2016-01-20, 11:38
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
konstigt tog 30 st imovane igår undera hela dagen. men kände inte ett skit, är det kanske bara för att jag åt dagen inan 4 st dom funkar då. mvh

Fick du inte en väldig mycket metall smak i munnen?

Något måste du märkt av?
Citera
2016-01-20, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Då måste du ha jävligt hög tolerans. Dags att trappa ner kanske? Imovane ska inte tas dagtid, det är en insomningstablett. Tycker det är trist att så många försöker flumma på dem, gör det svårt för de som verkligen behöver imovane att få den utskriven.
En dum fråga men måste man trappa ner för att toleransen ska gå ner eller kan man sluta tvärt och ta uppehåll bara? Eller står man på samma dos då när man börjar igen?
Citera
2016-01-20, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
En dum fråga men måste man trappa ner för att toleransen ska gå ner eller kan man sluta tvärt och ta uppehåll bara? Eller står man på samma dos då när man börjar igen?

Du kan sluta "cold turkey" ja, men du kommer få betydligt värre AT än om du trappar ner. Klarar du sluta tvärt, så kör på det, då går toleransen ner snabbare.
Citera
2016-01-20, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Du kan sluta "cold turkey" ja, men du kommer få betydligt värre AT än om du trappar ner. Klarar du sluta tvärt, så kör på det, då går toleransen ner snabbare.
Det var kul att veta Gick Cold turkey för 1 månad sedan typ så är ren tänkte ta ett uppehåll.
Citera
2016-01-20, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Fick du inte en väldig mycket metall smak i munnen?

Något måste du märkt av?

lite effekt bara, men drack på kvällen då kände jag av imovanen något mer..
Citera
2016-01-20, 15:11
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
lite effekt bara, men drack på kvällen då kände jag av imovanen något mer..

Ok. Tror nästan ibland att set/setting även påverkar Imovane ruset.

Dessutom kan man råka på motsatt effekt om det vill sig så.
Citera
2016-01-20, 18:30
Medlem
FredrikMajsfeldts avatar
Citat:
konstigt tog 30 st imovane igår undera hela dagen. men kände inte ett skit, är det kanske bara för att jag åt dagen inan 4 st dom funkar då. mvh
Haha va i helvette?! Har du käkat mycket imovane/benso innan?
Eller korstolerans från nått annat preparat kanske?
Citera
2016-01-20, 21:35
Medlem
Det sägs att effekten blir större om man tar Imovane på tom mage.

Hur många timmar ska man inte ha ätit på då för att det ska räknas som tom mage?

Och om det är tex 3 timmar, blir effekten ännu större om man väntar 4 eller 5 timmar etc?
Citera
2016-01-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlekovsky

Hur många timmar ska man inte ha ätit på då för att det ska räknas som tom mage?

Och om det är tex 3 timmar, blir effekten ännu större om man väntar 4 eller 5 timmar etc?
Det handlar mer om att inte ta det precis när man ätit då effekten kan "urvattnas" lite... Du vet nog bäst själv hur fort din mage smälter maten men det bör inte vara någon större skillnad på 3 och 5 timmar. Jag försöker att inte äta i alla fall 2-3 timmar innan men oftast tar jag tabletterna strax innan nattmackan, det brukar funka.
Citera
2016-01-20, 21:38
Medlem
Fruity Freshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlekovsky

Helt tom mage kan göra att piller överlag spolas vidare i tarmsystemet innan de hunnit verka. En detalj som rätt många inte känner till verkar det som. Tror FASS brukar säga 3h sedan sista måltiden när det handlar om tom mage.
Citera
2016-01-21, 22:00
Bannlyst
Får hem ett par stilnox nu i dagarna, och tänkte testa det för första gången.
Då jag är helt ren i bakgrunden med substanser, och vet att jag är känslig kommer en 10mg göra jobbet? Tänker låsa in de resterande för att skippa minnesluckorna.
Vilken dos krävs för att få hallisar? Har någon erfarenhet fått det på 10mg? Kan man spåra ut lika enkelt som på imovanen?

Vad är skillnaden på stilnox o imovane hallisarna? Svar uppskattas =)
Citera
2016-01-21, 22:11
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Får hem ett par stilnox nu i dagarna, och tänkte testa det för första gången.
Då jag är helt ren i bakgrunden med substanser, och vet att jag är känslig kommer en 10mg göra jobbet? Tänker låsa in de resterande för att skippa minnesluckorna.
Vilken dos krävs för att få hallisar? Har någon erfarenhet fått det på 10mg? Kan man spåra ut lika enkelt som på imovanen?

Vad är skillnaden på stilnox o imovane hallisarna? Svar uppskattas =)

Av alla 2000 gånger jag har ätit höga doser imovane/stilnoct har jag endast får hallucinationer 1 gång som varade i 1 minut och även om du får hallucinationer är det inte säkert att du kommer komma ihåg att du fick de.
Det är sömntabletter inte LSD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in