2016-09-27, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boooyahh
Köpte precis lite fifa-points på via playstation store, borde man inte få dom direkt då så man kan öppna via webb-appen, eller ploppar dom in när det är möjligt att spela?, någon som har koll? Har nämligen inte fått något än, man tycker ju att om de går att köpa borde de gå att utnyttja

du kan bara erhålla fifa points om du är inne i spelet
Citera
2016-09-27, 18:55
Medlem
JoeL431s avatar
Viktigaste frågan:

Kommer man kunna spela UT onsdag natt efter 00:00? Har för mig att de var "stängt" förra året fram tills morgonen typ.
Citera
2016-09-27, 19:02
Medlem
Hi
Citera
2016-09-27, 19:09
Medlem
Boringjamesmilners avatar
ser fram emot att få använda min kvartett med Rafinha, ganso, d'alessandro och vietto i en 4231:a. Resten av laget är inte mycket att hänga i granen dock :/
http://www.futhead.com/17/squads/477105/
Citera
2016-09-27, 19:15
Medlem
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=jULuUBwukCb:FFA17XBO

Någon som testat Aubameyang eller Lewandowski? Har lite pengar över och man lär vänta någon vecka innan man startar med IF-trading, så vill ha lite nöje innan det. Robben?

Andre Gomes och Arda Turan, någon som har testat dessa herrar?
Senast redigerad av CopyP 2016-09-27 kl. 19:18.
Citera
2016-09-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Viktigaste frågan:

Kommer man kunna spela UT onsdag natt efter 00:00? Har för mig att de var "stängt" förra året fram tills morgonen typ.

Enligt ps4 ska de gå starta spelet den tiden alla fall
Citera
2016-09-27, 20:08
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Innan man gör utmaningar i FUT, kan man se vilka spelare man får av att klara dem?
Citera
2016-09-27, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Bara för att han har fått ihop rätt mkt coins å du verkar oförmögen att tradea har han inget liv alltså? Intressant.

Fast nånting har han ju gjort för att få ihop så mycket.
Antingen pungat ut x antal hundra / tusen på fifa points eller suttit framför FIFA 10 timmar om dagen sen early access. Finns bara dem två alternativen.
Citera
2016-09-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Fast nånting har han ju gjort för att få ihop så mycket.
Antingen pungat ut x antal hundra / tusen på fifa points eller suttit framför FIFA 10 timmar om dagen sen early access. Finns bara dem två alternativen.
Nämen herregud, tänk att man kan punga ut 1-2k extra för ett års underhållning, han kan ju knappt ha något liv alls.

Det är väl inte helt osannolikt att ni som har problem med att man lägger ut pengar är arbetslösa alternativt småbarn som inte får lov att lägga pengar på Fifa av era föräldrar... Man kan ju tycka att man har mer "liv" om man väljer att punga ut en slant istället för att sitta och grinda ett par timmar per dag...?
Citera
2016-09-27, 21:10
Medlem
fellahs avatar
Haha lägg av. Har jag suttit här och rullat tummarna och suktat efter FIFA så gick det spela redan nu. Testade starta det för skojs skull och det fungerade. Trodde det skulle släppas på torsdag. Aja får väl börja lira nu då.
Citera
2016-09-27, 21:28
Medlem
Tar nästan detta för givet men frågar ändå.
Ni som gjort några SBC samt köpt spelare osv på webbappen och sedan spelat early access, var de sakerna avbockade på Manager tasks när ni gick in på konsolen?
Citera
2016-09-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fellah
Haha lägg av. Har jag suttit här och rullat tummarna och suktat efter FIFA så gick det spela redan nu. Testade starta det för skojs skull och det fungerade. Trodde det skulle släppas på torsdag. Aja får väl börja lira nu då.

vadå testa? via vadå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in