2016-12-23, 21:22
Medlem
Qirrens avatar
Andra matchen i rad jag tappar kontakten. Var samma visa förra veckan. Ett par matcher helt åt helvete.
Hade ju tänkt spela igenom så många matcher ikväll som möjligt pga jul imorgon. Men nu vet jag inte om det är någon mening ens.
Citera
2016-12-23, 21:37
Medlem
Tyvärr grabbar EA har fullt upp att styra spelarmarknaden åt det håll de vill så att folk ska bli lockade att köpa mer FIFA points och packs. WL och folks matchande ger de blanka fan i tyvärr...
Citera
2016-12-23, 21:51
Medlem
http://www.futhead.com/17/squads/3360415/

Någon som kan komma med prisvärda tips på förändringar i denna trupp? Har fått startat om hela min FUT-karriär så har haft det lite kämpigt med stålar utan myntbonusar och tränaruppgifter
Citera
2016-12-23, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
http://www.futhead.com/17/squads/3360415/

Någon som kan komma med prisvärda tips på förändringar i denna trupp? Har fått startat om hela min FUT-karriär så har haft det lite kämpigt med stålar utan myntbonusar och tränaruppgifter

Tidigt iår körde jag Didavi som forward och Draxler som CAM. De var riktigt riktigt bra för mig. Funderat på att sälja av mina dyra lag i vänta på crash och ta upp den gamla duon Sedan hade jag nog bytt Kagawa mot Gustavo/Castro, lite mer defensiva kvaliteer där. Sokratis är grym där bak! Bredvid honom hade jag nog tagit in Toprak om ekonomi finns. Fährmann i målet är den första och enda målvakt jag testat i BL, inte haft anledning till att byta bort honom.
Citera
2016-12-23, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Tidigt iår körde jag Didavi som forward och Draxler som CAM. De var riktigt riktigt bra för mig. Funderat på att sälja av mina dyra lag i vänta på crash och ta upp den gamla duon Sedan hade jag nog bytt Kagawa mot Gustavo/Castro, lite mer defensiva kvaliteer där. Sokratis är grym där bak! Bredvid honom hade jag nog tagit in Toprak om ekonomi finns. Fährmann i målet är den första och enda målvakt jag testat i BL, inte haft anledning till att byta bort honom.

Okej, mycket bra tips tack så mycket.
Jag prövade Bürki för att jag tycker att han är en bra målvakt, men satan va usel han var... hade ingen ekonomi så skrapade ihop till detta, han har presterat helt okej hittils, men är ute efter Fährmann faktiskt.
Citera
2016-12-24, 00:00
Medlem
http://www.futhead.com/squad-building-challenges/squads/247249/

Någon som kan rätta till så den går att köpa utan att ha spelat med spelarjävlarna i 10 matcher?
Citera
2016-12-24, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
http://www.futhead.com/squad-building-challenges/squads/247249/

Någon som kan rätta till så den går att köpa utan att ha spelat med spelarjävlarna i 10 matcher?

Du måste ha loyalty på den SBCn
Citera
2016-12-24, 01:24
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Sweet. Trots att jag inte köpt in någonting inför MM så behövdes det bara tre inköp till EFL League Two och en i Tranzonsaspor för att klara alla fyra. Hade tänkt investera lite i turkiska matchen men inte orkat. Fördelen med att inte sälja av spelare. Hoppas på lite bra i packsen nu! Såg sitt PM nyss förresten, svarar på det om en stund.

Hoppas för din skull att du tog tipset i PM!

Jag hade på känn att nattens Sbc skulle kunna klaras med Movember så jag köpte tre Gomis och tre Ledley för ca 13.5k styck. En investering som hade inneburit förlust på 4K per kort om jag hade fel.

Sålde precis två Ledley för 34k och Gomis för 25k. Får mala på saken om jag ska lösa Perrin och Insigne med korten jag har kvar imorgon. God jul på er!
Citera
2016-12-24, 01:40
Medlem
Insigne SBC för 10k? Tackar o bugar!
Citera
2016-12-24, 01:57
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Insigne SBC för 10k? Tackar o bugar!
Rätt enkel att göra men 10k? Inte om man inte hade passande spelare i klubben.

God jul nördar! Hoppas marknaden går ner imorgon på juldagen (då typ resten av världen firar jul) Annars ses vi nästa år
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-12-24 kl. 01:59.
Citera
2016-12-24, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Haha det är efter sånna matcher man mår som bäst Det är lätt att plöja ner pengar i Fifa och få ett bra lag, tyvärr måste man ju kunna spela också.

Har så dåliga erfarenheter.. Ja spelar med ett 4mill lag. Möter ofta musa och Butland och de dabbar fan som satan oprovocerat. Brukar vända matcherna till 3-1. Dabbar självklart tillbaka och så får man mycket riktigt en disconnect vid 4-1. Skönt skönt skönt. Vet att dom tänker sådär.. Men även en höna som det heter.. Man borde inte dabba och styra om man sen inte tål att bli överkörd. Onödigt att hålla på. Gör jag 1-0 så retar jag ju inte motståndaren? Förstår inte de roliga? Har man inte råd med ett dyrt lag so be it. Men respektera folk som har det? Samma sak att respektera folk som inte har det. Även om jag kan irritera mig grön över folk som kör med samma spelare som alla andra. Måste bara vara så jävla tråkigt. Själv hade jag testat egna spelare och försökt hitta spelare som ingen annan hittat... Men nejdå, man tar ju Butland och Musa som någon annan provat. Det stör mig, att man inte gör en insats alls. De finns garanterat spelare som är bättre till en rimlig peng. Men man väntar tills någon annan hittar dom först.
Citera
2016-12-24, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Rätt enkel att göra men 10k? Inte om man inte hade passande spelare i klubben.

God jul nördar! Hoppas marknaden går ner imorgon på juldagen (då typ resten av världen firar jul) Annars ses vi nästa år

Hade untradeable Defoe IF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in