2016-09-05, 01:01
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Sonen var på mammas Periscope igen idag. Tittarna frågade både när Anna kom online, och hur det kan komma sig att gossen använde mammas periscope. Svaret blev "ööhh vet inte, aldrig!", sen satte han på lite dålig hiphop och sittdansade i vanlig ordning.

Så jäkla uppenbart att Anna är medveten om att sonen använder hennes perioscope. Hon kan omöjligen ha missat det, och var skulle han fått användaruppgifterna ifrån? Tror hon "hjälper" honom att få följare till sin egen kanal. Snark.
Men du tittar ju....
Vem är det då som är mongo?
Citera
2016-09-05, 01:04
Medlem
Flashbabe!s avatar
Kollar till denna sjuka och humoristiska tråd ibland och har inte läst/sett nåt om hennes man; alltså av lite mer karaktär.
Vem är han? Var kommer han ifrån? Vänner? Släkt? Arbete? O.S.V.
Sånt som ger NÅN förklaring till vad f-n han ser hos AB, varför han ff är gift m människan? En normal man är inte i hans sits efter alla dessa år. Punkt.
Citera
2016-09-05, 05:19
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Kaka söker maka o.s.v. Eftersom de inte är blockerade och tillåts spamma loss bäst de vill så borde det tyda på att Anna är smickrad. Två trogna följare som slaviskt följer, läser och kommenterar gång på gång. Stalkers tycker vi, Anna är nog benägen att göra ett undantag.

Kan tänka mig att detta är det största som har hänt Book de senaste årtiondena, att två smörande kärringar ger henne motivation nog för att Instagramma de kommande 200 åren. Om hon någon gång uttalar sig om alla sina fans, alla sina följare o.s.v. så vet vi vilka två hon syftar på.

Att Anna inte känner de båda dårarna och inte verkar bry sig nämnvärt är en annan femma. Hon vet nog att de finns och de verkar ju få promota loss bäst de vill. Och de får synas. Kan tänka mig att de där kärringarna är minst lika glada som Book själv. Vi andra väntar nog förgäves på att de ska komma ut som troll, de är nog bara sig själva.

"Och Anna som är rädd för stalkers..."
Jag syftade med den kommentaren bl a på hennes hyckleri dvs smörar man nog mycket, bara säger det hon vill höra och låter henne hållas tycks hon ha tunnelseende och överseende med fanatism.

Dock tror jag de här två mest hängivna fansen är tämligen harmlösa och definitivt inga troll.
Denna "vänskap" som de hoppas att det handlar om bygger på ensidig beundran och är så skör att skillnaden mellan att få ytlig bekräftelse av Anna eller att bli blockad kan hänga på ett enda felaktigt ord och taskig timing. De borde söka riktig vänskap som bygger på ömsesidigt utbyte istället för att hänga upp sin tillvaro på en b-kändis där lyckan består av ett offentligt svar från idolen på instagram.

Det blir som en transaktion där fansen ger Anna det hon vill ha - ytligt beundran och total lojalitet (lydnad) i utbyte mot att bli sedd och bekräftad inför andra på Instagram. Högvinsten tycks vara att hamna på krambild med Anna på hennes instagram.

Jag såg en kommentar under en bild där en följare uttryckligen skrev att hon önskade att Anna skulle bli hennes följare och vän på Instagram för att hon var så ensam. Det är tragiskt och just sådana människor som är lätta offer för narcissister, de har sett och köpt Annas koncept som varm, medmänsklig och god vilket väcker ett hopp om att bli sedd och upptagen i värmen.

Och visst - när Anna umgås med ett funktionshindrat fan, lägger ut bilder av mötet på nätet blir ju personen bekräftad och får en rolig dag och Anna gör en god gärning, även om den är sekundär och det i första hand handlar om att fylla på hennes eget ego, lägga ut massor med bilder på evanemanget så att så många som möjligt skall se och ta del av hur otroligt godhjärtad hon är och tala om det för henne.
Senast redigerad av Anany 2016-09-05 kl. 05:47.
Citera
2016-09-05, 14:21
Medlem
Jag tycker att Book har slampiga och äckliga naglar. Vad finns under dessa när hon doppar ner fingret i grytorna? Skrubbar hon hela dessa långa baksidor efter toabesök? Det är väl bara porrstjärnor och prostituerade i hennes ålder som har såna?

Korta och omålade naglar ska det vara om man knådar deg och slaskar i köket.
Citera
2016-09-05, 15:49
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tycker att Book har slampiga och äckliga naglar. Vad finns under dessa när hon doppar ner fingret i grytorna? Skrubbar hon hela dessa långa baksidor efter toabesök? Det är väl bara porrstjärnor och prostituerade i hennes ålder som har såna?

Jag håller helt och hållet med, hygienen kan aldrig bli bra med såna naglar...
Vet inte hur det är med håret, men jag hoppas att Anna sätter upp det så det inte blir hår i maten eller kakorna.

Här kommer en bild på en av mina idoler när det gäller bakprogram, från "Det söte liv"

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/i...Ui-ALSeRNdxjkQ

https://gfx.nrk.no/OY2ajWDUsWAhhusKl...U-QVMTNBXiaTjw

Som ni ser så tar hon seriöst på hygienen, korta rena naglar och uppsatt hår!
Citera
2016-09-05, 16:27
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Naglarna är nog INGENTING, jämfört med vad för hemskheter som döljer sig under hennes tusental valkar
Citera
2016-09-05, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Jag håller helt och hållet med, hygienen kan aldrig bli bra med såna naglar...
Vet inte hur det är med håret, men jag hoppas att Anna sätter upp det så det inte blir hår i maten eller kakorna.

Här kommer en bild på en av mina idoler när det gäller bakprogram, från "Det söte liv"

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/i...Ui-ALSeRNdxjkQ

https://gfx.nrk.no/OY2ajWDUsWAhhusKl...U-QVMTNBXiaTjw

Som ni ser så tar hon seriöst på hygienen, korta rena naglar och uppsatt hår!
Det kan även fastna ovälkomna hårstrån under dessa klor också vid toabesök. Huvudhåret består av peruk och denna håller väl fast resten där uppe? Lösfransarna verkar också sitta ordentligt?
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-09-05 kl. 18:13.
Citera
2016-09-05, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Naglarna är nog INGENTING, jämfört med vad för hemskheter som döljer sig under hennes tusental valkar
Citera
2016-09-05, 20:43
Medlem
Var precis inne på instagram och såg att Anna lagt upp en illamående-emoji med ca 300 hashtags, bland annat #särbehandingdelux och #skadetintevaralikalagarföralla.
Jag sätter min hatt på att hon inte kommer att berätta vad detta rör sig om, utan vill få de sedvanliga "men vad har hänt??"-reaktionerna från folk.
Citera
2016-09-05, 21:16
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Var precis inne på instagram och såg att Anna lagt upp en illamående-emoji med ca 300 hashtags, bland annat #särbehandingdelux och #skadetintevaralikalagarföralla.
Jag sätter min hatt på att hon inte kommer att berätta vad detta rör sig om, utan vill få de sedvanliga "men vad har hänt??"-reaktionerna från folk.
Direktlänk för de som önskar: https://www.instagram.com/p/BJ-_jwrAjHl/

Hon mår illa av särbehandling och dubbelmoral, det äcklar henne, lagarna borde vara lika för alla. Lite sådär lagom luddigt så att ingen ska koppla.

Sedan en massa krya-på-dig-kommentarer från följarna, som om hon har drabbats av sjukdom. Inte riktigt det hon menar med att hon mår illa, hahaha.

tine.hjul Va har hänt? Inget allvarligt hoppas ja. Krya på dig 💗

lenabetty78 Krya på dig vännen 💖

charlottelanden Trist att känna så, hoppas det blir bättre.
Citera
2016-09-05, 21:23
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Usch, vidrig taktik som hon ofta använder sig av. Att direkt säga att jeansstorlekarna är för små får man ju inga sympatier av. Bäst att mjölka, man fattar ju vad ungarna fått stå ut med med en sån morsa.

Min gissning är att det gått illa i ridningen och hon skyller ifrån sig på att de andra fått fördelar.

#onesizefitsall #jävlabingo #pulversåssomklumparsig
Citera
2016-09-05, 22:08
Medlem
godboys avatar
Citat:

Säkert nåt med hästhoppningen att de andra fuskat för att deras hästar fått nya skor eller nåt. Det är sånt som gör att denna tråd lever! Att hon beter så fruktansvärt patetisk och en så dålig förlorare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in