2017-08-31, 15:14
Medlem
Tunnamamman jobbade i korvkiosk i Karlskoga och såg sin chans till ett bättre liv genom Tunnan. Hon köpte päls Merca och borsten för Tunnans pengar och satte näsan i vädret, hade Anna förstått bättre och någon vettig person hade fått sköta hennes karriär hade det kunnat bli något. Tunnamamma lyckades lura i dottern att hon var en världsstjärna och det tror Tunnan stenhårt på sedan typ trettio år, därför är mamma det bästa som finns i Tunnans liv trots att hon sabbade för henne i detta ligger tragiken med Book.
Citera
2017-08-31, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
Live nu, Felicia och Anna sitter hemma i vardagsrummet och spelar "porrig" och "sexig" musik. Anna dreglar över en musikvideo med Ne-Yo och stönar högt var tionde sekund ungefär.

Sedan vill Felicia utmana Anna att dansa till en låt och sätter på Smoke Weed Every Day med Snoop Dogg. Anna berättar om hur hon minsann för många år sen blev personligt inbjuden till efterfest med Snoop men tackade nej. Försvarar sig och säger att det inte alls är bullshit som någon hävdar utan att det faktiskt finns vittnen!!
Låter som att dottern också får smaka på medicinen? Hur en tjej i den åldern kan sitta med sin galna morsa på det vis du beskriver kan enbart bero på det först nämnda eller genetiska skador.
Citera
2017-08-31, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tunnamamman jobbade i korvkiosk i Karlskoga och såg sin chans till ett bättre liv genom Tunnan. Hon köpte päls Merca och borsten för Tunnans pengar och satte näsan i vädret, hade Anna förstått bättre och någon vettig person hade fått sköta hennes karriär hade det kunnat bli något. Tunnamamma lyckades lura i dottern att hon var en världsstjärna och det tror Tunnan stenhårt på sedan typ trettio år, därför är mamma det bästa som finns i Tunnans liv trots att hon sabbade för henne i detta ligger tragiken med Book.
Och vad tror du att Book hade blivit om inte den älskade modern tagit sig an sexbomben? Såg förresten på filmen där hon under intervjuerna visade sin tatuering på vristen. Benen var lika knubbiga som innan och jag börjar tro att hon kostat på sig en rejäl fettsugning lite varstans. Benen är dock svårt då det fettet är lika hårt som ister.

Att fru Book fortfarande skulle orka banta och flänga runt på gym utan uppåttjack är en utopi. Då finns bara en möjlighet till och det är att det slagit runt totalt i huvudet. Ingen djävel skulle orka det tempot och dessutom sitta och filma sig själv halva dagen, knulla av sig fett med Roberto om nätterna, upp igen och spackla, fästa fransar och löshår, sen filma sig under bilfärden på väg för att rida den stora hästen. Jag skulle gärna se att socialen eller TV 7 gjorde en doping/drogtest på damen.

OCH på detta inte äta mer än en bit melon eller en kokt fiskbit med ett salladsblad. Hej och hå.. Drogtest tack!!!
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-31 kl. 16:37.
Citera
2017-08-31, 16:56
Medlem
Ju mer jag tänker på den här kvinnan som inte går att undvika då hon dyker upp överallt så har jag följande misstanke. OBS! Inget konstaterade.

När hon var i Spanien finns möjligheten att hon gjorde en rejäl fettsugning i både ansikte och magpartiet. Riktigt effektiva bantningspiller på recept från läkaren?

Sen är det så att en människa som hela tiden måste påpeka hur ärlig denne är visar oftast på att det är tvärtom. Varför måsta man annars ständigt förklara att man inte ljuger?

När man anklagar och tror att alla andra fuskar sig fram i vad som än gäller för tävlingar kan det bero på att man själv har dom tendenserna? Om nu fettsugning utfärdats och stark medicin inmundigats borde det vara till en nackdel för övriga deltagare som troligen slitit hårt och följt reglerna?

Det stör mig så in i helvete att ingen på kanal 7 kontrollerat sånt här eller har dom gjort detta och den här Anna Book är en övermänniska som förmodligen kommer överleva ett kärnvapenkrig ihop med kackerlackor? Om jag har rätt så hoppas jag på en rejäl avtändning senare då hon ska sluta punda och återgå till gråt och bakverk. Nu räcker det att se den självgoda kossan i media stå i timtal och överösa sig själv med beröm.
Citera
2017-08-31, 16:58
Medlem
heja jan

http://www.expressen.se/noje/jan-joh...mot-anna-book/
Citera
2017-08-31, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
heja jan

Book undrar vad Jan Johansen käkat för svampar? Kan det vara svaret på vad människan själv proppar i sig? Hur kom hon annars på just svampar? Hoppas att fler kända personer vågar skriva vad dom anser om Book då hon behöver komma ner på jorden.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-31 kl. 17:19.
Citera
2017-08-31, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Book undrar vad Jan käkat för svampar? Kan det vara svaret på vad människan själv proppar i sig? Hur kom hon annars på just svampar? Hoppas att fler kända personer vågar skriva vad dom anser om Book då hon behöver landa.

Lyssnade på senaste poddavsnittet "Ihop med Josefin" med Josefin Crafoord och Quetzala Blanco och de gillade INTE Anna Book.
Citera
2017-08-31, 18:21
Medlem
erp.bs avatar
Nu har jag kommit på vem den "nya" Anna påminner om i nyllet; Cecilia Simmerud (fd Beckroth).
Citera
2017-08-31, 18:30
Medlem
exoticspices avatar
Hon har gått ned alldeles för mycket i vikt om man ska tro bilderna i media.
Citera
2017-08-31, 19:54
Medlem
Då vet vi vad nästa operation kommer att bli:
Citat:
Anna Book bekymrad – över sina bröst

Citat:
Men samtidigt har viktnedgången ställt till med visst bekymmer för Anna Book, 46.
– Kanske att de här har börjat bli lite små, säger hon och kupar runt brösten med båda händerna.
– Det är många kupor som har försvunnit.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...ver-sina-brost
Citera
2017-08-31, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
heja jan

Det där lär svida för Booken. Hon har ju framställt det som att de är riktiga bästisar.
Nu har väl snart varenda kändis som någonsin haft med henne att göra (vilket väl iofs är ett begränsat antal) vänt henne ryggen.
Magdalena Graaf, Annika Ljungberg, Josefin Crafoord, Quetzala Blanco och säkert en handfull till, som jag inte kommer på namnet på nu.
Dr Alban, Patrik Isaksson och Tomas Brolin verkar ju också ha intagit en styvmoderlig hållning till henne.
Har hon någon kvar? Är måhända Ullared-Morgan hennes nya BFF efter Biggest Loser?
Citera
2017-08-31, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det där lär svida för Booken. Hon har ju framställt det som att de är riktiga bästisar.
Nu har väl snart varenda kändis som någonsin haft med henne att göra (vilket väl iofs är ett begränsat antal) vänt henne ryggen.
Magdalena Graaf, Annika Ljungberg, Josefin Crafoord, Quetzala Blanco och säkert en handfull till, som jag inte kommer på namnet på nu.
Dr Alban, Patrik Isaksson och Tomas Brolin verkar ju också ha intagit en styvmoderlig hållning till henne.
Har hon någon kvar? Är måhända Ullared-Morgan hennes nya BFF efter Biggest Loser?
Nej, jag tror inte Morgan vill umgås med henne. Tvärtom tror jag att han blev Books hackkyckling som skulle sättas på plats. Min fråga är om hon har någon kontakt med dom övriga deltagarna? Kanske vi får se stormen men att alla har tystnadsplikt än så länge. Dessutom tror jag att Morgans intelligenskvot är skyhög om man jämför med Book. Jag hoppas i nuläget att han tar hem vinsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in