Citat:
Ursprungligen postat av
m4staSWE
Can ca 60k o göra...blir o göra dirr

Hm, jag gör en helt annan bedömning. 65k för en untradable CM med 83 i overall, dåligt skott och ganska sunkig pace? Då tycker jag Chadli var mer prisvärd även om det är en lite annan spelartyp. Jag sitter nog på slantarna jag. Detsamma gäller Alves och Vidal som jag inte alls tycker är värda pengarna. Alves ser väl OK ut men en liga jag inte spelar med och den sortens pengar för spelets minst viktiga position känns inte sexigt. Vidal för dyr för en untradable.
----------
Jag börjar tro att vi närmar oss slutet på Daily SBC. Möjligen en imorgon, sen borde det väl vara färdigt? Tror det är läge att sälja av alla IF och 84+ man har i klubben idag före 16. Den som mot förmodan sitter på movemberkort än borde sålt för länge sen. Ska bli skönt på ett sätt, har inte funnits några säkra investeringar alls denna vecka. Möjligen Movember Gomis då tidigare i veckan, men hur skulle man kunna veta att han skulle gå från 10.5k till 23k...
Gällande helgen tror jag att EA kommer köra någon slags Boxing Day-grej. Antingen i MM-form eller någon specialare. I princip alla ligor utom engelska har uppehåll (Skottland, Portugal, Belgien, Turkiet spelar lite också). Så gör som jag, fyll på med engelska spelare från alla lag - minst 5 per lag, kanske 20-30 spelare från Championship med - och tacka mig senare!