2016-12-24, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday
Köp Hopf för 10k och bygg upp ett lag med spelare från turkiska ligan. Undan tag är att ytterbackarna är billiga Guld Rare från Portugal för 700coins

Nej Du, det funkade inte haha verkar som att det va jag som va seg!!
Trodde Hopf va Gold men verkar som att han inte va det så det blir väl pass på det hela!
Citera
2016-12-24, 15:44
Medlem
Ni som kört bundesliga, vem byter man ut Coman mot? Ribbery? Eller är Yevgen Konoplyanka en beast i Fifa 17 också?
Citera
2016-12-24, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Ni som kört bundesliga, vem byter man ut Coman mot? Ribbery? Eller är Yevgen Konoplyanka en beast i Fifa 17 också?

Douglas Costa! Värd varenda krona
Citera
2016-12-24, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Douglas Costa! Värd varenda krona

Tack igen, du är en hjälte!
Citera
2016-12-24, 16:18
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Grahnen: gjort är gjort, vinst är vinst. Jag själv bommade 10k per Gomis-kort på att sälja igår natt istället för idag. Men ur ett annat perspektiv fick jag Sbc Perrin och gick 80k plus igår på en magkänsla. Inte fy skam.

M4sta: lfc jag med men i fut finns små lagsympatier, bara prestation räknas. Kan spela med Costa och Sterling om de levererar fast jag hatar dem irl

I valet och kvalet kring Insigne. Har IF Benaglio som vore utmärkt att lösa den med. Men kommer kortet användas? Era tankar?

Jag tänkte också göra Insigne. Kan sälja den IF jag skulle använda för 25-30k. De spelare jag behöver köpa uttöver kostar inte mycket så "kostnaden" (snarare uteblivna inkomsten) blir strax över 30k.

Tänkte att det var för jäkla bra, å andra sidan kostar hans IF bara 55k såg jag nyss (Xbox One) och han kommer troligtvis få en eller två informs till under säsongen.

Inte så mycket "värde" i att göra den egentligen. Skulle väl vara att det är kul att göra en SBC, endast gjort Kurzawa av player SBCs än så länge.
Får se hur jag gör.
Citera
2016-12-24, 18:13
Medlem
Är bellerin värd göra?
Citera
2016-12-24, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Jag körde först med Costa där men kör Reus där nu
Citera
2016-12-24, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Är bellerin värd göra?

Jag gjorde honom, dels för att jag behövde en ny RB. Kostade inte så mycket för mig utan jag använde 2 IF jag fått i packs.. sen några Handelsspärrade .. visst hade väl fått lite coins för resterande men vill testa kortet då han passar in perfekt :-)
Citera
2016-12-24, 19:41
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Är bellerin värd göra?

Nej. Kör med vanliga Walker istället.

Vill du ha en Bellerin köp Scream kortet, duger han inte så kan du alltid sälja honom.
Citera
2016-12-24, 20:29
Medlem
Tack för inputs!
Citera
2016-12-24, 20:40
Medlem
Stjerna7s avatar
Slängde ihop en SBC Insigne ändå. Möjlighet till färgglada lag skadar väl inte

Löste den med ett lag jag såg på ett annat forum och stoppade in Reina istället för någon annan med samma rating, då jag hade han i klubben. De andra 10 köpte jag, landade på 25k.
Laget om någon behöver ett billigt tips:

http://imgur.com/MQMnVm0
Citera
2016-12-24, 21:45
Medlem
Kör nog SBC Insigne och säljer av min IF om en vecka eller så. Priset bör stiga lite om man kollar utvecklingen på andra SBC som tidigare haft en IF. 35k känns som en okej summa att lägga. Skönt kort. 98 i agility är fint!

Vilka tros få SBC inatt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in