2016-12-23, 17:51
Medlem
Ledde mot en sopa med 4-0 i 80 minuteni WL. Då tycker servrarna det är dags att lägga ner, jag disconnectar och får en förlust. Varför håller man ens på och spelar när de inte kan skaffa servrar som pallar?

Edit: någon annan som har problem? Disconnectade ännu en gång nu, fast då var jag bara i menyerna som tur är. Spelar på One.
Citera
2016-12-23, 17:55
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Haha, vidrigt jävla barn, skönt att han åkte på däng.

Haha eller hur! Visst kan man bli riktigt jävla sur när man förlorar eller på sina teammates i t.ex BF1, Rocket League och drar iväg ett par mindre snälla ord i chatten, men att önska döden åt någon är väl att ta i. Får mig faktiskt att inse hur vidrig jag själv var i de yngre tonåren när det gick dåligt på CS och L4D Sen bör såklart ingen ta åt sig och bli sårad över vad en random skriver, men det är en annan femma...

Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Haha det är efter sånna matcher man mår som bäst Det är lätt att plöja ner pengar i Fifa och få ett bra lag, tyvärr måste man ju kunna spela också.

Haha absolut! Helt sjukt hur dålig den här snubben var. Trots ett lag som är fullproppat av de bästa spelarna i spelet så körde han ptb i ledning + att hans anfall gick ut på att passa till antingen CR7 eller Messi och sen springa mot mål som om det inte fanns en morgondag.

Dyra lag är absolut inte ett måste. Jag upplever att mitt OP low rated lag funkar bättre än mitt stjärnspäckade lag.
Citera
2016-12-23, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Ledde mot en sopa med 4-0 i 80 minuteni WL. Då tycker servrarna det är dags att lägga ner, jag disconnectar och får en förlust. Varför håller man ens på och spelar när de inte kan skaffa servrar som pallar?

Edit: någon annan som har problem? Disconnectade ännu en gång nu, fast då var jag bara i menyerna som tur är. Spelar på One.

Det här förstörde min dag helt. Har 4-0 i matcher leder min femte match med 2-0 med 75 min spelade och jag tappade för förbindelsen med EA och förlorade matchen. Jag startar en ny match och det tar inte ens en minut innan jag tappar förbindelsen igen och förlorar. Och nej det är inte mitt internet. Detta har aldrig hänt mig och jag har aldrig haft lagg. Fy fan säger jag! Jag lägger ner skiten tills Söndag och hoppas de ordnat sina sosse-servrar tills dess.
Citera
2016-12-23, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Haha absolut! Helt sjukt hur dålig den här snubben var. Trots ett lag som är fullproppat av de bästa spelarna i spelet så körde han ptb i ledning + att hans anfall gick ut på att passa till antingen CR7 eller Messi och sen springa mot mål som om det inte fanns en morgondag.

Dyra lag är absolut inte ett måste. Jag upplever att mitt OP low rated lag funkar bättre än mitt stjärnspäckade lag.
Den typiska CR7-spelaren låter det som! Möter man någon med antingen CR7 eller Messi i elvan kan man nästan anta att allt spel kommer gå genom den spelaren och markera bort dom bara

Håller helt med! Har nästan alltid svårast när jag möter en bra spelare med ett mindre bra lag på pappret, dock har jag inget superlag själv direkt.
Citera
2016-12-23, 18:36
Medlem
Jochen-s avatar
http://imgur.com/a/HLdiw

Alltid roligt att möta äckel som kör med sådant här.

Han leder med 2-0, spelar upp 3-2, jag dabbar varje mål bara för att han ska bli mer irriterad. Han gör 3-3 i 90 minuten, min IF Higuain gör 4-3 i ÖT min 105. ÖT2 börjar och han får ett friläge med Fernandinho (99 i alla stats btw) och får den i mål i 119 minuten. Jag öser på från kickoff och stragglar in i hans straffområde där det är kaos, gör en skottfint med inbytte Martial (500 matcher, 390 mål) och han slänger upp den i ribbkrysset, den satt så jävla skönt.
Senast redigerad av Jochen- 2016-12-23 kl. 18:39.
Citera
2016-12-23, 18:52
Medlem
Har problem med både web-appen och appen i mobilen. Kan köpa spelare, men inte ändra eller ta bort spelare från mina squads. Står "The action could not be performed because the item could not be found".

Någon som har eller haft liknande problem? Hur löste ni det? Kan tillägga att jag är hos päronen och inte kan logga in på konsolen för tillfället.
Citera
2016-12-23, 19:32
Medlem
EnLitenFryss avatar
MM ute. Oväntade val måste jag säga. Låga krav som vanligt på sistone dock, ska nog gå att lösa ganska billigt.
Citera
2016-12-23, 19:42
Medlem
KorvkastarNs avatar
Smart tänkt av EA att släppa milan mot juventus och alla spelare måste va italienare, går inte ens att få tag på en juve spelare för 10k dom rycker direkt och så är rugani i team of the week så hans vanliga kort är extinct och det måste va minst guld...

Korten har legat ute 59 min och 55 sec och dom är redan köpta blir tokig snart
Senast redigerad av KorvkastarN 2016-12-23 kl. 19:51.
Citera
2016-12-23, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
MM ute. Oväntade val måste jag säga. Låga krav som vanligt på sistone dock, ska nog gå att lösa ganska billigt.

Sweet. Trots att jag inte köpt in någonting inför MM så behövdes det bara tre inköp till EFL League Two och en i Tranzonsaspor för att klara alla fyra. Hade tänkt investera lite i turkiska matchen men inte orkat. Fördelen med att inte sälja av spelare. Hoppas på lite bra i packsen nu! Såg sitt PM nyss förresten, svarar på det om en stund.
Citera
2016-12-23, 21:02
Medlem
vidis avatar
helt jävla seriöst. servrarna är katastrof! 4 matcher har nu avslutats och DNF får man varje gång, jadå.
Citera
2016-12-23, 21:05
Medlem
Qirrens avatar
EAs servrar är ju ett skämt. Man lägger ner enormt mycket timmar på weekend league så blir man fittad av deras servrar.
Citera
2016-12-23, 21:13
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
EAs servrar är ju ett skämt. Man lägger ner enormt mycket timmar på weekend league så blir man fittad av deras servrar.

ja, men EA ska prompt alltid kolla att allt har gått rätt till (inget fuskande etc.) men deras interna felande går alldeles utmärkt att köra upp i röven på oss spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in