Tjena,
vad tror ni mer erfarna, är det dosen som spökar eller är det dåligt MDMA/något annat?
Har bara en gång att jämföra med, 200mg, hemma själv. Var awesome, mjuk come up och comedown, ingen AT, kände extrem glädje, kände mig rätt varm och skön, mjuk och fluffig, "mellow". Exakt som jag trodde det skulle vara fast tre gånger bättre.
Denna gången tog jag 100mg för att testa kvalitén på det jag köpt på mig lite av.
Seg come up, säkert 90 minuter innan klara effekter som inte är placebo, lite illamående (vanligt har jag hört men trodde det handlade om större doser) lite konstig feeling i bröstet, ångestliknande, men samtidigt som man mådde bra. Käkspänningar samt i "tinningen" ungefär. Frös första 60-100 minuterna, inte extremt men litegrann tror jag, iallafall, nöjd med ruset endå och skulle nog göra om det om jag fick välja i efterhand. Men var inte i närheten av så nice som 200mg, notera att det gått månader mellan tillfällena så inte det som spökar.
Nå, jag tror det handlar lite om att dosen inte riktigt "puttar över" en ordentligt och därför får en lite mixed feeling mellan nice och inte nice. Vad tror ni?
EDIT: slänger även in en till fråga någon gärna får lämna synpunkter på. Weed+MDMA? utan att man röker speciellt ofta i vanliga fall. Röka lite innan man droppar MDMA? under peaken? på comedown är det säkert nice kan jag tänka mig men innan eller under ruset då?