Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Gjorde Real-Barca och Romderbyt. La ut 15k utöver det jag redan hade i klubben. Fick tillbaka typ 5k i de två paketen och hade kunnat sälja t.ex. Dennis Suarez och några andra istället och skitit i SBC. Det är fan vettigare. Hade 3 Basel-spelare jag säljer och några Lazio. Så går väl typ plus minus noll men hade gått plus typ 20k om jag sålt istället för använt spelarna i SBC.
Vad är draft-paket? Vad får man förutom en draft-polett?
En draftpolett + 4 gold items.
Lite förvånad över att du behöver lägga ut så pass mycket cash för att lösa SBC. Dels så är det ju klokt att köpa på sig lite spelare billigt i förhand, de flesta matcher går att sätta och det krävs inte så mycket framförhållning. Dels sjunker ju priserna stadigt under helgen på spelarna, att göra SBC första kvällen om du saknar pusselbitar är bara oekonomiskt. Fast jag vet, orka tålamod, jag är lite likadan
Sen är det ju som alltid med SBC. Även om du sitter med alla kort som krävs på hand för discardpriser kan det vara en riktigt dålig affär att genomföra SBC. Som jag igår, gjorde RSL vilket jag säkert torskade 10kpå.