Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-21, 01:36
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neuroleptikum
Blå Macdonals bra eller skit ni som har testat? Hur många fick ni ta för att få en skön känsla, 1 räckte deffenitivt inte så kör 3 st på söndag.

Mvh

Min polare brukar köra och dom verkar rätt svaga, minst 2 iaf. (stockholmsområdet)
Citera
2012-06-21, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Min polare brukar köra och dom verkar rätt svaga, minst 2 iaf. (stockholmsområdet)

Precis jag tog 2,5 röda ferrari och då jävla blev jag skön men detta kanske är svagare så tar 3 samtidigt på söndag utan benzo på 2 dagar så borde ja få ett schyst rus, åt ju 40 mg stess innan så beror völ mycket på det med men jag ör storväxt inte vet jag om det har någon betydelse
Citera
2012-06-21, 02:19
Medlem
hahha jag börjar prata med mig själv nu så beng är jag, jag sa du kan ju öppna fönstret när jag är själv här, men fan 100 mg stess utan tolerans är rätt mycket
Citera
2012-06-21, 14:22
Medlem
Hej

Kan ögona ta stryk utav ecstasy? Mitt ena öga ser mindre ut och det känns inte som set hänger med det andra. Känns jävligt jobbigt. Är rädd för att jag börjar bli skelögd, någon som har erfarenhet?

Tog blåa mc donalds cirka 9 gånger på en månad.

Känner inte igen mig själv när jag ser mig i spegeln
Citera
2012-06-21, 16:31
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BudSmoker
Hej

Kan ögona ta stryk utav ecstasy? Mitt ena öga ser mindre ut och det känns inte som set hänger med det andra. Känns jävligt jobbigt. Är rädd för att jag börjar bli skelögd, någon som har erfarenhet?

Tog blåa mc donalds cirka 9 gånger på en månad.

Känner inte igen mig själv när jag ser mig i spegeln

Jag har ingen aning men det borde väl kunna skada.
Varför tog du nio stycken på en månad?
Jag skulle kolla upp det.
Citera
2012-06-25, 19:52
Medlem
torka i ua!

Folk från Västra götaland (uddevalla), kan ju slänga in en rad om det kommer/eller finns sköna knappar. Nice och veta, då kanske man hinner fånga upp ett par stycken!
Citera
2012-06-27, 14:52
Medlem
Jag undrar om det är farligt eller att man får sämre rus om man tar E dagen efter man har druckit. Vare sig man blir bakis eller inte. Låt os säga att man fester på alkohol första dagen och sedan blir bakis nästa dag och då väntar man tills på kvällen när man mår bra och kör på E.

Sen undrar jag om det kan knasa om han har linser och använder E med tanke på att ögonen rör sig så mycket osv ?
Citera
2012-06-27, 15:46
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamelskiva92
Jag undrar om det är farligt eller att man får sämre rus om man tar E dagen efter man har druckit. Vare sig man blir bakis eller inte. Låt os säga att man fester på alkohol första dagen och sedan blir bakis nästa dag och då väntar man tills på kvällen när man mår bra och kör på E.

Sen undrar jag om det kan knasa om han har linser och använder E med tanke på att ögonen rör sig så mycket osv ?

Nä det gör ingen skillnad om du druckit dagen innan men se till att vara utvilad mm så settingen är på topp och angående linserna vete fan, kanske måste tas bort om ni ska ta stora doser/potenta E så kompisen får ögonvobbel. Det märker han.
Citera
2012-06-27, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Nä det gör ingen skillnad om du druckit dagen innan men se till att vara utvilad mm så settingen är på topp och angående linserna vete fan, kanske måste tas bort om ni ska ta stora doser/potenta E så kompisen får ögonvobbel. Det märker han.

Haha okej skrev lite fel menade att det var jag som har linser, men tror nog inte det blir problem. Palla se dåligt under ett e rus känns inte så kul hehe. Tack för svar
Citera
2012-07-04, 13:15
Medlem
fann svar på frågan i faqn.
Senast redigerad av windjammr 2012-07-04 kl. 13:18.
Citera
2012-07-04, 22:27
Medlem
Hallå vänner!
Ska till Tomorrowland nu i juli. Tänkte kolla vad ni tänker om E intag under tre dagars tid.

Hur länge kan man vara ead om man inte är uppe i varv hela tiden och dricker duktigt med vatten?

5 knappar om dagen? Hade det funkat?

Tips och ideer om hur jag ska lägga upp det hade uppskattats till tusen! Hjälp mig göra min resa maxxad!

One love
Citera
2012-07-04, 22:33
Medlem
Efter att ha kört runt 320mg MDMA på P&L (Först 220mg sen påfyllning 100) så har jag börjat drömma som fan under nätterna. Är detta vanligt efter MDMA, har aldrig upplevt det förut. Men nu drömmer jag 2-3 drömmar om nätterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in