• 8 250 online
  • 1 139 951 medlemmar
  • 59 048 435 inlägg
2016-08-13, 13:20
Medlem
UnEasys avatar
Taggade? Jag gör comeback i år.
På tisdag presenteras årets Ultimate Team med en timme livestream.

Citat:
Mark your calendars for FUT LIVE! at Gamescom on August 16th at 10:30am PT / 6:30pm UK / 7:30pm CET. During this hour-long live stream, we'll be revealing exciting news about the feature set for Ultimate Team™. Get the first look at two new modes in FUT, new Legends, and a lot more!
Citera
2016-08-14, 16:28
Medlem
Riven-Osts avatar
Fint som fan, UnEasy! Med dig som TS kan det bara bli ett lyckat UT-år. Är jävligt taggad då jag slutade lira FUT16 i typ november redan. Dock med 500+ matcher på kontot, men ändå. Har saknat det.
Citera
2016-08-14, 20:06
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Fint som fan, UnEasy! Med dig som TS kan det bara bli ett lyckat UT-år. Är jävligt taggad då jag slutade lira FUT16 i typ november redan. Dock med 500+ matcher på kontot, men ändå. Har saknat det.

Haha ja den som lever får se! Har spikat in releasehelgen med polare, pizza och pilsner.
Barnen är äldre, byggnationerna klara... Jävlar jag borde kunna få fyrsiffrigt med matcher igen
Citera
2016-08-14, 22:23
Medlem
Ska bli roligt och spännande..
Hoppas på lite nyheter..
Citera
2016-08-14, 23:32
Medlem
UnEasys avatar
Gick det att spela co-op i senaste? De tog bort det i FUT15 vet jag.
Citera
2016-08-14, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Gick det att spela co-op i senaste? De tog bort det i FUT15 vet jag.

nop. inget coop i -16..
Citera
2016-08-14, 23:53
Medlem
Gregory.Houses avatar
Taggad det känns mycket bättre än Fifa 16.
Citera
2016-08-15, 00:41
Medlem
johanjosefssons avatar
Vad är syftet med att släppa exakt samma spel varenda jävla år? "Förbättrad" grafik? Spelarnamn (Vafan, sånt kan jag ju lägga till själv genom "Create player"!)? Förbättrad fysik (Som de borde fått till perfekt redan under början av 2000-talet!)? Finns det någon mer "selling point" kvar att anspela på? Möjligheten att göra målen bredare? Tackla domaren? Skalla målvakten? Pissa bakom målet?

FIFA är ett skämt, enbart ute efter att tjäna pengar, inget annat. Jag gillar några FIFA-spel, men jag går inte och köper ett nytt spel varje år för detta. Varför köpa ett nytt FIFA-spel när det redan finns en handfull spel som duger finfint och som kan spelas om och om igen? Ser inte vitsen. Det är fortfarande ett fotbollsspel med samma jävla regler och koncept, inte ett nytt RPG!
Citera
2016-08-15, 09:22
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Vad är syftet med att släppa exakt samma spel varenda jävla år? "Förbättrad" grafik? Spelarnamn (Vafan, sånt kan jag ju lägga till själv genom "Create player"!)? Förbättrad fysik (Som de borde fått till perfekt redan under början av 2000-talet!)? Finns det någon mer "selling point" kvar att anspela på? Möjligheten att göra målen bredare? Tackla domaren? Skalla målvakten? Pissa bakom målet?

FIFA är ett skämt, enbart ute efter att tjäna pengar, inget annat. Jag gillar några FIFA-spel, men jag går inte och köper ett nytt spel varje år för detta. Varför köpa ett nytt FIFA-spel när det redan finns en handfull spel som duger finfint och som kan spelas om och om igen? Ser inte vitsen. Det är fortfarande ett fotbollsspel med samma jävla regler och koncept, inte ett nytt RPG!

Vill inte förstöra för dig men... alla spel som släpps, släpps för att tjäna pengar!
Citera
2016-08-15, 17:54
Medlem
Bugatti123s avatar
hoppas verkligen man kommer kunna lira 2 player fut (i samma lag)
Citera
2016-08-15, 18:05
Medlem
Micke090s avatar
Knappast troligt men jag hoppas att en nyhet är dedikerade servrar för alla spellägen. Tycker EA sports har jäkligt dålig struktur/prestanda för deras spellägen online.
Citera
2016-08-15, 22:14
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Vill inte förstöra för dig men... alla spel som släpps, släpps för att tjäna pengar!

Och det är upp till dig om du vill köpa samma jävla spel i en ny ihoppackad upplaga. Genom att inte göra det, sätter man press på spelbolagen att bli lite mer originella och nytänkande, men det tänkte du såklart inte på.
Citera