Någon som testat SBC Buffon, funderar på att göra den. Värt?
Första helgen på över en månad när jag orkade och hade tiden ta guld 3. Öppnade packsen nu ikväll fick Kompany (28 k) och Robben (125 k)
Citat:
Ursprungligen postat av
ForzaUltras
https://www.futbin.com/17/squad/659860
Såg att du hade testat SIF-Costa där hur funkar han tycker du?
Har lirat några matcher nu med honom, runt 5 och gillar honom starkt än så länge! Grym avslutare, relativt snabb med hunter. Bra boll kontroll och bra på att skydda bollen. Rekomenderar!
Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Någon som testat POTG Fährmann? 77k-80k nu. Kan priset gå ner mer tro? Hur länge är det POTG finns tillgängliga i pack, till torsdag?
Ser ut som ett gött lag. Vad tror du om IF Pedro istället för Deulofeu? Inte testat någon av dem iofs. Mindre speed i Pedro men i övrigt ser det ju roligare ut. Varit sugen på att köpa SIF Costa nu. Beaaast? Hans vanliga kort e ju nice, antar att det kortet borde va riktigt bra. Såg att han vara nere på 280k imorse, kliade lite i fingrarna att trycka på buy now.. men är lite orolig att priset kanske sjunker, antingen för att han får en TIF, eller för att hans POTM kort finns ute. Har dålig koll på hur värdet blir på de dyra IF-spelarna. Har just nu bara 300k löst, har förvisso 20-25 Movember-spelare kvar som jag kan sälja av/quicksell.
Funderade på vad jag tyckte om IF Sokrates men kom på att jag inte hunnit spela med honom än

Bara spelat en kväll sedan jag skaffa honom och då körde jag WL med ett helt italienskt lag. Se om jag kan få lite tid i veckan o lira. Så jäävla spelsugen nu.
Deulofeu gillar jag stark! IF pedro ser intressant ut, men gillar inte att byta ut spelare som går bra! Tror inte han kommer gå ner i värde om han inte är på väg mot en TIF. Bästa ST i pl skulle jag tro.
Citat:
Ursprungligen postat av
sluggern375
Ja, 40 matcher på en helg är riktigt jävla mycket. Så varannan vecka känns nog lagom för mig tror jag. Har lyckats få ihop till detta laget nu.
https://www.futbin.com/17/squad/637528
Vet dock inte om jag ska ändra till en 4-3-3 (sälja Özil och Costa) med Sif Salah på ena kanten och Martial på andra. För att få ut max av Benteke känns det som om inläggsspel är A-O. Nu kommer ju Alaba och Florenzi fint på kanterna men de orkar ju inte hela matchen plus att de lämnar otroliga hål bakåt.
Jag skulle nog byta. Salah är grym och tror du får ut mer av Benteke som ensam ST.