Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Hoppas för din skull att du tog tipset i PM!
Jag hade på känn att nattens Sbc skulle kunna klaras med Movember så jag köpte tre Gomis och tre Ledley för ca 13.5k styck. En investering som hade inneburit förlust på 4K per kort om jag hade fel.
Sålde precis två Ledley för 34k och Gomis för 25k. Får mala på saken om jag ska lösa Perrin och Insigne med korten jag har kvar imorgon. God jul på er!
Tyvärr så hade jag så jävla mycket att göra igår, köpte iaf på mig en Gomis för 13,5k och sålde för 32k inatt när jag vaknade till. Kollade lite senare under eftermiddagen igår och då hade priser gått upp lite, till närmare 15k. Tänkte att jag kollar lite senare om jag kan hugga någon för 13-14k, kollade Gomis, Ledley, Dahoud. Funderade även på nån Gustavo som är lite högre ratad. MEN sen hade jag inte tid med alla förberedelser inför julafton.... ännu en missad möjlighet. Men ett kort med 17k vinst iaf, önskar jag haft mer tid igår och vågat mig på ett tiotal istället. Jaja, fick mycket annat gjort igår som har nödvändigt

Tack gör tipset ändå!
Edit. Grämer mig som fan över det nu. Om jag hade köpt på mig 10 kort hade jag gjort 170k vinst på ett nafs. En eventuell förlust hade inte blivit så mycket. Hade det inte blivit något idag/imorgon hade man säkert kunna sälja dem för lite över discard ändå.