2017-01-14, 09:29
Medlem
Har aldrig testat Stilnoct men har fått några nu. Imovane är jag van vid. Vad skulle ni säga är den stora skillnaden mellan dessa? Om det nu är någon stor skillnad.
Citera
2017-01-14, 10:08
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kochskatan
Har aldrig testat Stilnoct men har fått några nu. Imovane är jag van vid. Vad skulle ni säga är den stora skillnaden mellan dessa? Om det nu är någon stor skillnad.
Halveringstiden, stilnoct går ut mycket snabbare
Citera
2017-01-14, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Halveringstiden, stilnoct går ut mycket snabbare

Tack, upplevs effekten ungefär likadant, vad gäller sömn och småflummighet?
Citera
2017-01-14, 23:10
Medlem
Citat:
Tack, upplevs effekten ungefär likadant, vad gäller sömn och småflummighet?

Stilnox har mycket starkare hypnotisk effekt än imovane tycker jag men är sämmre som medicin..
Citera
2017-01-14, 23:56
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Zopliklon o zolpidem,syskonen som inte är bensodiazepiner.
Halveringtider
Stilnoct 0,3-3 timmar
Imovane 4-6 timmar

Båda ger samma effekt av att man är dum i huvudet i 20 minuter sen är det över,mycket tråkigt att flumma på men sover bra på 2-3st
Citera
2017-01-15, 02:00
Medlem
Caens avatar
Fick ett 30-pack imovane 7.5 utskriveta va läkaren för någon vecka sen.

Har nu tio var av dessa 30, läkarens instruktioner var att ta en vid behov, max tre gg /vecka.

När kan jag rimligtvis be om påfyllning för att inte läkaren ska få missbrukar-vibbar?
Citera
2017-01-15, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caen

Har nu tio var av dessa 30, läkarens instruktioner var att ta en vid behov, max tre gg /vecka.

När kan jag rimligtvis be om påfyllning för att inte läkaren ska få missbrukar-vibbar?
När 10 veckor har gått sen du fick de utskrivna?
Citera
2017-01-15, 02:04
Medlem
UpInSmoke3s avatar
Citat:

Efter 30 dagar kan du säga att det är slut. Säg att du tog en om dan och det funkade jättebra.
Citera
2017-01-15, 04:50
Medlem
Citat:

Beror nog på läkaren, en del är skitpetiga om man inte följer ordinationen och börjar erbjuda dig Propavan eller något annat värdelöst. Tror ändå inte du ska behöva vänta 9 veckor men kanske 4-5 iallafall. Börjar de få misstankar om missbruk kan det vara totalkört att få den medicinen igen.
Citera
2017-01-15, 06:11
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpInSmoke3
Efter 30 dagar kan du säga att det är slut. Säg att du tog en om dan och det funkade jättebra.
Visst känns det väl som att det borde vara lugnt?
Citera
2017-01-15, 09:36
Medlem
UpInSmoke3s avatar
Citat:
Visst känns det väl som att det borde vara lugnt?

Jorå, beror ju på hur läkarn är såklart, men att ta 1st till natten är inte att missbruka det. Och ja, det var ju så det var också
Citera
2017-01-15, 20:20
Medlem
Stilnoct är verkligen himlen ibland men det är en tunn gräns till helvetet. Jag har brukat det i cirka 4 år till och från. Första tiden jag åt det levde jag ett missbruksliv med kriminalitet kokain och våld. Gick ut med kompisarna och hamnade på psyk varav att ja sprang ifrån dom in på en nattklubb i staden jag bor iklädd gråa mjukisbyxor helt otroligt att jag kom in brukar klä mig väldigt propert men båda dom gångerna det gått åt helvete har dom där jävla mjukis byxorna varit på. Lång historia kort så hamnade jag i bråk på stan efter jag sprungit från rättspsyk och polisen fick se mig skrek dom "där är han" slutade iallafall att jag kastade kebabrullen jag hade fått tag på någotsätt rakt på polisen blev våld och hot mot tjänsteman 3 månader anstaltsvistelse. Har slängt mjukisbyxorna nu. När jag äter stilnoct nu som en laglydig och glad person myser jag med tjejen eller köper massa byggmaterial på internet som jag ska renovera lägenheten med den ena kreativare än den andra. Rätt otroligt hur flummig man kan bli av dessa men är man glad och inte druckit alkohol och låst in sig hemma kan det vara otroligt mysiga. Mvh samson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in