes preparaten du kan ta just mot hjärnan. Vissa klarar hur mycket som helst andra för permanenta skador fort.

Men håller tummarna för
Dig att det släpper.

Thanks for giving it to me straight doc!
Men baserat på intervallerna och mängden jag tagit under dessa, hur stor sannolikhet är det att skadorna är permanenta enligt din bedömning?

Mvh
Citera
2016-04-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gil-
Thanks for giving it to me straight doc!
Men baserat på intervallerna och mängden jag tagit under dessa, hur stor sannolikhet är det att skadorna är permanenta enligt din bedömning?

Mvh
Som sagt individuellt, men jag tror helt ärligt att det inte är permanent. Men ha i åtanke att e/mdma ska man köra ytterst sällan, typ var 3je månad. Men jag råder sig till att lägga ner allt helt. Jag tror också att det är ditt psyke som spelar dig ett spratt, vet själv hur man kan börja Nojja och leta symptom. Oftast är det inte så illa som man tror
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in