2016-09-04, 09:07
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Nu är hon på TV4, något dansbandsprogram med Bert Karlsson, och sjunger Samba Sambero. Jag har inte hört Book sjunga på åratal och blev förvånad över hur otroligt tunn och svajig hennes röst blivit.

Hade hon en dålig dag idag eller låter hon alltid så här?

Varför kunde hon inte hålla käften så man fick höra någon av de andra två- Kayo (afrodite) och Jan Johansen- prata med? Nejdå, denna världsstjärna i form av Book skulle givetvis tjöta sönder allt, avbröt stup i ett och garvade/klappade som valfri bebis som nyss upptäckt sina händer.

Jag vet inte varför jag såg programet från första början men förstod än mindre varför jag inte bytte när Booken var med?

Beträffande sångrösten så lät det helt enkelt för jävla illa, ingen kan ju få för sig att berömma henne för den rösten?
Citera
2016-09-04, 09:25
Medlem
Kollade in Wollters instagram...vilket stolpskott! Hon passar som en anhängare av Lilla Anna.
Lika barn leka bäst sägs det ju. Eller så driver hon med henne, hoppas nästan på det.
Citera
2016-09-04, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Så här skriver Aftonbladet:

"Reaktionerna har inte låtit vänta på sig. Både ”Nyhetsmorgons” programledare Jesper Börjesson och Lindarw får hård kritik på Instagram och vissa kräver en ursäkt."

Man undrar vilka det är som kritiserar?

Anna Book, antagligen. har svårt att tro att någon annan skulle bry sig. För det första var det ju snarare Flinckman som han skämtade om. Han var ju tjock, precis som Anna Book också är. För det andra så börjar det bli patetiskt, eller det har alltid varit patetiskt, att hon blir kränkt av minsta lilla. Hon är ju tjock.
Citera
2016-09-04, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag gissar på Susanne Wollter, Marita Friberg och Felicia Book

Susanne Wollter? Menar du Stina Wollter?
Citera
2016-09-04, 14:26
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Susanne Wollter? Menar du Stina Wollter?
Men herregud, en sida bak är det klarlagt att det INTE är Stina utan en Susanne Wollter som är en fanatisk Book-anhängare. Hon är även en slavisk följare av Zinat Pirzadehs instagram.
Citera
2016-09-04, 19:04
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Lindarw sa ju att det var Flinkman som var tjock. Fanns ingen syftning på Anna Book där. Men missuppfattar man så får man ju rubrik och kan hänga kvar ett par månader till som kändis. Så länge folk köper tramset så kan hon fortsätta leva på att ha gjort en låt för 20-30 år sedan. Man måste ju faktiskt erkänna att hon är skicklig.

Tja, hon är inte knusslig med i vilka sammanhang hon syns i iallafall, hon tycks tacka ja till precis alla mediauppmärksammade jobb som erbjuds och hintar, hotar, bönar och ber om resten (Så mycket bättre, Melodifestivalen). Anna personifierar devisen "all publicitet är bra publicitet". Parallellt med det är hon Sveriges största offerkofta.

Ikväll var hon med i Camping Queens på kanal sju. Det kanske är en repris? När hennes namn presenterades inför kvällens avsnitt konstaterade jag att hon den här veckan, inklusive nämnda program, tagit chansen att hamna i hetluften pga Christer Lindarw, deltagit i dansbandsprogramet och är aktuell inför "Stjärnhoppningen". Dessutom är det en artikel i veckans Hänt Extra där Anna berättar att hon hamnade i koma i tre dygn (givetvis, alltid nära döden även om det så bara behövs ett plåster kräver Anna ambulans och sjukhusvård) efter en ridolycka när hon var 19 år.

Dessutom ser hon till att skapa drama och intresse via Instagram och Periscope. Allt detta är det hon stolt beskriver och hashstaggar om som #revansch #skrattarbästsomskrattarsist #inteuträknadän osv. Så visst, att hon ser till att utnyttja alla chanser och krama ur varje möjlighet, hur förnedrande de än är, det måste man ge henne.

Att hon är patetisk tycks hon inte inse. Det senaste utspelet, som så ofta är en storm i ett vattenglas, mot Christer Lindarw leder bara till att hon blir ännu mer förlöjligad och utskrattad av såväl kollegor som av oss andra åskådare. Att det beror på henne själv kommer hon heller aldrig fatta.

Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Anna Book, antagligen. har svårt att tro att någon annan skulle bry sig. För det första var det ju snarare Flinckman som han skämtade om. Han var ju tjock, precis som Anna Book också är. För det andra så börjar det bli patetiskt, eller det har alltid varit patetiskt, att hon blir kränkt av minsta lilla. Hon är ju tjock.
Citera
2016-09-04, 19:21
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nej, jag menar Susanne Wollter, Books allra mest fanatiska följare. Varje inlägg kommenteras med Finiz, kramiz, Recept tack! osv.

Och Anna som är rädd för stalkers...

Den här människan verkar ju besatt och precis som någon tidigare i tråden har nämnt så tävlar de två mest fanatiska fansen Susanne och Marita (?) om vem som skriver flest och mest insmickrande kommentarer och vem som skall få mest bekräftelse av Anna.

Vem kommenterar varje instagraminlägg? Det gör man ju inte ens med sina närmaste vänner och familj.

Ett sådant bekräftelsebehov och idolisering som uttrycks av vuxna människor är tecken på att man antingen inte mår bra eller är väldigt ensam. Kallar Anna för "vännen" - har de ens någon kontakt utöver social media eller har träffats irl? Det är ju sjukligt och ganska tragiskt.
Citera
2016-09-04, 19:23
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Ett sådant bekräftelsebehov och idolisering som uttrycks av vuxna människor är tecken på att man antingen inte mår bra eller är väldigt ensam. Kallar Anna för "vännen" - har de ens någon kontakt utöver social media eller har träffats irl? Det är ju sjukligt och ganska tragiskt.

Noterade att den stora Anna inte verkar bemöda sig att kommenterar deras instagram. Kommenterar hon några andra? Någon annan artist kan jag tänka mig att hon kan göra men absolut inte kreti och pleti.
Citera
2016-09-04, 19:36
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Och Anna som är rädd för stalkers...

Den här människan verkar ju besatt och precis som någon tidigare i tråden har nämnt så tävlar de två mest fanatiska fansen Susanne och Marita (?) om vem som skriver flest och mest insmickrande kommentarer och vem som skall få mest bekräftelse av Anna.

Vem kommenterar varje instagraminlägg? Det gör man ju inte ens med sina närmaste vänner och familj.

Kaka söker maka o.s.v. Eftersom de inte är blockerade och tillåts spamma loss bäst de vill så borde det tyda på att Anna är smickrad. Två trogna följare som slaviskt följer, läser och kommenterar gång på gång. Stalkers tycker vi, Anna är nog benägen att göra ett undantag.

Kan tänka mig att detta är det största som har hänt Book de senaste årtiondena, att två smörande kärringar ger henne motivation nog för att Instagramma de kommande 200 åren. Om hon någon gång uttalar sig om alla sina fans, alla sina följare o.s.v. så vet vi vilka två hon syftar på.

Att Anna inte känner de båda dårarna och inte verkar bry sig nämnvärt är en annan femma. Hon vet nog att de finns och de verkar ju få promota loss bäst de vill. Och de får synas. Kan tänka mig att de där kärringarna är minst lika glada som Book själv. Vi andra väntar nog förgäves på att de ska komma ut som troll, de är nog bara sig själva.
Senast redigerad av emma80 2016-09-04 kl. 19:40.
Citera
2016-09-04, 19:41
Medlem
motyls avatar
Sonen var på mammas Periscope igen idag. Tittarna frågade både när Anna kom online, och hur det kan komma sig att gossen använde mammas periscope. Svaret blev "ööhh vet inte, aldrig!", sen satte han på lite dålig hiphop och sittdansade i vanlig ordning.

Så jäkla uppenbart att Anna är medveten om att sonen använder hennes perioscope. Hon kan omöjligen ha missat det, och var skulle han fått användaruppgifterna ifrån? Tror hon "hjälper" honom att få följare till sin egen kanal. Snark.
Citera
2016-09-04, 19:48
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Noterade att den stora Anna inte verkar bemöda sig att kommenterar deras instagram. Kommenterar hon några andra? Någon annan artist kan jag tänka mig att hon kan göra men absolut inte kreti och pleti.

Hon kommenterar nog bara de som är henne värdig dvs andra kändisar eller sådant hon på något sätt kan dra nytta av kortsiktigt.

Så mycket för #kärlek #omtanke #respekt i praktiken....

Å andra sidan brukar självcentrerade Anna, istället för att gå in på andras konton och skriva kommentarer, göra egna inlägg och hashtagga de personer det gäller. Allt för att inte andra skall missa hur populär, omtänksam och storsint hon är - så beräknande och falsk. Allt handlar om henne, allt annat är bara förklädnader.
Citera
2016-09-04, 20:12
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Tja, hon är inte knusslig med i vilka sammanhang hon syns i iallafall, hon tycks tacka ja till precis alla mediauppmärksammade jobb som erbjuds och hintar, hotar, bönar och ber om resten (Så mycket bättre, Melodifestivalen). Anna personifierar devisen "all publicitet är bra publicitet". Parallellt med det är hon Sveriges största offerkofta.

Ikväll var hon med i Camping Queens på kanal sju. Det kanske är en repris? När hennes namn presenterades inför kvällens avsnitt konstaterade jag att hon den här veckan, inklusive nämnda program, tagit chansen att hamna i hetluften pga Christer Lindarw, deltagit i dansbandsprogramet och är aktuell inför "Stjärnhoppningen". Dessutom är det en artikel i veckans Hänt Extra där Anna berättar att hon hamnade i koma i tre dygn (givetvis, alltid nära döden även om det så bara behövs ett plåster kräver Anna ambulans och sjukhusvård) efter en ridolycka när hon var 19 år.

Dessutom ser hon till att skapa drama och intresse via Instagram och Periscope. Allt detta är det hon stolt beskriver och hashstaggar om som #revansch #skrattarbästsomskrattarsist #inteuträknadän osv. Så visst, att hon ser till att utnyttja alla chanser och krama ur varje möjlighet, hur förnedrande de än är, det måste man ge henne.

Anna är verkligen eftersökt vilket självklart beror på hennes kvalitéer. Det är bara dom bästa artisterna som är så efterfrågade. Att Anna bjuds in till många program är naturligtvis ingen slump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in