Citat:
Jag tror inte du ska gå runt och vänta på att du ska kunna lita på nuvarande etablisemang. Folklig nationalism hos vita svenska män och våra "loved ones" behöver inte etablisemangets godkännande. Är vi tillräckligt många kommer etablisemanget att ändras för att tilgodose ändringen.
Det finns överallt. Du behöver bara repa mod att köpa det. Om du gör det så kommer någon i din närhet att följa ditt exempel.
Prova ska du se.
Det finns överallt. Du behöver bara repa mod att köpa det. Om du gör det så kommer någon i din närhet att följa ditt exempel.
Prova ska du se.
Jag förstår precis vad du menar. Men här finns ett rent praktiskt problem, nämligen tid. Jag och människor i min närhet har fullt upp med att göra våra egna jobb och bidra till BNP.
Hela vårt samhälle bygger på att människor drar sitt strå till stacken och samarbetar för att bygga en stark och stabil gemenskap. Därmed kan vi också hjälpa de svagaste i gemenskapen som av olika skäl behöver vår hjälp. Våra gemensamma normer håller samman vårt samhälle och får det att fungera.
När förrädare bland medborgarna bryter mot normerna störs samhällsordningen. Det är vad som händer nu.
Att slåss mot detta tar en j-a massa tid kort sagt. Folk hinner inte. Själv har jag lagt tusentals timmar på att slåss mot en helt dysfunktionell samhällsapparat. Bit för bit tar jag seger efter seger men det kostar något oerhört.
Det är alldeles för många människor som i praktiken tvingas tro på etablissemanget eftersom de helt enkelt inte har tid att gräva fram all fakta själv.
Sverige skulle behöva organisera en riktig motståndsrörelse med starka företrädare tror jag.