Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Hur vore det om du istället för att skriva en massa idiotiska påståenden i stället bevisade att vatten alltid förångas efter några sekunder.
Jag kan bevisa att vatten kan förbli flytande/fast i timmar utan att förångas: titta ut genom fönstret och spana in valfritt moln.
Om du missade att studera i skolan kallad livet på JOrden, så är det inte mitt jobb att informera dig om simpel fysik.
Riktiga ledare skapar inte följare, riktiga ledare skapar fler ledare.
Du leder dig själv om du har haft en riktig ledare, har du blivit hjärntvättad av fejkledare sen du föddes så behöver du ledare som oftast är media och politiker.
Hur kan det vara så otroligt svårt för dig att förstå att ett moln och varm ånga från en motor inte är samma form av vatten eftersom en dunstar av hetta medans den andra svävar i kyla?
Citat:
Ursprungligen postat av
EddieCabot
Säger han som åberopar amatörtolkade bibelpassager som bevis.
Du kan ju börja med att bevisa förekomsten av chemtrails, dess effekter, dina utomjordiska insekter och deras rymdskepp. Och hur vet du med bara några års marginal när domedagen inträffar? Vart är dina uträkningar för detta?
Chemtrails bevisar sig själv om du kollar upp på himmlen och kombinerar det med lite kunskap om vad contrails är och hur dom ser ut.. efter det blir det inga problem för dig att se bevisen som du idag inte kan se.
Jag lyssnar på gubben som var ärlig om det som jag med säkerhet vet om chemtrails.. det är samma gubbe som berättat att han ser 5 år in i framtiden och vet allt som ska hända.. allt från chemtrailsprayande utomjordingar som äter upp människorna som inte såg det som en synd att äta djur som torterats och mördats..
till dommedagen 2020.. och vad som kommer hända fram tills dess.. som global ekonomisk kollaps, kollaps av alla ekosystem på Jorden och att dom ska spränga Hooverdammen i USA och skapa ett till elfte September.. och mikrochip.
Men jag själv gör inga uträkningar.. jag skådar bara chemtrailsen och all miljöförstöring som The canadian oilsands som är ett av Jordens största miljöförstöringprojekt som skapat stora öppna poler av gift som rinner ut i haven.. för det är en bieffekt av att köra bilar nämligen, miljöförstöring som resulterar i mänsklighetens självmord och att stora insekter bestämmde sig för att spraya chemtrails för att utrota och terraforma Jorden till en kall ökenplanet.
Jag skådar även NASA som säger att dom har kontakt med utomjordingar som vill komma och rädda mänskligheten..
vilket endast påminner mig om chemtrails och uppenbarelseboken kapitel 9.. där det beskrivs vad som kommer hända efter de snälla utomjordingarna kommit för att rädda er från vad ni gjort mot er själva och planeten.
Ni tror ju att nån bryr er om er även om ni inte bryr er om er själva.. så varför inte ställa er med öppna armar och välkommna dom som media kommer säga är goda utomjordingar?
Ge dom en kram när dom kommer, ge dom en kram och berätta för dom om oss chemtrailskådare som inte fattade att insekternas chemtrails var contrails.
Du kanske hajjar varför media inte kan prata om verkligheten, när en gubbe på youtube berättar om det som aldrig nånsin skulle kunna talas om i media.. dvs vilka som är bakom chemtrails, och varför dom händer.. och varför chemtrailsförnekare existerar i så stora antal.