2016-03-10, 13:46
Medlem
Ska man se henne i TV så måste man väl ha en sextio tums TV.
Citera
2016-03-10, 22:17
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Ska man se henne i TV så måste man väl ha en sextio tums TV.

Hon är på TV typ nu tror jag, hon är av oklar anledning med i Aschberg direkt
Citera
2016-03-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko

var hon inte i camping queens igår hon gör fan allt för att få vara med i tv undra vad hon tar

en pommesbuffe???
Citera
2016-03-11, 08:47
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var hon inte i camping queens igår hon gör fan allt för att få vara med i tv undra vad hon tar

en pommesbuffe???

Vankades det mat?
Citera
2016-03-12, 01:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Nu har jag följt Tunnan på periscope några gånger och dessutom blivit delad till barnens periscopande. Man får alltså ruskigt mycket insyn hos familjen. Mannen låter och beter sig som en strykrädd hund, vilket är förståeligt när Tunnan kan explodera tvärt. Sonen verkar nedstämd. Blockar sin mor från sin Periscope o säger plötsligt att han måste dra o köpa cigg!! Tunnan som deklarerat hur mycket hon avskyr tobak o alkohol, rökning tog faktiskt hennes föräldrars liv...
Igår studsade jag till när Tunnan ska börja laga mat och bestämd säger åt yngsta dottern att "- och du går och sätter på dig en bh!" Ungen är 13 år, smal som en planka, svarar försiktigt att hon ska ju gå in och duscha. Hon verkar ha nerverna utanpå, kraken. F ö så verkar dom ha problem med grannarna som bankar i väggarna och som igår även sparkade på ytterdörren o Lilltunnan flyger upp från si periscope och går till anfall med småsyskonen i hälarna, öppnar o skäller ut grannparet. Under tiden sitter tunnan i bilen på väg hem, periscopar sAmtidigt där Felicia anropar att grannarna bråkat. Nja, säkert vilket familjeliv som helst men deras sker inför öppen ridå. By the way så tror jag att d är ungarna som levt rövare och hoppat sönder köksön.

Fick man någon förklaring till bråket med grannarna? Utövas det mobbing i deras hus eller hade hennes ungar väsnats?
Citera
2016-03-12, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Vankades det mat?

Så gör du tunnans kycklingwok:

http://www.vardagspuls.se/mat--recep...s-kycklingwok/
Citera
2016-03-12, 07:48
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bootypleaser
Så gör du tunnans kycklingwok:

http://www.vardagspuls.se/mat--recep...s-kycklingwok/

Det var det märkligaste jag sett. En halvliter teriyakisås som hon låter brännas vid medan hon öppenhjärtligt står och pratar om sina förlossningar och operationer. Nu är det tydligen dags för knäprotes också. Så löpningen i USA har fått skjutas till 2017. Gud i himlen - om jag aldrig mer ser denna människa är det ändå en gång för mycket.
Citera
2016-03-12, 07:56
Medlem
Frammes avatar
Det verkar gå utför fort nu för henne. Kan inte någon se till att hon får hjälp.
Citera
2016-03-12, 08:24
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Det verkar gå utför fort nu för henne. Kan inte någon se till att hon får hjälp.
Såg ju pigg o glad ut där med kycklingwoken.... Så öppen!
Citera
2016-03-12, 12:37
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

en pommesbuffe???

Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Såg ju pigg o glad ut där med kycklingwoken.... Så öppen!

Precis...Anna Book är en eftersökt artist som får massor med uppdrag och invites.

Det går fint för henne nu...
Citera
2016-03-12, 14:02
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Precis...Anna Book är en eftersökt artist som får massor med uppdrag och invites.

Det går fint för henne nu...

Bara de erbjuder fri tillgång på mat så infinner sig Tunnan och gråter som på beställning. Jobb som gråterska är kanske en framtid
Citera
2016-03-12, 15:41
Medlem
Hon är nu endast en kändishora. Någon artistiskt levererar hon inte längre. Har hon verkligen haft hits i Japan !?!?? Dock vägrar hon svara på vilka låtar d skulle varit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in