Citat:
Ursprungligen postat av
Upinsmoke
Så antalet skrivelser på flashback ger en legimitet?
På FB? Ja, det är nog faktiskt det enda vi har att gå på här. Att öht fråga om något utbildning och jobb osv som annars är mer relevant, är mot FBs regler, eftersom det utgör en risk för användarnas anonymitet. På FB är du helt enkelt bara vad du skriver i dina inlägg. Passar det inte dig, så får du nog leta upp något annat forum. Förstår du?
Citat:
Att vi har sämre skolresultat har knappast med att folk inte går till kyrkan att göra - det förstår du eller hur?
Korrekt, och det var ju ungefär vad jag sa som svar på påståendet att vetenskap allt mer segrar över religion. På vilket sätt syns det?
Citat:
Och att han inte menade att Dödahavsrullarna hittades direkt efter de skrevs förstod du också, men kände ändå att du var tvungen att ta de extra sekunderna för att gå in på wikipedia och dra en länk...
Nej, jag tror faktiskt att han menade precis vad han skrev, kanske t ex för att han är mentalt efterbliven. (Eller är det bara om religiösa man får uttrycka sig så?

)
Citat:
vad är egentligen poängen?
Vad i allsin dar har du för poäng själv? Är det om Topic?