2017-01-05, 17:39
Medlem
Hur ovanligt är det att få en legendar i paket egentligen? Fick Overmars och kunde knappt förstå det men det kanske är vanligare än vad jag tror?
Citera
2017-01-05, 17:48
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aNdey
Hur ovanligt är det att få en legendar i paket egentligen? Fick Overmars och kunde knappt förstå det men det kanske är vanligare än vad jag tror?
Som att vinna på lotteriet
Citera
2017-01-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aNdey

Köpte Xbox one S+ fifa 17 bundle när FIFA 17 släpptes i september. Trodde att få en legendar var lika liten chans som att få Ronaldo, Messi etc.. Men fått 3 legendarer sen dess Antar att jag haft jävla röta.
Citera
2017-01-05, 18:18
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veemvaare
Köpte Xbox one S+ fifa 17 bundle när FIFA 17 släpptes i september. Trodde att få en legendar var lika liten chans som att få Ronaldo, Messi etc.. Men fått 3 legendarer sen dess Antar att jag haft jävla röta.
Har inte fått en enda legend sen legender släpptes, och då öppnar jag packs för några tusenlappar varje år..
Citera
2017-01-05, 18:25
Medlem
Qirrens avatar
Så kommer man till finalen i kvalet så tappar den givetvis anslutningen. Det är ju för härligt! EA vet verkligen hur de ska testa ens tålamod.
Citera
2017-01-05, 18:29
Medlem
Kvalat till första WL, synpunkter på laget?

https://www.futbin.com/17/squad/1013893

Brukar byta in Soma vid halvlek. Skulle Vidal eller Auba göra mest skillnad i detta laget, eller någon annan?
Citera
2017-01-05, 18:32
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Har folk det verkligen så jäkla svårt att kvala in till WL? Ligger normalt i Div 2-3. Men fattade aldrig va WL var fram tills december.
Då test kvalade jag mig med mitt andra lag för 30K. Första matcher var svårast vinst på straffar. Som följde 2-1, 3-0, 2-0..
Men WL är ju för jävla scriptad alltså. Hade jag kunnat betta på sina egna matcher så hade jag fan varit miljonär.
Citera
2017-01-05, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Kvalat till första WL, synpunkter på laget?

https://www.futbin.com/17/squad/1013893

Brukar byta in Soma vid halvlek. Skulle Vidal eller Auba göra mest skillnad i detta laget, eller någon annan?

Embolo med 5 kemi måste väl vara sådär? Hade hellre kört Auba där helt klart! Annars ser det bra ut lycka till i WL var beredd på att möta riktiga idioter i var och varannan match som gör allt för att vinna
Citera
2017-01-05, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Embolo med 5 kemi måste väl vara sådär? Hade hellre kört Auba där helt klart! Annars ser det bra ut lycka till i WL var beredd på att möta riktiga idioter i var och varannan match som gör allt för att vinna

Ah blev något fel där, är 7 på honom Ja, hört att det kan vara ganska drygt..
Citera
2017-01-05, 18:53
Medlem
max02s avatar
Måste få svar på en grej här.

Är det bara jag som har lagg och fördröjning i typ hälften av matcherna? Sitter på fiber och mäter dagligen. Allt är som det ska. Frågar min motståndare, ibland får man svaret att det inte var deras internet. kan det va EA?

Xbox One.
Citera
2017-01-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Något jag märkt, och också försökt med själv med viss framgång är att försvara med jagande spelare och låta backlinjen vara AI styrd. Kanske kan funka?

Helt rätt d e d bästa du kan göra, sen se över tactics.
Citera
2017-01-05, 19:10
Medlem
Uefa har släppt sin TOTY.
Kommer det vara dessa även på FIFA, eller släpper EA egen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in