Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Grahnen: gjort är gjort, vinst är vinst. Jag själv bommade 10k per Gomis-kort på att sälja igår natt istället för idag. Men ur ett annat perspektiv fick jag Sbc Perrin och gick 80k plus igår på en magkänsla. Inte fy skam.
M4sta: lfc jag med men i fut finns små lagsympatier, bara prestation räknas. Kan spela med Costa och Sterling om de levererar fast jag hatar dem irl
I valet och kvalet kring Insigne. Har IF Benaglio som vore utmärkt att lösa den med. Men kommer kortet användas? Era tankar?
Jag tänkte också göra Insigne. Kan sälja den IF jag skulle använda för 25-30k. De spelare jag behöver köpa uttöver kostar inte mycket så "kostnaden" (snarare uteblivna inkomsten) blir strax över 30k.
Tänkte att det var för jäkla bra, å andra sidan kostar hans IF bara 55k såg jag nyss (Xbox One) och han kommer troligtvis få en eller två informs till under säsongen.
Inte så mycket "värde" i att göra den egentligen. Skulle väl vara att det är kul att göra en SBC, endast gjort Kurzawa av player SBCs än så länge.
Får se hur jag gör.