2017-01-05, 19:30
Medlem
Gikts avatar
Alltså 3 gången jag tappar förbindelsen i kvalet till fut champions när man är i semi eller final senaste dygnet, det är lite störande att börja om gång på gång...
Citera
2017-01-05, 20:46
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Raset är ett faktum. Från div1 till div4 på 2 dagar... ALLA passningar sitter rakt på motståndarens fötter........ Varenda jääääävel spelar med Butland Shaw Bailly Smalling och Walker.. Så jävla tråkigt.

Skjut utanför straffområdet! Så slipper man in och dribbla mot den backlinjen
Citera
2017-01-05, 21:15
Medlem
Men fuck off EA!!!!
Möter en snubbe som har någon fucking U-lands uppkoppling.
Totalt omöjligt att få något flow, helt jävla cp att sätta frilägen när allt är 2 sekunder efter.
Horungen slår ett inlägg i 90 minuten och när allt hackande är färdigt så ligger bollen i mål.

Varför i helvete fixar dom inte så vi med bra uppkoppling kan få så det flyter, sen kan horungarna i Lettland vara 5 steg bakom.
Citera
2017-01-05, 21:46
Medlem
Tjena tjena!

Precis fixat ihop mitt lag till wl.

https://www.futbin.com/17/squad/1017295

Känns som att james bara slöar sig i mitten. Griezmann jäkligt svår och förstå hur man ska spela med. Resten av laget gör sitt, speciellt ben arfa och lacazette som pumpar in mål efter mål. Har ni några synpunkter/förbättringar man skulle kunna göra? Hade velat ha pogba men har endast 450 k.
Citera
2017-01-05, 21:46
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godlike88
Tjena tjena!

Precis fixat ihop mitt lag till wl.

https://www.futbin.com/17/squad/1017295

Känns som att james bara slöar sig i mitten. Griezmann jäkligt svår och förstå hur man ska spela med. Resten av laget gör sitt, speciellt ben arfa och lacazette som pumpar in mål efter mål. Har ni några synpunkter/förbättringar man skulle kunna göra? Hade velat ha pogba men har endast 450 k.
Varför kör du inte Modric t.ex. istället för James? Griezmann är oftast grym för mig.

Är inte TOTY 11 spelare bara? Såg nån reklam från EA där det verkade som det kommer vara massvis med spelare (ingen bättre källa än att det var så det kändes)

Sen hoppas jag på winter upgrades också.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-01-05 kl. 21:48.
Citera
2017-01-05, 21:57
Medlem
Upplever modric ganska tanig och lite svår att hantera... gillat honom oerhört på tidigare Fifa, men just nu känns han klumpig på något sätt. Samma med griezmann.
Citera
2017-01-05, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Är inte TOTY 11 spelare bara? Såg nån reklam från EA där det verkade som det kommer vara massvis med spelare (ingen bättre källa än att det var så det kändes)

Sen hoppas jag på winter upgrades också.

Jo TOTY är 11st spelare. 1 målvakt, 4 backar, 3 mittfältare, 3 anfallare. Är inte en på varje position utan kan vara 4 mittbackar till exempel.

Angående Winter Upgrades läste jag detta:

We estimate to see more than 400 new cards this Winter. We believe that they will be released in four different batches, one per week, starting on February 3. In the past years, these were the release dates of the first batch:

FIFA 16 – 05/02/2016
FIFA 15 – 15/02/2015
FIFA 14 – 14/02/2014
FIFA 13 – 15/02/2013
Senast redigerad av grahnen 2017-01-05 kl. 22:00.
Citera
2017-01-05, 22:02
Medlem
Någon som testat Alli, e d rätt gubbe för CAM rollen.......
Citera
2017-01-05, 22:13
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godlike88
Upplever modric ganska tanig och lite svår att hantera... gillat honom oerhört på tidigare Fifa, men just nu känns han klumpig på något sätt. Samma med griezmann.

Spela med Benzema som CM! Inte optimalt men det bästa alternativet från bbva.
Citera
2017-01-05, 23:28
Medlem
Tänkt köpa detta laget: https://www.futbin.com/17/squad/759886

Men börjat tveka lite på brist på längden på mina mittfältare och forward. En snittlängd på ca 175cm och ingen riktigt bra huvudspelare. Tycker de kan va gött att ha någon att kunna slå frisparkar/insparkar emot. Kan det bli ett problem tro? Jag slår nästan alltid långa insparkar då jag är för osäker för de korta. Kan slå upp till halva mittplan få ggr då jag ser en lucka. Hur gör ni?

Eventuellt om jag byter ut Aguero och IF Payet mot Zlatan och Martial. Så får jag riktig tyngd framåt, behöver byta formation till 433(4) isåfall men de e ok! Synpunkter på dem bytena?
Senast redigerad av grahnen 2017-01-05 kl. 23:33.
Citera
2017-01-05, 23:34
Medlem
Några generella tips på Custom tactics? Har ökat agressiviteten lite i hopp om att mina spelare ska sluts vara tafatta. Och tagit bort offsidefälla? Kollade in han boraslegend men de funka skit för mig. Plötsligt var ingen spelare där jag ville ha dom. Sååå tips på Custom tactics? Enkla justeringar?
Citera
2017-01-05, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Några generella tips på Custom tactics? Har ökat agressiviteten lite i hopp om att mina spelare ska sluts vara tafatta. Och tagit bort offsidefälla? Kollade in han boraslegend men de funka skit för mig. Plötsligt var ingen spelare där jag ville ha dom. Sååå tips på Custom tactics? Enkla justeringar?

nu har jag inte lirat på ett par månader men jag utgick ifrån Ovyys och Airjapes custom tactics för olika formationer..funkade bra då iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in